شبکه های اجتماعی

چگونه بررسی های Capterra می تواند به کسب و کار شما در سال 2023 کمک کند

در خط محصولات و خدمات نرم افزاری جدید هستید؟ برای یافتن محصولات قانونی و خودداری از سرقت توسط محصولات تقلبی، انرژی ندارید؟ خوب، این زمانی است که می گوییم، Capterra بررسی می کند تا نجات دهد.

چه صاحب یک کسب و کار کوچک باشید و چه از علاقه مندان به فناوری، Capterra یک پلتفرم برنده برای ارائه بینش های ارزشمند و تجزیه و تحلیل عمیق برای محصولات و خدمات است تا به شما در تصمیم گیری عاقلانه خرید کمک کند.

اجازه دهید در مورد پلتفرم پیش رو بیشتر بررسی کنیم.

Capterra چیست: تعریف و مفهوم

Capterra که در سال 1999 تأسیس شد و در آرلینگتون، ویرجینیا مستقر است، یک وب سایت بررسی و مقایسه نرم افزار است که به مشاغل و افراد کمک می کند تا محصولات نرم افزاری را در صنایع مختلف پیدا و ارزیابی کنند. این به سازمان ها کمک می کند تا منابع مناسب برای استفاده و مناسب برای شرکت خود را پیدا کنند و در زمان و تلاش کافی صرفه جویی کنند.

بازار Capterra مدیران کسب و کار را به پایگاه داده ای متشکل از بینش میلیون ها کاربر متصل می کند. شما می توانید بررسی های تایید شده را بخوانید، راه حل ها را در کنار یکدیگر مقایسه کنید و نقاط قوت و ضعف را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می‌توانید به گزارش‌های رتبه‌بندی سالانه مبتنی بر داده‌ها دسترسی داشته باشید تا منابع مورد نیاز خود را پیدا کنید.

با Capterra، برای یافتن بهترین محصولات و خدمات کسب و کار خود نیازی به جستجو در وب سایت های مختلف ندارید. این پلتفرم بررسی هایی را برای محصولات در دسته های حسابداری، مدیریت پروژه، بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، خدمات فناوری اطلاعات، طراحی و توسعه، بانکداری و وام و موارد دیگر ارائه می دهد.

Capterra برای چه مواردی استفاده می شود؟

Capterra که عمدتاً برای تحقیق و ارزیابی نرم افزار استفاده می شود، فواید زیادی را برای بازاریابان تجاری و فروشندگان نرم افزار به همراه دارد. در زیر فاکتورهای کلیدی قابلیت استفاده پلتفرم آورده شده است.

  1. بررسی های تایید شده

    Capterra حدود 2 میلیون بررسی را از کاربران بی‌درنگ برای تأیید محصولات و خدمات در دسته‌های مختلف ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند نظرات و رتبه‌بندی‌های سایر کاربرانی که از این نرم‌افزار استفاده کرده‌اند را بخوانند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد محصولاتی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند، بگیرند.

  2. پلتفرم تبلیغاتی برای فروشندگان نرم افزار

    Capterra به کاربران اجازه می دهد تا از این پلتفرم برای تبلیغ محصولات خود به مشتریان بالقوه استفاده کنند. فروشندگان می توانند فهرستی برای محصولات نرم افزاری خود در Capterra ایجاد کنند و اطلاعات دقیقی در مورد محصول، قیمت و ویژگی ها ارائه دهند. آنها همچنین می توانند به نظرات کاربران پاسخ دهند و با مشتریان بالقوه برای رفع هر گونه نگرانی یا سوال درگیر شوند.

  3. راهنمایی تخصصی

    برای صاحبان مشاغل یا علاقه مندان به فناوری جدید، Capterra همچنین توصیه های نرم افزاری شخصی شده را از مشاوران انسانی در کمتر از 15 دقیقه ارائه می دهد.

  4. مقایسه کنار به پهلو انتخاب های برتر

    با بررسی Capterra، می‌توانید به راحتی انتخاب‌های برتر را در کنار یکدیگر مقایسه کنید و ویژگی‌ها، مزایا و معایب، قیمت‌گذاری و مناسب بودن آن‌ها را برای کسب‌وکار خود ارزیابی کنید.

نظرات Capterra: مزایا و معایب

چه کسی به خرید تضمینی و مطمئن نیاز ندارد؟

برای مشاغل، بررسی های Capterra نقش مهمی ایفا می کند. شما باید به بررسی های Capterra توجه کنید زیرا آنها بینش های ارزشمندی را در مورد محصولات نرم افزاری که برای خرید در نظر دارید ارائه می دهند. این بررسی ها شما را از ضررهای مالی نجات می دهد و به شما کمک می کند تا بهترین محصول را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. با این حال، در حالی که این پلتفرم کمک قابل اعتمادی را برای انتخاب دقیق و عاقلانه برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورد، برخی از معایب ممکن است شما را از استفاده از آن بازدارد یا متقاعد کند که به دنبال هر پلتفرم دیگری باشید.

در زیر به چند مزایا و معایب بررسی Capterra اشاره شده است تا شما را بهتر از آن آگاه کنید:

نکات مثبت Capterra Reviews

  1. اعتبار

    Capterra همه بررسی‌ها را تأیید می‌کند تا مطمئن شود از کاربران واقعی نرم‌افزار می‌آیند. این بدان معنی است که بررسی هایی که در Capterra خوانده اید بیشتر از جاهای دیگر معتبر و قابل اعتماد هستند. از این رو، در حالی که بررسی های Capterra را مرور می کنید، انگیزه دارید که به یک منبع قابل اعتماد اعتماد کنید.

  2. نظرات بی طرفانه

    Capterra بررسی های کت شکر نمی کند. از آنجایی که بررسی‌های Capterra از کاربران واقعی می‌آیند، نظرات بی‌طرفانه‌ای در مورد محصولات نرم‌افزار ارائه می‌کنند. این به شما امکان می دهد تا درک بهتری از نحوه عملکرد نرم افزار در سناریوهای دنیای واقعی داشته باشید و اینکه آیا به خوبی با نیازهای تجاری شما مطابقت دارد یا خیر.

  3. مقایسه

    Capterra به شما امکان می دهد چندین محصول نرم افزاری را در کنار یکدیگر بر اساس ویژگی ها، قیمت و رتبه بندی کاربران مقایسه کنید. از این رو، می توانید تصمیمات آگاهانه تری در مورد اینکه کدام محصول برای کسب و کار شما بهترین است، بگیرید.

  4. بازخورد

    پلتفرم به کاربران گوش می دهد. بررسی های Capterra همچنین به شما این امکان را می دهد که در مورد محصولات خود به فروشندگان نرم افزار بازخورد ارائه دهید. این می تواند به فروشندگان کمک کند تا محصولات خود را بهبود بخشند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

معایب بررسی Capterra

  1. محدوده محدود

    در حالی که Capterra طیف گسترده ای از دسته بندی های نرم افزاری را پوشش می دهد، ممکن است هر محصول را در یک دسته بندی خاص شامل نشود. از این رو، ممکن است همه محصولات موجود/تازه راه اندازی شده را در دسته مذکور پیدا نکنید. این می تواند دامنه مقایسه را محدود کند.

  2. بررسی های ناقص

    کاربران معمولا نظرات خود را با هدف قرار دادن یک ویژگی خاص از محصول ارسال می کنند. از این رو، برخی از بررسی‌های Capterra ممکن است جزئیات کافی برای درک کامل تجربه کاربر با نرم‌افزار را ارائه نکنند. این امر می‌تواند تعیین اینکه آیا محصول تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را دارد و برای نیازهای تجاری شما مناسب است یا خیر، دشوار می‌کند.

  3. بررسی های مغرضانه احتمالی

    در حالی که Capterra همه بررسی‌ها را تأیید می‌کند، برخی از کاربران همچنان ممکن است سوگیری‌ها یا انگیزه‌هایی داشته باشند که می‌تواند بر محتوای نظرات آنها تأثیر بگذارد. از این رو، خواندن بررسی های متعدد و تجزیه و تحلیل همه رتبه بندی های موجود برای به دست آوردن درک کاملی از محصول نرم افزاری مهم می شود.

  4. اطلاعات قیمت گذاری

    قیمت گذاری به عنوان یکی از پارامترهای کلیدی در هنگام تجزیه و تحلیل یا مقایسه یک محصول یا خدمات عمل می کند. با این حال، برخی از فروشندگان نرم‌افزار اطلاعات کاملی درباره قیمت‌گذاری Capterra ارائه نمی‌دهند و مقایسه هزینه‌های محصولات مختلف را دشوار می‌کند.

هزینه Capterra چقدر است؟

Capterra یک سرویس رایگان برای کاربرانی است که به دنبال تحقیق و ارزیابی محصولات نرم افزاری هستند. ایجاد حساب کاربری، جستجوی محصولات نرم افزاری، خواندن نظرات، یا مقایسه محصولات رایگان است.

با این حال، Capterra یک سرویس پولی برای فروشندگان نرم افزار است که می خواهند محصولات خود را در این پلتفرم تبلیغ کنند. فروشندگان می توانند فهرستی برای محصول خود در Capterra ایجاد کنند که شامل اطلاعاتی درباره محصول، قیمت، ویژگی ها و نظرات کاربران واقعی است. هزینه تبلیغ یک محصول در Capterra بر اساس عوامل متعددی مانند دسته بندی محصول و سطح رقابت در آن دسته متفاوت است.

فروشندگان می توانند از بین چندین گزینه تبلیغاتی، از جمله تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات هزینه به ازای نمایش (CPM) و مکان های حمایت شده، یکی را انتخاب کنند. هزینه تبلیغات در Capterra می تواند از چند صد دلار در ماه تا چند هزار دلار در ماه متغیر باشد، بسته به سطحی که فروشنده برای محصول خود می خواهد.

طرح های قیمت گذاری برای فروشندگان

این پلتفرم سه طرح را برای فروشندگان ارائه می دهد.

  • راه اندازی: این طرح برای فروشندگان بدون هزینه است تا محصولات خود را در Capterra فهرست کنند و شروع به جمع آوری نظرات مشتریان کنند.
  • رشد: این طرح به فروشندگان کمپین های نسل پیشرو قابل اعتماد ارائه می دهد.
  • برتری داشتن: این طرح قیمت گذاری سفارشی را برای سازمان ها با هر اندازه ای ارائه می دهد.

در اینجا می توانید در مورد برنامه های قیمت گذاری برای فروشندگان بیشتر بخوانید.

نقدهای اجتماعی Champ Capterra

طبق گزارش Capterra، Social Champ بر اساس نظرات بیش از 51 کاربر، امتیاز کلی 4.5 از 5 ستاره را دارد. در اینجا برخی از ویژگی ها و مزایای کلیدی Social Champ، همانطور که توسط بازبینان Capterra گزارش شده است، آورده شده است:

  1. آسان برای استفاده: بسیاری از منتقدان در Capterra Social Champ را به دلیل رابط کاربر پسند و طراحی بصری آن تحسین کردند.استفاده آسان - نظرات Social Champ Capterra
  2. صرفه جویی در زمان: چندین کاربر گزارش دادند که Social Champ با اجازه دادن به آنها برای برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی از قبل به آنها در صرفه جویی در زمان کمک کرده است.صرفه جویی در زمان - نظرات اجتماعی Champ Capterra
  3. مقرون به صرفه: به گفته منتقدان، Social Champ یک راه حل مدیریت رسانه اجتماعی مقرون به صرفه در مقایسه با ابزارهای مشابه ارائه می دهد. مقرون به صرفه - نظرات اجتماعی Champ Capterra
  4. پشتیبانی عالی از مشتری: بسیاری از کاربران تیم پشتیبانی مشتری Social Champ را به دلیل پاسخگویی و مفید بودن تحسین کردند.پشتیبانی عالی از مشتری - نظرات اجتماعی Champ Capterra

کاربر دیگری در مورد تجربه خود از استفاده از Social Champ به عنوان جایگزین Hootsuite صحبت کرد.جایگزین Hootsuite - Social Champ Capterra Reviews

از سال 2023، Social Champ به عنوان محصول مورد علاقه در حال ظهور در سال 2023 برجسته می شود، که هر از گاهی بزرگتر و بهتر می شود و بیشترین رضایت مشتری را به عنوان تمرکز اصلی آن تضمین می کند.مورد علاقه نوظهور - نظرات Social Champ Capterra

رسانه دیجیتال خود را با قهرمان اجتماعی قدرتمند کنید!

این ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی را ادغام کنید و به راحتی پس از برنامه ریزی، تعامل با مشتری و ردیابی تجزیه و تحلیل را خودکار کنید.

مقاله مرتبط: 5 دلیل برای عدم استفاده از پلتفرم Owl بر اساس بررسی های Hootsuite در سال 2023

آیا در مورد بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی موجود در Capterra فکر می کنید؟ ما برخی از محبوب‌ترین و با بازبینی‌های مثبت ابزارهای رسانه‌های اجتماعی را برای شما انتخاب کرده‌ایم تا به کسب‌وکار شما کمک کند درخشان بدرخشد.

  1. قهرمان اجتماعیقهرمان اجتماعی

    Social Champ به عنوان یک راه حل یک مرحله ای برای تمام وظایف مدیریت رسانه های اجتماعی در نه پلتفرم اصلی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، TikTok، LinkedIn، YouTube، Twitter، Google Business Profile، Pinterest و Mastodon عمل می کند. Capterra این ابزار را به دلیل ویژگی‌های برتر مدیریت چند حساب، ویژگی‌های گزارش/تحلیل، مدیریت محتوا، انتشار خودکار و برنامه‌ریزی پس از آن رتبه‌بندی می‌کند. خدمات مشتری و طراحی آسان Social Champ نیز تحسین زیادی را از سوی کاربران بلادرنگ به همراه داشته است.

    این ابزار در میان مدیران رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها، آژانس‌ها، استارت‌آپ‌ها، بازاریابان و سایر زمینه‌های مرتبط محبوب است.

  2. نمای اجتماعینمای اجتماعی

    بعد Vista Social، یکی دیگر از ابزارهای معتبر مدیریت رسانه های اجتماعی برای بازاریابان و مدیران کسب و کار است. Capterra این پلتفرم را به دلیل ویژگی‌های برتر درگیر شدن با مشتری، برنامه‌ریزی پس از آن، مدیریت چند حساب، نظارت بر رسانه‌های اجتماعی، انتشار خودکار، ابزارهای همکاری، مدیریت محتوا و گزارش‌دهی/تحلیل رتبه‌بندی می‌کند.

  3. Zoho SocialZoho Social

    Zoho Social یکی دیگر از ابزارهای معروف مدیریت رسانه های اجتماعی است که در طول زمان بررسی های عالی Capterra را جمع آوری کرده است. Capterra پلتفرم را به دلیل ویژگی‌های برتر انتشار خودکار، زمان‌بندی پس از آن، مدیریت محتوا، ردیابی تبدیل، تقسیم‌بندی مشتری و فیلتر کردن کلمات کلیدی رتبه‌بندی می‌کند.

  4. Appu SocialAppuSocial

    یکی دیگر از ابزارهای نوظهور مدیریت رسانه های اجتماعی Appu Social است که می توانید آن را برای کسب و کار خود امتحان کنید. طبق بررسی‌های Capterra، این پلتفرم ویژگی‌های برتر مدیریت محتوا، ردیابی تبدیل، زمان‌بندی پست، گزارش‌دهی/تحلیل، مدیریت چند حساب، و انتشار خودکار را ارائه می‌دهد.

  5. سمروشسمروش

    نام محبوب در مدیریت و ردیابی وب سایت، Semrush همچنین یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی قابل توجه است. Capterra پلتفرم را به دلیل ویژگی‌های برتر آن فیلتر کردن کلمات کلیدی، ردیابی تبدیل، گزارش/تحلیل، انتشار خودکار، مدیریت محتوا، زمان‌بندی پس از آن و مدیریت چند حساب رتبه‌بندی می‌کند.

مقاله مرتبط: 34 بهترین ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی در سال 2023!

نتیجه

برای خلاصه کردن بحث، بررسی ها می توانند نجات دهنده باشند، صرف نظر از اینکه قصد خرید چه محصولاتی را دارید. از این رو، بررسی Capterra می تواند به عنوان یک منبع ارزشمند برای کسب و کارهایی که به دنبال راه حل های نرم افزاری هستند، خدمت کند. این پلتفرم فهرستی جامع از گزینه‌های نرم‌افزار، نظرات کاربران و رتبه‌بندی‌ها را برای کمک به کسب‌وکارها در تصمیم‌گیری آگاهانه ارائه می‌دهد.

Capterra Reviews یافتن نرم‌افزاری که نیازها، بودجه و اولویت‌های خاص آنها را برآورده می‌کند را برای کسب‌وکارها آسان می‌کند. با رابط کاربر پسند، نمایه‌های نرم‌افزاری دقیق و بررسی‌های بی‌طرفانه، هر کسب‌وکاری که به دنبال ساده‌سازی عملیات خود و بهبود وضعیت نهایی خود است، می‌تواند به بهترین شکل از آن استفاده کند.

بنابراین، چه صاحب یک کسب‌وکار کوچک یا یک متخصص فناوری اطلاعات باشید، کاوش در Capterra، خواندن بررسی‌ها و سپس انتخاب بهترین گزینه برای کسب‌وکارتان مطمئناً می‌تواند یک تکنیک برنده باشد.

سوالات متداول

  1. Capterra Reviews چیست؟
    پاسخ: Capterra Reviews یک پلت فرم آنلاین است که راه حل های نرم افزاری و نظرات کاربران را فهرست می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا نرم افزار مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند.
  2. چگونه Capterra Reviews می تواند به کسب و کار من کمک کند؟
    پاسخ: Capterra Reviews نظرات و رتبه‌بندی راه‌حل‌های نرم‌افزاری را به کاربران ارائه می‌دهد، و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه کدام نرم‌افزار را انتخاب کنند و در نهایت عملیات خود را ساده‌سازی کنند و نتیجه نهایی خود را بهبود بخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا