بازی

شروران بازی ویدیویی که مخفیانه عاشق فیلم های عاشقانه پنیر هستند

فیلم های عاشقانه برای همه نیست. در بیشتر مواقع، آنها شیک، بیش از حد و کلیشه ای هستند. اما، در عین حال، بسیاری از شما احتمالاً هر از گاهی عاشق یک فیلم عاشقانه جذاب هستید، حتی اگر هرگز آن را به کسی اعتراف نکنید.


مطالب مرتبط: بهترین داستان های عاشقانه در بازی های ویدیویی

همین را می توان در مورد این شروران بازی های ویدیویی نیز گفت. وقتی آن‌ها سعی نمی‌کنند دنیا را به تصرف خود درآورند یا آن را نابود کنند، چه کسی می‌گوید که از یک فیلم حس خوب و دوست‌داشتنی برای دیدن شب لذت نخواهند برد؟ به هر حال، هر کس نیاز به استراحت کمی دارد. این شرورها ممکن است آن را نشان ندهند، اما در عشق واقعی ضعف دارند.

گیمر ویدیوی روز

8 Bowser (سوپر ماریو)

نگاه کنید – تقریباً در هر بازی که او در آن حضور دارد، هدف اصلی Bowser ازدواج با پرنسس هلو است. او ممکن است این کار را به درستی انجام ندهد (تا به حال شنیده است که از هلو بپرسد که آیا او می خواهد ازدواج کند یا خیر شما، Bowser؟)، اما او هنوز به وضوح در قلب رمانتیک است.

اما، به عنوان پادشاه کوپا، او باید ظاهر خود را حفظ کند و برای مردمش قدرتمند به نظر برسد. بنابراین، او فیلم‌های عاشقانه مورد علاقه‌اش را مخفیانه تماشا می‌کرد و رویای اجرای آن سناریوها را با عشق واقعی‌اش داشت.

7 Magus (Chrono Trigger)

مجوس به شدت به پایین نگاه می کند

ماگوس قبل از تبدیل شدن به جادوی تاریکی که او را در Chrono Trigger می‌شناسید، شاهزاده‌ای جوان به نام ژانوس بود. او پسر نازنینی بود (علاوه بر این، می دانید که به مهمانی شما می گفت که یکی از شما هلاک می شود) که به خواهر و گربه اش خیلی اهمیت می داد. حتی پس از گذشت چندین سال، شاید جنبه نرم‌تر شخصیت دوران کودکی او باقی بماند.

وقتی او مردم بی گناه را به قورباغه تبدیل نمی کند، ممکن است یک شب را در قلعه خود سپری کند و یک فیلم عاشقانه را تا لبه پر با کلیشه تماشا کند. اگر هرازگاهی استعدادی برای نمایش دراماتیک نداشته باشید، در یک قلعه گوتیک فوق‌العاده مانند آن زندگی نمی‌کنید.

6 Pyramid Head (Silent Hill 2)

جیمز ساندرلند در حال شلیک اسلحه به سمت Pyramid Head در Silent Hill 2

Pyramid Head به من این تصور را می دهد که کسی با 9-5 کار می کند. جدا کردن جیمز ساندرلند در Silent Hill 2 اشتیاق مادام العمر او نیست، اما کسی باید این کار را انجام دهد.

مطالب مرتبط: Silent Hill: بهترین شخصیت های سریال

در پایان یک روز طولانی، آن مرد باید آرام شود. و چگونه در مورد آن پیش می رود؟ با تماشای یک فیلم عاشقانه جذاب. این بهترین راه برای از بین بردن آلودگی‌های سرگردانی در سایلنت هیل و برخورد با جیمز ترسناک‌تر است.

5 غیرهیم (افسانه زلدا: شمشیر اسکای‌وارد)

غیرهیم جلوی دری دستانش را باز می کند

گیراهیم که مرتباً در سرتاسر Skyward Sword دشمنی دارد، یکی از شرورهای دراماتیک سریال The Legend of Zelda است. او شاید بیشتر به خاطر رقص عجیبی که هنگام استفاده از زلدا در مراسمی برای بازگرداندن دیمیس انجام می دهد، شناخته شده است.

همانطور که می دانیم او علاقه ای به دراماتیک دارد، نتیجه گیری اینکه او از یک یا دو فیلم عاشقانه نیز لذت می برد، جهش بزرگی نیست. او احتمالاً اعترافات عشقی بی‌درد و عاشقان غم‌انگیز و ستاره‌دار را می‌ستاید – هر چه تئاتری‌تر و بیش از حد، بهتر است.

4 Shadow The Hedgehog (Sonic The Hedgehog)

Shadow the Hedgehog در Sonic Prime.

Shadow the Hedgehog که نمادی برای گوت ها و ایموها در همه جا است، به عنوان یک فرد تنها شناخته می شود، به خصوص بر خلاف سونیک، که همیشه توسط دوستان احاطه شده است. اگرچه او مظهر یک آلتر ایگوی غم انگیز و تاریک است، اما گاهی اوقات او را به سمت آسیب پذیری می شناسند – یکی که می دانم باید نقطه ضعفی برای عاشقانه داشته باشد.

البته، او هرگز به کسی اجازه ورود به این واقعیت را نمی دهد که دوست دارد هر از گاهی به یک فیلم عاشقانه فرار کند. او به عنوان ارباب ایموهایی که باید نگهداری کنند شهرت دارد.

3 بئاتریکس (فاینال فانتزی 9)

بئاتریکس اسلحه اش را با متن بالا گرفته است

وقتی برای اولین بار در Final Fantasy 9 با Beatrix آشنا می شوید، او به عنوان یک ژنرال سرسخت به عنوان رهبر ارتش پادشاهی اسکندریه ظاهر می شود. او نه تنها آنقدر سرسخت است که به معنای واقعی کلمه به عنوان یک رئیس شکست ناپذیر است، بلکه این قدرت به شخصیت پردازی او نیز تعمیم می یابد.

مرتبط: شخصیت‌های Final Fantasy 9 رتبه‌بندی شده بر اساس Outfit

تا زمانی که بئاتریکس با شوالیه وفادار، اشتاینر، وفادار ملاقات می کند، دیوارهای او شروع به فروریختن می کند. این دو عملاً تا پایان بازی با یکدیگر به غروب آفتاب می‌روند، بنابراین شما فقط می‌دانید که او مخفیانه از جذاب‌ترین عاشقانه‌های عاشقانه لذت می‌برد که نوبت به انتخاب فیلم در شب فیلم می‌رسد.

2 لیدی دیمیترسکو (دهکده مقیم شیطان)

لیدی دیمیترسکو در حالی که دخترانش پشت سر او ایستاده اند لبخند می زند.

همه به محض دیدن لیدی دیمیترسکو در روستای رزیدنت اویل عاشق او شدند – و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ او مطمئناً می تواند در نقش یک معشوق جذاب (و کشنده) در یک فیلم عاشقانه بازی کند، اما در اوقات فراغت خود، شاید دوست دارد استراحت کند و آنها را نیز تماشا کند.

او باید جایی در آن قلعه بزرگ خود یک اتاق سینما داشته باشد، با دستگاه پاپ کورن و راحت‌ترین صندلی‌هایی که تا به حال روی آن نشسته‌اید. وقتی او به همه کسانی که به قلعه دیمیترسکو نزدیک می‌شوند نگاه نمی‌کند، او از یکی از ساده‌های زندگی لذت می‌برد. لذت ها: یک فیلم عاشقانه با پنیر بیشتر از تخته پنیر.

1 گوزما (پوکمون خورشید و ماه)

گوزما در حالی که یک ابرویش را بالا می‌برد و هر دو دستش را دراز کرده و ساحل در پس‌زمینه است.

گوزما، رهبر تیم جمجمه، یکی از شرورهای احمق‌تر در تاریخ پوکمون است. او عاشق پوکمون های باگ است و علاقه خاصی به پوکمون شریک خود، Golisopod دارد. در روزهای مرخصی از ربودن Buginium Z از سراسر آلولا، ممکن است از یک فیلم عاشقانه لذت ببرد.

البته، او شهرت مرد سرسخت خود را به عنوان سرسخت ترین مربی و رهبر تیم جمجمه دارد، بنابراین او هرگز نمی تواند غرغرهای خود را از اشتیاق خود به عشق مطلع کند. او آنها را در محل خود در پو تاون با صدای پایین و گولیسوپود خود در همان نزدیکی تماشا می کرد، امیدوار بود که غرغرها او را با لذت گناه آلودش نگیرند.

بعدی: شروران بازی های ویدیویی که برای شرور بودن بسیار شایان ستایش هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا