چه طور

چگونه وب سایت یا برنامه خود را برای کریسمس 2022 بازخوانی و بهینه کنید

تنها چند هفته دیگر به کریسمس باقی مانده است و اگر می خواهید برای بازدیدکنندگان جدید سایت آماده باشید و مشتریان فعلی خود را حفظ کنید، وقت آن است که وب سایت خود را بررسی کنید. کاربران اینترنت به چیزهای جدید و براق عادت کرده اند، به خصوص در این فصل از سال، پس آنچه را که می خواهند به آنها بدهید. در اینجا به این صورت است:

منبع

17 نکته برای بهبود وب سایت خود در فصل تعطیلات:

1. نتایج سال گذشته را مطالعه کنید

وقت آن رسیده است که به گذشته نگاه کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید بوده و چه کاری انجام نداده اید. اگر کسب و کار خود را تنها 6-7 ماه پیش شروع کرده اید، ممکن است به روش ارزیابی دیگری نیاز داشته باشید، اما در غیر این صورت، حداقل باید نتایج فروش کریسمس سال گذشته را داشته باشید.

همراه با استراتژی های قدیمی که برای شما مفید بوده اند، سعی کنید چیزهای جدیدی را در وب سایت و برنامه های خود آزمایش کنید.

2. لیست های محلی را به روز کنید

همیشه به یاد داشته باشید که اولین مشتریان شما معمولا مردم محلی هستند. بنابراین، فهرست را برای آنها به روز کنید.

بیشتر جستجوهای انجام شده مربوط به “مکان های نزدیک من”، “خدمات نزدیک من” یا “محصولات نزدیک من” است. از این رو، باید افراد محلی را از پیشنهادات و فعالیت ها به روز نگه دارید. آنها باید از اتفاقاتی که در مورد برند شما می افتد آگاه باشند، نه فقط در طول تعطیلات بلکه در طول سال.

3. روندها را دنبال کنید

روندها هر روز تغییر می کنند. شما به راحتی می توانید آنچه در بازار اتفاق می افتد را در گوگل جستجو کنید و خود را به روز نگه دارید. به عنوان مثال، امسال، ترند اسطوخودوس با قرمز، سفید و سبز. بنابراین، اگر یک فروشگاه پوشاک، فروشگاه بچه‌ها یا حتی یک فروشگاه تزئینی دارید، حتماً اسطوخودوس اضافه کنید. آبی و طلایی هم هستند.

اگر مخاطب هدف شما بالای 30 سال باشد، کلاسیک ضروری است زیرا آنها اقلام سنتی را ترجیح می دهند. وب سایت و برنامه خود را نیز با این رنگ ها اصلاح کنید.

4. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یک استراتژی بازاریابی قدیمی است که هنوز هم قوی است. افراد در هر طبقه، حرفه یا سنی، 2 تا 3 بار در روز ایمیل خود را بررسی می کنند. بنابراین، مطمئن شوید که دو بار در روز ایمیل‌هایی را برای دنبال‌کنندگان و مشتریان خود ارسال می‌کنید و از تخفیف‌ها و پیشنهادات خود به آنها اطلاع می‌دهید. وب سایت و برنامه شما باید دارای ویژگی باشد که افراد قبل از تعطیلات ایمیل هایی درباره برند شما دریافت کنند تا بتوانند زودتر خرید کنند.

انواع مختلف ایمیلمنبع

5. تبلیغات پولی

هرگز قدرت یک لیست پولی را دست کم نگیرید. از هر 4 نفر فقط 1 نفر به صفحه دوم گوگل می روند و بقیه در صفحه 1 توقف می کنند. هر کاری که لازم است انجام دهید تا وب سایت و برنامه خود را در صفحه اول موتورهای جستجو نگه دارید زیرا اگر به صفحه 2 بیفتید به سختی کسی شما را نخواهد دید. یا بدتر

نمونه تبلیغات گوگل

تبلیغات پولی چیز بدی نیست. شما باید هر از گاهی برای رونق کسب و کار خود از آن استفاده کنید. و تعطیلات زمانی است که مردم بیشتر خرید می کنند و پولی برای خرج کردن دارند.

6. رسانه های اجتماعی

پلتفرم های رسانه های اجتماعی در طول تعطیلات بسیار مفید هستند. علیرغم سن، مردم همیشه در شبکه های اجتماعی حضور دارند و به طور متوسط ​​8 ساعت در روز را صرف پیمایش می کنند. برای فالوورهای خود “تعطیلات مبارک” را آرزو کنید و به آنها بگویید چه پیشنهاداتی ارائه می دهید.

تصویر اعلان رسانه های اجتماعی

7. کلمات کلیدی فصلی

سرمایه گذاری روی کلمات کلیدی فصلی هرگز هدر دادن پول نخواهد بود، زیرا در طول کریسمس، مردم به دنبال “فروشگاه های تزئینی ارزان تر در نزدیکی من” نیستند. در عوض، آنها به دنبال «فروش کریسمس نزدیک من»، «پیشنهادهای جمعه سیاه» یا «تخفیفات سال نو» خواهند بود. آنها همچنین در زمستان لباس یا کفش زمستانی را جستجو می کنند و اگر در جایی نوشته شده “فروش پاییزی” را مشاهده کنند کلیک می کنند. بنابراین، لازم نیست توضیح دهیم که چرا برندها باید روی کلمات کلیدی فصلی/کلیدواژه های جشنواره سرمایه گذاری کنند.

8. سرعت بارگذاری برای رسیدگی به ترافیک تعطیلات

ترافیک سایت در طول تعطیلات به بالاترین حد خود می رسد. همچنین، اشکالات سایت بین پرداخت و پرداخت در بدترین زمان ها افزایش می یابد.

روی سرعت بارگذاری وب سایت خود و فرآیند پرداخت آسان کار کنید. مشتریان را تشویق می کند که نه فقط در تعطیلات، بلکه در هر زمان به سایت شما بازگردند.

9. از رنگ های تند استفاده کنید

کریسمس زمان استفاده از رنگ های تند است. از تکیه بر رنگ های پاستلی روشن برای جلب نظر افراد خودداری کنید. از رنگ های روشن برای وب سایت خود را اصلاح کنید، ویژگی های میکرو تعاملی را اضافه کنید و آن را با تصاویر و GIF پر کنید.

در حالی که این ممکن است کار زیادی به نظر برسد، افراد با طرز فکر فکر می‌کنند که اگر یک برند بتواند زمان زیادی را برای تزئین وب‌سایت و یک اپلیکیشن صرف کند، تصور کنید چقدر زمان برای تکمیل محصول سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این به مشتریان شما یک تصور خوب و چیزی چشم نواز می دهد.

تصویرسازی وب سایت منبع

10. یک وب سایت موقت تعطیلات بسازید

گاهی اوقات، برندهای بزرگ یک صفحه فرود جداگانه ایجاد می کنند. حتی گاهی اوقات خرید نام های دامنه ای که دارای اعتبار بالایی هستند. اگرچه هزینه بر است، اما گاهی اوقات ROI آنقدر بالاست که آن را تضمین کند.

وب سایت هالیدی

وب سایت باید حداکثر 4-5 صفحه یا یک صفحه طولانی با تمام اطلاعات پیشنهادات تعطیلات باشد. همچنین، ممکن است شما را شگفت زده کند، اما اگر یک سایت تعطیلات جدید ایجاد کنید، ممکن است نیازی به تبلیغات پولی نداشته باشید. خود URL ممکن است بیاورد ترافیک ارگانیک به وب سایت شما.

11. لیست محصولات را دوباره کار کنید

اگر صاحب یک وب سایت تجارت الکترونیک هستید، باید روی لیست محصولات کار کنید و آنها را جشن تر کنید. تخفیف تعطیلات خود را اضافه کنید و جزئیات را بر اساس آن ویرایش کنید.

نمونه صفحه برنامه آمازونمنبع

12. صفحات فرود تعطیلات

یک صفحه فرود با جزئیات مربوط به معاملات تعطیلات خود ایجاد کنید. اگر برای ایجاد یک وب سایت کاملاً جدید به پول یا زمان بیشتری نیاز دارید، ایجاد یک صفحه فرود جداگانه برای تعطیلات نیز کارساز است.

13. نظرات مثبت را تشویق کنید

اگر از آنها بخواهید مردم همیشه آماده هستند تا به شما بازخورد بدهند. به عنوان مثال، پس از چند روز، آمازون درخواست بازخورد می کند تا فرد بتواند از محصول استفاده کند و به او بگوید که چگونه آن را دوست دارد. بررسی محصولات کریسمس باید بعد از سال نو انجام شود تا مردم بتوانند به طور کامل و رضایت بخش از محصولات استفاده کنند.

نمونه گواهی

منبع

14. در مورد رقبای شما چطور؟

برای فروش و پیشنهادات تعطیلات مراقب رقبا باشید. ببینید آنها چه می کنند و همچنان نتایج آنها را بررسی کنید. بهترین نمونه از معاملات و پیشنهادات رقبا آیفون و سامسونگ هستند. آنها هر کریسمس چیز جدیدی به ذهنشان می رسد.

15. در دسترس بودن برنامه ها

مطمئن شوید که برنامه اصلاح‌شده شما در فروشگاه‌های Android و iOS موجود است. اگر اپلیکیشن شما برای کاربران در دسترس نباشد، یک مشتری بالقوه را از دست می دهید. تعطیلات زمان از دست دادن مشتریان نیست. زمان جذب مشتری برای بلند مدت است.

تصویر آیکون برنامه

16. یک ویژگی جدید را راه اندازی کنید

یک ویژگی یا دکمه جدید اضافه کنید که زندگی مشتریانتان را آسان‌تر می‌کند. آنها را هیجان زده و خوشحال می کند! برخی از برندها هر فصل چیز جدیدی را برای مشتریان به ارمغان می آورند. مثلا نتفلیکس و نایک راه اندازی ویژگی های جدید در هر فصل. این یک سرمایه گذاری برای برند است.

17. روی استراتژی بهینه سازی اپ استور کار کنید

اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، بهینه سازی فروشگاه App (ASO) یک استراتژی ضروری است. اگر تا به حال ASO را نادیده گرفته اید، وقت آن است که تغییراتی را اعمال کنید. اطمینان حاصل کنید که برنامه شما دارای یک عنوان منحصر به فرد با یک کلمه کلیدی مرتبط است.

کلمات کلیدی مهم را در توضیحات برنامه خود بدون پر کردن کلمات کلیدی زیرا طبیعی ماندن و تمرکز موثر بر ارتباطات، به جای نوشتن برای اپ استور، کلید اصلی است. به یاد داشته باشید، با محلی سازی برنامه؛ کشف عبارات و واژگان جستجوی کشورهای مختلف بسیار مهم است. اگر می خواهید رتبه بالاتری داشته باشید، اعداد نیز حیاتی هستند.

تصویر رتبه بندیمنبع

برای دریافت بازخورد مثبت بیشتر باید تعداد دانلودها را افزایش دهید. برای مشاهده حداکثری، برنامه خود را توسط App Store و Google Play مشخص کنید. رقابت زیادی وجود دارد، اما ارزش یک ضربه را دارد!

بسته بندی

فروش تعطیلات می تواند درآمد را به ارتفاعات جدیدی افزایش دهد. با این حال، عاقلانه است که از اصلاح کامل وب سایت و برنامه خود در پایان سال خودداری کنید، اما یک تجدید کننده برای فروش معجزه می کند. اگر به طراحی مجدد کامل نیاز دارید، می توانید از آن کمک درخواست کنید وب سایت های برتر و شرکت های توسعه اپلیکیشن موبایل برای کمک به شما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا