شبکه های اجتماعی

ShareChat کمتر از 5 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند و برنامه ورزشی فانتزی Jeet11 را تعطیل می کند.

شرکت رسانه های اجتماعی خانگی ShareChat (Mohalla Tech Pvt Ltdاین شرکت تایید کرد که پس از تعطیلی پلت فرم ورزشی فانتزی خود به نام Jeet11، کمتر از 5 درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است.

با حمایت توییتر، گوگل، اسنپ و تایگر گلوبالShareChat حدود 2300 کارمند دارد و این اخراج بیش از 100 نفر در شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد، در زمانی که تقریباً هر شرکت فناوری در حال تغییر ساختار کسب و کار برای عبور از بحران اقتصادی جهانی است.

یکی از سخنگویان ShareChat گفت: “به عنوان یک روش تجاری استاندارد، ما به طور دوره ای استراتژی های خود را ارزیابی می کنیم. می توانیم تأیید کنیم که فعالیت های Jeet11 را متوقف کرده ایم و برخی از عملکردهای خود را سازماندهی مجدد کرده ایم که به معنای حرکت این استعدادها در تیم ها و خروج چند کارمند است.” .

این سخنگو افزود: «این روند کمتر از 5 درصد از کارکنان ما را تحت تأثیر قرار داده است.

همچنین بخوانید

استارت‌آپ خودروی تحویل خودران آمریکایی Nuro تعداد کارکنان خود را 20 نفر کاهش داد
Dailyhunt و VerSe Innovation 150 کارمند خود را اخراج کردند

ShareChat (Mohalla Tech Pvt Ltd) بزرگترین شرکت رسانه های اجتماعی داخلی هند است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) در تمام سیستم عامل های خود دارد.

در سال 2015 توسط Ankush Sachdeva، Bhanu Pratap Singh و فرید احسن، آخرین بار ShareChat ارزشی معادل 5 میلیارد دلار داشت و برندهای رسانه های اجتماعی مانند ShareChat App و Moj را در زیر مجموعه خود دارد.

در حالی که برنامه ShareChat بیش از 180 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، Moj بزرگترین پلتفرم ویدیوی کوتاه هند است که نزدیک به 300 میلیون نفر در هر ماه محتوا را در برنامه مصرف می کنند.

سخنگوی شرکت ادامه داد: “ما به تمرکز بر رشد قوی و استخدام در عملکردها و نقش های مختلف طبق برنامه های خود ادامه می دهیم. برای موفقیت به عنوان سریع ترین شرکت رسانه اجتماعی هند، ما استراتژی خود را به طور منظم ارزیابی می کنیم و تغییرات لازم را برای دستیابی به چشم انداز خود ایجاد می کنیم.” گفت.

Jeet11 که در سال 2020 راه اندازی شد، برداشت ShareChat در Dream11 و لیگ برتر موبایل (MPL) بود.

در ژوئن سال جاری، ShareChat دور سرمایه گذاری چند مرحله ای 520 میلیون دلاری را بست و ارزش آن را به 5 میلیارد دلار رساند.

در دور تامین مالی، این شرکت ۲۵۵ میلیون دلار از گوگل، گروه تایمز و سرمایه گذاران موجود جمع آوری کرد.

از سال 2021، ShareChat در مجموع 1.2 میلیارد دلار جمع آوری کرده و MX TakaTak را نیز خریداری کرده است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا