بازی

یک سال بعد، بازسازی فضای مرده چه بود

نکات برجسته

  • Dead Space 2 به دلیل فروش ظاهراً ضعیف قسمت اول، بازی بازسازی را دریافت نخواهد کرد.
  • این مایه شرمساری است زیرا بازسازی جهان گسترش یافته ای را که من دوست داشتم ببینم بر روی آن ساخته شده بود را اذیت می کند.
  • این چه معنایی برای آینده ملک و وحشت بقای تک نفره در فضای سه‌گانه A دارد؟


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

بازسازی Dead Space 2 رسما اتفاق نمی افتد. علیرغم اینکه نسخه بازسازی شده اولیه دنیای منبسط شده ای را که قرار است بر اساس آن ساخته شود را اذیت می کند، به نظر می رسد فروش بازسازی آنقدر قابل توجه نبود که ادامه آن را تضمین کند. هنوز هم میلیون‌ها فروخته است، اما در چشم‌انداز بازی‌های مدرن، خردل را از بین نمی‌برد. در نتیجه، بسیاری از اعضای تیم در تلاش برای تقویت تجربیات تک نفره و چند نفره آینده خود در Battlefield جمع شده اند. تا زمانی که ادامه داشت خوب بود…

من طرفدار جف گراب از Giant Bomb هستم که ادعا کرد Dead Space 2 قبل از لغو شدن توسط EA در نظر گرفته شده است. شرکتی به این بزرگی حتی اگر قرار باشد قبل از تغییر برنامه ها همه چیز به واقعیت تبدیل شود، حقیقت را نمی گوید. بدیهی است که در سریال هایی مانند Battlefield به خاطر تجربه تک نفره مانند Dead Space پول بیشتری می بیند و بنابراین منابع فعلی را برای ایجاد این امکان تغییر می دهد.


Battlefield 2049 در حال حاضر وضعیت مناسبی دارد، و امید این است که قسمت‌های بعدی بتوانند به طور کامل از اجزای سرویس زنده استفاده کنند و پس از چند ورودی متزلزل اخیر، با پسران بزرگ رقابت کنند. من مطمئن نیستم که چنین شود، اما در هر صورت، من قبلاً دلتنگ آن چیزی هستم که Dead Space می توانست باشد. از زمان آغاز به کار، سریال ترسناک بقا به سادگی نمی تواند شکست بخورد.

Dead Space همیشه کمتر از حد انتظار برای Electronic Arts عمل کرده است، علیرغم این واقعیت که هرگز قرار نبود به اعدادی که توسط Call of Duty یا Battlefield به دست می‌آمد ضربه بزند.

اما اکنون برنامه‌های دنباله‌دار لغو شده‌اند، باید بپرسم که اگر هرگز قصد نداشتید آن را به جلو ببرید، در وهله اول چه هدفی داشت که فضای مرده را احیا کنید؟ اکنون، بازسازی شبیه یک ناهنجاری است، چیزی که در همان دنیای نسخه اصلی وجود دارد، که در سخت افزار مدرن نیز به خوبی بازی می کند.


همچنین تغییرات قابل‌توجهی در روایت و شخصیت‌ها ایجاد می‌کند و ایزاک کلارک را به شخصیتی بسیار دلسوزتر و محتاط‌تر تبدیل می‌کند تا بازمانده‌ای که در 2 و 3 دیده می‌شود. برای گسترش و براندازی این دیدگاه با بازسازی های بیشتر.

اگر می‌خواهید داستان کامل را تجربه کنید، نمی‌توانم به‌طور کامل بازی نسخه‌های اصلی Dead Space 2 و 3 را توصیه کنم، همراه با تصویر ضعیف‌تر از ایزاک کلارک و تمرکز فزاینده بر روی اکشن و ترسناک که بسیاری از چیزهایی که بازسازی را بسیار درخشان می‌کند حذف می‌کند. بازی جدیدتر در همه چیزهایی که قبلاً آمده بود به روش های صحیح نوآوری می کند، عمدتاً در تغییرات ظریف مانند تبدیل کردن سطوح نسخه اصلی به یک جهان باز کامل و در کنار دادن صدای آیزاک، بنابراین او دیگر یک سگ سگ خانگی منفعل در هنگام دفاع نیست. برای زندگی اش در برابر شانس های غیرممکن


او مرد بهتری است و بازسازی جزئیات بیشتری به داستان و انگیزه او برای فرار از USG Ishimura اضافه می کند. من باید تصور کنم بازسازی های تئوریک Dead Space 2 و 3 این موارد را فراتر می برد. اکنون ما هرگز نخواهیم دانست و صادقانه بگوییم، دیدن زنده شدن Dead Space و رفتار با احترام فقط برای اینکه ببینیم دوباره از ما جدا می شود، تقریباً به همان دلایلی که یک دهه قبل از آن بود، بدتر از سریال است. در وهله اول هرگز برنگشت

من برای تازه واردانی که با بازسازی وارد شدند و اکنون نمی توانند ادامه این داستان را ببینند، احساس ناراحتی می کنم.


الکترونیک آرتز پس از موفقیتش با Star Wars Jedi: Fallen Order، وعده تغییر را داد، زیرا به طور ناگهانی نگرش خود را نسبت به بازی‌های تک‌نفره تغییر داده بود و برای اولین بار در دهه‌ها حاضر بود برخی از فرنچایزهای تثبیت شده خود را در آغوش بگیرد. ما احمقانه بودیم که انتظار داشتیم یک پلنگ سرمایه‌دار جای خود را تغییر دهد، زیرا اکنون به نقطه اول برگشته‌ایم و به آینده‌ای که توسط Battlefield و بازی‌های ویدیویی ابرقهرمانی تعریف شده در دنیایی که هر دو در سال‌های اخیر رو به افول بوده‌اند، خیره شده‌ایم. این آینده ای نیست که من به آن علاقه زیادی دارم …

فضای مرده ایزاک کلارک در مقابل یک خدمه مرده ایستاده است "دست و پاشون رو قطع کن" روی دیوار کنارشان با خون نوشته شده است

من می‌دانم که برای نشان دادن حمایت‌تان خیلی دیر است به امید اینکه دنباله‌ای ظاهر شود، اما اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، به Dead Space هم ضربه می‌زنم. این بازسازی از هر نظر یک بازی ترسناک استادانه است، با مبارزات استثنایی، فضای جهنمی، و داستانی پرتنش و مستقل که تیم احتمالاً قصد داشت آن را گسترش دهد، اما هنوز در انزوا کار می کند. فقط ای کاش این تمام چیزی نبود که تا به حال داشتیم.

DeadSpace2023CoverArtTag

فضای مرده (2023)

Dead Space بازسازی سال 2023 از بازی کلاسیک شوتر ترسناک بقا توسط Motive Studio است. با بازسازی از پایه، شما در نقش ایزاک کلارک بازی می کنید که او در حال حرکت در یک کشتی معدنی است که توسط یک تهدید مرگبار بیگانگان تسخیر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا