برنامه نویسی

#DEV Discuss: اتحادیه ها در فناوری – انجمن DEV

هی دیوها، جمعه مبارک 🦥💚

مثل همیشه، هفته ای پر حادثه در صنعت فناوری بود. ما حرف های زیادی برای گفتن داریم! و امروز میخوام بحث کنم…اتحادیه های کارگری در صنعت فناوری.

اتحادیه های کارگری در ایالات متحده در حال افزایش هستند، از اعتصابات WGA و SAG در صنعت سرگرمی گرفته تا رشد اتحادیه ها در صنایع بهداشت، آموزش و خدمات در دوران پس از کووید. و آنها شروع به ایجاد موجی در فناوری نیز کرده اند.

فشارهای سازماندهی اخیر در میان پیمانکاران YouTube و کارگران سگا آمریکا، هجوم جدیدی به راه انداخته است.

فاویکون
axios.com

صنعت فناوری نسبتاً جدید در مقایسه با صنایع معمول اتحادیه (مانند سرگرمی، خودرو، و تجارت) است. همچنین سریع است و به سرعت در حال تکامل است. به این دلایل، تاریخ اولیه اتحادیه های فناوری هنوز در حال نگارش است.

ایده اتحاد کارگران فناوری همچنین به این بستگی دارد که چه کسی به عنوان “کارگر فناوری” حساب می شود. این مقاله از Axios را بررسی کنید:

1689392768 123 DEV Discuss اتحادیه ها در فناوری انجمن DEV

اما اتحادیه‌ها بزرگترین پیروزی‌های خود را در حاشیه صنعت، در انبارهای آمازون، فروشگاه‌های اپل و استودیوهای بازی کسب کردند.

فاویکون
axios.com

تاکنون، فعالیت‌های کارگری فناوری تا حد زیادی در حاشیه صنعت حرکت کرده است، با کارگران انبار آمازون، کارمندان اپل استور و آزمایش‌کنندگان QA بازی‌های ویدیویی، تلاش‌های سازمان‌دهی را رهبری می‌کنند، در حالی که مهندسان، تیم‌های محصول و سایر کارکنان ستاد عمدتاً از خود دوری می‌کنند.

خب چی فکر می کنی؟ آیا زمان آن فرا رسیده است که کارگران فناوری اتحادیه اتحادیه شوند؟ توسعه دهندگان نرم افزار چگونه می توانند برای بهبود صنعت ما با هم سازماندهی کنند؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید و بیایید بحث کنیم!


آیا می خواهید سؤالی را برای بحث مطرح کنید یا حتی از شما مشاوره بخواهید؟ از صندوق ورودی اسلون دیدن کنید! می توانید انتخاب کنید که ناشناس بمانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا