بازی

10 بهترین آیتم جادویی برای ساخت

Don’t Starve Together نسخه چند نفره مستقل Don’t Starve است، یک بازی شیرین و در عین حال وحشتناک بقا در طبیعت وحشی که انتخابی از شخصیت ها با مهارت های مختلف و توانایی های منحصر به فرد را در مقابل دنیایی مرموز و جادویی قرار می دهد.


مطالب مرتبط: بهترین دستور العمل ها برای قوی نگه داشتن شما با هم گرسنگی نکشید

در حالی که زنده ماندن در بازی اولیه بسیار آسان است، اما هر چه فصل‌ها بیشتر می‌شوند، سخت‌تر می‌شود و شما باید از هوش و ذکاوت خود برای شکست دادن رئیس‌های بزرگ‌تر و ساخت ماشین‌های پیچیده‌ای استفاده کنید که شانس شما را افزایش می‌دهند. از این میان، آیتم های جادویی می توانند مفید باشند. در اینجا تعدادی از بهترین هایی که می توانید بسازید آورده شده است.

گیمر ویدیوی روز

10 Prestihatitator

برای ساخت وسایل جادویی، به یک Prestihatitator نیاز دارید، یک ایستگاه جادویی ردیف یک که برای ساخت به چهار خرگوش، چهار تخته و یک کلاه بالا نیاز دارد. ایستگاه های جادویی دیگر عبارتند از Piratihatitator و Hogus Porkusator که هر کدام در نسخه متفاوتی از بازی قابل دسترسی هستند.

به کاربران سحر و جادو توصیه می شود که مراقب سلامت سنج خود باشند، زیرا تعدادی از آیتم های جادویی تأثیر تنبیهی بر سلامت روان شخصیت شما دارند. این یک چیز است که در جنگ هیولاهای وحشی گیر کرده اید و سعی می کنید گرسنگی نکشید، و چیز دیگری است که سوخت کابوس را از گورها درو می کنید تا با هیولاهای سایه ای که نور آتش شما را می دزدند مبارزه کنید. با این حال، ساخت اقلام و دستور العمل ها در Prestihatitator 15 عقل را به همراه دارد و احتمالاً خرگوشی را تداعی می کند که می توانید برای شام بخورید.

9 دستکاری سایه

Shadow Manipulator در با هم گرسنه نمانید

در جادو مانند زندگی، همیشه عطش چیزهای بیشتری وجود دارد. Shadow manipulator یک ایستگاه جادویی ردیف دوم است که حتی آیتم ها و دستور العمل های جادویی بیشتری را باز می کند تا به شما کمک کند در برابر بیابان هیولا محافظت کنید. برای ساخت آن، به سه چوب زنده، هفت سوخت کابوس و یک جواهر بنفش نیاز دارید.

با استفاده از دستکاری‌کننده سایه، می‌توانید تعدادی آیتم جادویی مخصوص شخصیت‌ها مانند مجسمه گوشتی ویلسون، ساعت هشداردهنده واندا و ساعت عقب‌گردی و دورهای تیرکمان کم‌کردن و یخ زده والتر بسازید. شما همچنین می توانید تعدادی آیتم خاص بسازید که به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری بر محیط خود داشته باشید، مانند صفحه مهتابی برای خروج نور از ماه و قطره قطره لوله ها برای تداعی کننده باران یا برف.

8 پن فلوت

پان فلوت در با هم گرسنگی نکشید

برای آن دسته از شما که مبارز طبیعی به دنیا نیامده اید و عنصر اکتشافی بازی را ترجیح می دهید، پان فلوت می تواند بسیار مفید باشد. فلوت تابه ای که با استفاده از پنج نی برش خورده، یک ترنجک کمیاب و یک طناب ساخته شده است، می تواند دشمنان نزدیک شما را بخواباند و به ویژه هنگام مبارزه با گروه های بزرگ برای غارت مفید است. اگر میل به انتقام‌جویی‌های خوشمزه دارید، می‌توانید زیر آن‌ها باروت بگذارید و آن‌ها را برای یک نمایش خوب مشتعل کنید.

مطالب مرتبط: با هم گرسنگی نکشید: چگونه احیا کنیم

فلوت تابه ای همچنین می تواند در برداشت روزانه شما استفاده شود، مانند دزدیدن تخم مرغ بلند یا پنگل، تراشیدن بیفالو، یا کشتن غول های فصلی مانند آهو، گوزن/غاز، مورچه یا خرس. شما همچنین می توانید از آن به همراه کلاه پر برای احضار پرندگان و خواباندن آنها استفاده کنید و به این ترتیب به یک ضیافت بزرگ از لقمه ها و پرهای رایگان دسترسی پیدا کنید.

7 کمربند گرسنگی

کمربند گرسنگی در با هم گرسنگی نکشید

کمربند گرسنگی یک کالای جادویی پوشیدنی است که برای ساختن آن به شش گلوله شلوار، دو طناب و دو سوخت کابوس نیاز دارد. به ویژه در شکارهای طولانی مدت یا در مواقع کاهش دسترسی به منابع غذایی مفید است زیرا پوشیدن آن تا 40 درصد از دست دادن گرسنگی را کاهش می دهد و در هر دقیقه دو بار سلامت عقل را باز می گرداند. همچنین می توانید از کیت خیاطی برای ترمیم 63 درصد دوام آن استفاده کنید.

اگر نقش ولفگانگ را بازی می کنید، کمربند گرسنگی می تواند متحد قابل اعتمادی باشد و به او کمک می کند تنها 67.5 گرسنگی را در فرم معمولی خود و 135 را در فرم قدرتمندش در روز از دست بدهد. همچنین می تواند در مواقعی که دسترسی کم به گوشت دارد به ویگفرید کمک کند.

6 کارکنان تله یاب

کارکنان Telelocator در با هم گرسنگی نکشید

کارکنان تله یاب که برای ساخت به دو سیاهه زنده، چهار سوخت کابوس و دو جواهر بنفش نیاز دارند، بسیار شبیه به فرشتگان گریان دکتر هو هستند که دشمنان شما را به نقطه‌ای تصادفی روی نقشه، دور از شما دور می‌کنند. برای افزایش آسیب، اوباش تله پورت شده شما نیز قبل از رسیدن به مکان جدید مورد اصابت صاعقه قرار می گیرند، در حالی که سایر بازیکنان دو بار مورد اصابت صاعقه قرار می گیرند، یک بار قبل از تله پورت و دیگری پس از تله پورت.

هنگامی که در غارها استفاده می شود، به جای آن باعث ریزش سنگ ها و جواهرات می شود. همچنین می‌توانید آن را با فوکوس تله‌لوکاتور ترکیب کنید تا در سراسر نقشه سفر کنید و با هزینه سه سنگ بنفش، در سفر طولانی به خانه صرفه‌جویی کنید، که هر بار که باید آن‌ها را تعویض کنید.

5 عصای پوگالیسک

عصای Pugalisk در با هم گرسنگی نکشید

عصای پوگالیسک که با یک جمجمه پوگالیسک، مقداری تکه‌های استخوان و دو سوخت کابوس ساخته شده است، پنج برابر قوی‌تر از عصای یخی است و چهار پرتابه پرتوهای هیپنوتیزمی تولید می‌کند که می‌توان با استفاده از ماوس، برای منجمد کردن دشمنان، برد و جهت آن‌ها را کنترل کرد. به شما زمان برای مقابله با ضربه یا فرار می دهد.

مطالب مرتبط: با هم گرسنه نمانید: بهترین رئیس، رتبه

به احتمال زیاد به دلیل اینکه یک آیتم جادویی بسیار قدرتمند است، عصای Pugalisk بعد از چهار دقیقه پوسیده می شود، که زمان نسبتاً طولانی نسبت به سایر وسایل جادویی قابل ساخت است. با این حال می توان آن را بی نهایت بار در آن مدت بدون کاهش ظرفیت استفاده کرد و پس از پوسیدگی کامل، خرده های استخوان را برمی گرداند. شناخته شده است که بازیکنان از بسته بندی بسته بندی برای افزایش طول عمر آن استفاده می کنند.

4 مصنوع زنده

مصنوع زنده در با هم گرسنگی نکشید

هنگامی که طرح اولیه آن را از هالک بزرگ آهنی بدست آورید، با استفاده از شش آهن دم کرده و مقداری آب جادویی، مصنوع زنده به راحتی ساخته می شود. این مصنوع زنده به عنوان یکی از قدرتمندترین پوشیدنی‌های جادویی که می‌توانید بسازید، به شما این امکان را می‌دهد تا دنیای منحصر به فرد Don’t Starve Together را بدون نگرانی در مورد سلامت عقل، گرسنگی یا سلامتی خود تجربه کنید.

پوشیدن آن این مترها را به همراه برگه های موجودی و کاردستی شما کاهش می دهد و ماندگاری کالا را جایگزین آن می کند که در مجموع سه دقیقه در هر ثانیه یک کاهش می یابد. این لباس در جای خود دید در شب، افزایش سرعت و شکست ناپذیری در باس‌ها را به شما می‌دهد و از جریمه آسیب در هنگام حمله محافظت می‌کند. قدرت آن بدون سبک نیست، زیرا موسیقی متن فیلم Iron Hulk شما را در هر کجا که بروید همراهی می کند.

3 شمشیر تاریک

The Dark Sword در با هم گرسنگی نکشید

شمشیر تاریک با هزینه کم پنج سوخت کابوس، یک چوب زنده، و تخلیه سلامت 20 در دقیقه، 68 آسیب در هر ضربه برای 100 بار استفاده می کند. این سلاح که یکی از قوی‌ترین سلاح‌های غوغا در بازی به حساب می‌آید، بهتر است در دستان افرادی مانند ولفگانگ، مکسول، ویگفرید و واندا، زمانی که پیر می‌شود، قرار گیرد.

شما همچنین می توانید تعدادی پوست را برای تغییر ظاهر شمشیر تیره اعمال کنید و آن را به تیغه ای خراب، خنجر پیچ خورده یا نوار نورانی همیشه ترسناک تبدیل کنید.

2 دریانوردی و آسمانی

The Seaworthy In Don't Starve Together

به‌طور انحصاری در DLC‌های Shipwrecked و Hamlet مورد استفاده قرار می‌گیرند، هر دو نقش‌های مشابهی را ایفا می‌کنند و جهان سطحی را به نسخه جهانی جدید خود در حالت ثابت متصل می‌کنند، و معمولاً برای رد شدن از فصل‌های نامطلوب که در آن بقا سخت‌تر می‌شود، استفاده می‌شود.

برای ساخت یک Skyworthy، به چهار سوخت کابوس، چهار چوب زنده و یک قوطی ریسمان احمقانه نیاز دارید. برای یک Seaworthy، شما به طور مشابه به چهار سوخت کابوس و چهار چوب زنده، همراه با Sea Worther نیاز دارید. با این حال، یک Seaworthy را می توان در جزیره ای بسیار دور از مرکز دنیای کشتی شکسته یافت.

1 طلسم حیات بخش

طلسم زندگی در با هم گرسنگی نکشید

در مقایسه با سایر اقلام جادویی، طلسم حیات بخش به وفور وجود دارد. می‌توانید آن را از گورها بیرون بیاورید، آن را از یک دستگاه اسلات دریافت کنید، یا برای یک قطره خوش شانس، با یک چکش به ایستگاه شبه علم باستانی آسیب بزنید. شما همچنین می توانید آن را با استفاده از سه قطعه طلا، دو سوخت کابوس و یک جواهر قرمز بسازید.

بازیکنی که با پوشیدن این طلسم می میرد می تواند از آن به عنوان یک روح استفاده کند تا با هزینه 50 سلامتی، دو سوم حداکثر گرسنگی و نیمی از حداکثر سلامت عقل، از آن به عنوان یک روح استفاده کند و خیالش راحت باشد که در جایی که بیدار می شود در امان هستند. حرز همچنین دشمنان خود را به خواب می برد. با این حال، اگر با پوشیدن آن صدمه دیده باشید، تا زمانی که به طور کامل بهبود یابند، در هر دقیقه دو عقل و پنج تن سلامتی به قیمت پنج گرسنگی در هر 30 ثانیه به دست خواهید آورد.

بعدی: بهترین سلاح ها در با هم گرسنه نمانید، رتبه بندی شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا