بازی

بهترین راه ها برای دریافت شراب میوه ای در Dragon’s Dogma 2

که در جزم اژدها 2، با مواد و دستور العمل های زیادی روبرو خواهید شد که می توان از آنها برای کاردستی استفاده کرد. با این حال، هر ماده ای را نمی توان با دست ساخت. برخی از آنها باید پیدا شوند، هدیه داده شوند یا خریداری شوند تا بتوانید از آنها استفاده کنید. یکی از این مواد کمیاب، شراب میوه است که در تلاش های خاص مورد نیاز است و می تواند به عنوان یک ماده مصرفی استفاده شود.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

شراب میوه ای که به دلیل خواص درمانی آن بسیار ارزشمند و کمیاب است. پیدا کردن یک بطری برای جشن کافی است، چه رسد به چندتایی. اگر می‌خواهید تا حد امکان از این شراب به دست آورید، پس از ما در Dragon’s Dogma 2 پیروی کنید.


شراب میوه چیست؟

شراب میوه Dragon's Dogma 2

شراب میوه ای یک ماده درمانی قابل مصرف است که می توانید در سفرهای خود پیدا کنید. نمی توان آن را ساخت، که باعث می شود یک یافته کاملا نادر. آن را به عنوان خوشبو کننده و ترش توصیف می کنند که از انواع توت ها و میوه های وحشی تهیه می شود.


شراب میوه ای برای چه استفاده می شود؟

شراب میوه ای اصلی است استفاده از آن برای ساخت لیکور نیوت است، که قابل استفاده است در طول تلاش ساتد سیج. تکمیل کوئست به شما کمک خواهد کرد قفل حرفه جنگجو را باز کنید، شما را قادر می سازد تا تکنیک های جدید را در مبارزه امتحان کنید.

هدایایی از NPCها

Dragon's Dogma 2 Brant در حال سرخ شدن در Arisen

وقتی تو افزایش وابستگی با شخصیت هامانند کاپیتان برانت، آنها گاهی اوقات می توانند هدایایی را در آستان خود بگذارید. سعی کنید برای دریافت هدایایی در خانه خود، با NPC های اطراف ورموند دوست شوید و اقلام مورد علاقه خود را به آنها هدیه دهید.

این است تضمینی برای پاداش دادن به شما با شراب میوه نیست، اما برخی از NPCها بیشتر از بقیه موارد مورد نظر را در خانه شما رها می کنند. دفعه بعد شما به محل سکونت خود بازگردید، بررسی کنید که آیا چیزی وجود دارد یا خیر آویزان به درب شما!


به Battahl خوش آمدید

پس از رسیدن به Battahl، به سمت پناهگاه سرگردان. همین که نزدیک می شوی، حیوانی به نام راجر شما را متوقف خواهد کردتو او نظرات ناخوشایندی در مورد پیاده و شما را به یک دوئل به چالش می کشد، سه حیوان دیگر را برای مبارزه با شما می فرستد.

پس از یک لحظه، راگنال وارد عمل خواهد شد و تقاضا کنید که مبارزه یک به یک باشد تا یک دوئل مناسب باشد. جانوران را شکست دهید که شما را به چالش می کشد و راغنال به شما مقداری طلا پاداش می دهد و یک بطری شراب میوه ای.

چگونه شراب میوه ای تولید کنیم

تنها راهی که برای پرورش شراب میوه می دانیم این است به ابراهیم بپرداز تا آن را کپی کند، که قیمت آن کمی سکه است. داشتن او جعل ایجاد کنید از نوشیدنی هزینه ساخت آن 1600 طلا و یک روز است.

هنگامی که برای جمع آوری شراب میوه خود برگردید، خواهید بود دو بطری پس داده شد. به کپی کردن شراب میوه برای نگهداری ادامه دهید عرضه بی پایان، تا زمانی که دارید حداقل یکی در موجودی شما.

بعد

Dogma Dragon 2: Masked Correspondence Quest Walkthrough

بالماسکه برای نامه های مخفی عالی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا