بازی

D&D از شش هیولای جدید طراحی شده توسط کودکان برای حمایت از خیریه Extra Life رونمایی کرد

Wizards of the Coast به تازگی مجموعه موجودات جدیدی را برای D&D Beyond به نام “Misplaced Monsters” معرفی کرده است که با همکاری Extra Life برای جمع آوری پول برای بیمارستان کودکان سیاتل و مرکز اوتیسم صورت می گیرد. این شامل شش موجود است که توسط بچه ها طراحی شده اند که می توانید برای مهمانی خود از آنها استفاده کنید.


مرجان، باران، ست اژدهای شکل‌گیر، دندیلیون، اسکراپر و شلدون اژدهای بلوبری هستند که همگی بر اساس نقاشی‌های ارسال شده توسط بچه‌ها هستند (اثر هنری اصلی در کنار اجرای جدید نمایش داده می‌شود). شما می توانید کل حجم را به قیمت 5.95 دلار خریداری کنید یا می توانید بلوک های آماری جداگانه را با قیمت 1.99 دلار دریافت کنید.

مطالب مرتبط: Citizen Sleeper بالاخره یک RPG روی میز دریافت می کند

مرجان یک پری دریایی تکشاخ در حال پرواز است، باران یک گربه تکشاخ پرنده با بال های شعله ور است، ست یک اژدهای دریایی غول پیکر است، دندیلیون یک شیر است که از گل ساخته شده است، Scrapper مجموعه ای از سازه هایی است که از سیم و مشت برای کاهش سرعت دشمنان استفاده می کند، و شلدون یک اژدهای مسافر فضایی است که … زغال اخته را دوست دارد. این در نام است.

این کتاب Misplaced Monsters: Volume One نامگذاری شده است، بنابراین به احتمال زیاد موجودات طراحی شده کودک بیشتری به این شش نفر خواهند پیوست و این اولین کتاب D&D نیست که برای Extra Life نیز پول جمع آوری می کند. همچنین Infernal Machine Rebuild، One Grung Above، Locathah Rising، The Tortle Package و Lost Laboratory of Kwalish نیز وجود دارند. خارج از D&D، Wizards of the Coast حتی با Extra Life on Magic: The Gathering با کارت های کشیده شده توسط کودکان کار کرده است، تلاشی مشابه با Misplaced Monsters.

با این حال، انتخاب خیریه آن در گذشته مورد انتقاد قرار گرفته است. Extra Life از مرکز اوتیسم کودکان سیاتل پشتیبانی می کند که از تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی (ABA) برای “کاهش رفتارهای چالش برانگیز” استفاده می کند. این تکنیک واکنش شدید طرفداران و سازمان‌های اوتیسم را برانگیخته است و به دلیل نقض مرزها، به عنوان توهین‌آمیز توصیف می‌شود، اغلب احساسات کودک را نادیده می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند آنها از آن استفاده کنند. این به طور کامل بر تغییر شکل رفتار متمرکز است بدون هیچ گونه مراقبتی برای آنچه کودک تجربه می کند.

طرفداران MTG از جامعه خواستند مجموعه Secret Lair Extra Life را با توجه به استفاده خیریه از ABA در سال 2021 بایکوت کنند. دو سال بعد، Wizards of the Coast و Extra Life همچنان با مرکز اوتیسم کودکان سیاتل کار می کنند و تا به امروز هنوز هم این مرکز ادامه دارد. “برنامه مداخله اولیه ABA” را در برگه “درمان ها و خدمات” در وب سایت خود فهرست می کند.

بعدی: فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدها طرحی برای تطبیق Breath Of The Wild است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا