شبکه های اجتماعی

ED 80 حساب بانکی را در کارناتاکا مسدود کرد

80 حساب بانکی با موجودی یک میلیارد روپیه توسط اداره اجرا مسدود شده است.ED) در اینجا به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام خود در مورد یک پرونده مربوط به “برنامه کسب درآمد فوق العاده”، یک کلاهبرداری یک مقام گفت که نویدبخش مشاغل آنلاین پاره ای. یک سخنگوی ED گفت که حساب های بانکی افراد متهم در جریان تحقیقات دو روزه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در 16 مکان در بنگلور مسدود شد.

این مقام مسئول گفت: جستجوها بر اساس مفاد قانون پیشگیری از پولشویی (PMLA) در اماکن مسکونی متهمان و همچنین دفاتر درگاه های پرداخت از جمله PhonePe، Paytm، Google Pay و آمازون پرداخت، و بانک ها مانند HDFC، ICICI و Dhanalakshmi.

ED تحقیقات پولشویی را بر اساس یک FIR که در 3 مارس سال گذشته توسط اقتصاد سایبری جنوب و کلانتری جرایم مواد مخدر علیه «برنامه کسب درآمد آنلاین آقایان فوق العاده لایک» و دیگر متهمان.

همچنین بخوانید

در حالی که صرافی های رقیب تلاش می کنند سرمایه گذاران را آرام کنند، تنظیم کننده ها به دور FTX می پردازند
اینترپل در متاورس دنیای جدیدی از جرایم سایبری را باز می کند

در 13 ژانویه، پلیس علیه 50 متهم، از جمله دو تبعه چینی – شن لانگ و هیمانی – در این پرونده به دادگاه اصلی شهر مدنی و قاضی جلسات، بنگالورو، متهم شد.

این سخنگوی با بیان جزئیات این پرونده گفت که مشتریان این برنامه باید مقداری پول سرمایه گذاری کنند و عکس ها و فیلم های افراد مشهور را به اشتراک بگذارند. سپس آنها پول را به عنوان سود پس می گیرند.

ED گفت: “با جذب شدن به این طرح پرسود، عموم مردم وجوهی را در برنامه سرمایه گذاری کردند. پس از به اشتراک گذاری ویدیوهای افراد مشهور، آنها برای مدتی مقداری به عنوان سود دریافت کردند.”

با این حال، بعداً، مشتریان حتی پس از اشتراک‌گذاری فیلم‌ها و عکس‌ها هیچ بازدهی دریافت نکردند. به گفته سخنگوی، زمانی که آنها سعی کردند پول سرمایه گذاری شده خود را برداشت کنند، برنامه مبلغ آنها را مسدود کرده بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «به این ترتیب افراد متهم با کلاهبرداری از مردم، مبالغ هنگفتی از مردم جمع آوری کردند و پول خود را پس ندادند.

ED گفت تحقیقات بیشتر در مورد این پرونده در حال انجام است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا