شبکه های اجتماعی

ادغام Netflix با Google Home، دستگاه‌های Nest کار نمی‌کنند

نتفلیکس ادغام با گوگل محصولات و گوگل صفحه اصلی رسانه ها گزارش دادند که اپلیکیشن تا حد زیادی در حال حاضر خراب است.

به گفته 9to5Google، گزارش‌های متعددی در چند روز گذشته قطعی گسترده اتصال Netflix و حساب Google از طریق برنامه Home را تأیید کرده است.

این پیوند به محتوای نتفلیکس امکان پخش روی آن را می دهد Google Nest نمایشگرهای هوشمند، که از طریق کنترل می شوند دستیار گوگل سخنرانان، و برای انتقال محتوا به میراث Chromecast دستگاه ها از طریق دستورات صوتی

سیل گزارشات در مورد این موضوع از طریق انجمن های گوگل، توییتر و Reddit بر اساس این گزارش، حدود 10 یا 11 نوامبر.

همچنین بخوانید

نتفلیکس این استودیو را برای عرضه عناوین بازی های بیشتری خریداری می کند
غول خرده‌فروشی Walmart با Netflix hereamp39s شریک می‌شود که انتظار چه چیزی را داشته باشیم

هنگام تلاش برای دسترسی به محتوای Netflix، کسانی که تحت تأثیر گزارش قطعی قرار می‌گیرند، پیام زیر را دریافت می‌کنند: “حساب شما دیگر مرتبط نیست. لطفاً از طریق برنامه همراه دوباره پیوند دهید.”

هیچ راهی برای پخش محتوا پس از آن پیام خطا وجود ندارد، اگرچه دستگاه‌هایی مانند Chromecast با آن Google TV در این گزارش آمده است که تحت تأثیر قرار نگرفته اند.

این گزارش افزود: اگرچه مشخص نیست دقیقاً چه چیزی باعث این مشکل می شود یا اینکه آیا این مشکل در انتهای گوگل است یا نتفلیکس، به نظر می رسد این مشکل بر تعداد زیادی از کاربران تأثیر می گذارد.

با این حال، یک متخصص انجمن در انجمن‌های گوگل تأیید کرد که “تحقیقات هنوز ادامه دارد و ما هیچ چارچوب زمانی برای رفع آن نداریم. در این بین، ارسال بازخورد با گفتن به ما بسیار مفید خواهد بود. باشه گوگل، ارسال بازخورد GHT3 قادر به پیوند دادن نتفلیکس نیست.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا