ارز دیجیتال

ایلان ماسک ایکس توییتر را به سوپراپ تغییر برند

دفتر مرکزی توییتر/X / منبع: توییتر ایلان ماسک

ایلان ماسک، مالک توییتر، در حال اجرای یک تغییر نام تجاری پلتفرم رسانه های اجتماعی به یک ابر اپلیکیشن جدید به نام «X» است.

لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر روز یکشنبه گفت: «X وضعیت آینده تعامل نامحدود است – با محوریت صوتی، تصویری، پیام‌رسانی، پرداخت/بانکداری – ایجاد یک بازار جهانی برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها».

X با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، همه ما را به روش‌هایی که تازه تصور می‌کنیم به هم متصل می‌کند.

این پلتفرم قبلاً لوگوی نمادین پرنده خود را به نفع لوگوی X جدید کنار گذاشته است.

با توجه به تاکید این ابر اپلیکیشن جدید بر پرداخت ها، تغییر نام تجاری، گمانه زنی هایی را در مورد اینکه چه وسیله مبادله ای ممکن است در این پلتفرم مورد استفاده قرار گیرد، ایجاد کرده است.

ماسک قبلاً گفته بود که می‌خواهد پرداخت‌های آینده توییتر، قبل از هر چیز، بر اساس ارزهای فیات باشد.

با این حال، او همچنین گفته است که می‌خواهد قابلیت‌های رمزنگاری در تاریخ دیگری اضافه شود.

ده‌ها توکن X wannabe در آخر هفته در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) ایجاد و راه‌اندازی شدند، با برخی از آنها شاهد انباشته شدن پمپ‌ها و معامله‌گرانی بودند که به دنبال کسب سود سریع بودند.

اما تنها تعداد کمی از ارزهای دیجیتال با چیپ آبی که در گذشته توجه ماسک را به خود جلب کرده‌اند، فریاد جدی برای ورود به پلتفرم پرداخت‌های آینده توییتر دارند.

بیایید نامزدها را بررسی کنیم.

دوج کوین (DOGE)

ایلان ماسک در حال حاضر بیش از 2 سال است که از حامیان Dogecoin، بزرگترین میم کوین جهان از نظر ارزش بازار و یک شبکه ارز دیجیتال غیرمتمرکز و خودپایدار بوده است.

او تأیید کرده است که مالک Dogecoin است، و اغلب به آن در توییتر ارجاع می دهد، از جمله جایگزین کردن لوگوی قدیمی پرنده توییتر با لوگوی Dogecoin برای مدت کوتاهی در اوایل سال جاری.

با وجود نزول گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال، تغییر نام تجاری دوج کوین در روز دوشنبه پمپاژ شد.

Dogecoin (DOGE) آخرین بار در حدود 0.074 دلار معامله شد و به نظر می رسد در آستانه شکستن یک منطقه مقاومت کلیدی به شکل میانگین متحرک 200 روزه و یک روند نزولی نسبت به رکوردهای سال 2021 باشد.

1690258566 15 ایلان ماسک ایکس توییتر را به سوپراپ تغییر برند

گمانه زنی در مورد ادغام دوج کوین در پلتفرم پرداخت های آینده توییتر در گذشته باعث افزایش چشمگیر این توکن شده است، مانند زمانی که ماسک در اکتبر گذشته در ابتدا توئیتر را تصاحب کرد.

اگر هایپ همچنان افزایش می یابد و Dogecoin بتواند بالاتر از مقاومت کلیدی قرار گیرد، هیچ دلیلی وجود ندارد که مقاومت در حدود 0.10 دلار به زودی آزمایش مجدد شود.

بیت کوین (BTC)

تسلا، که ایلان ماسک مدیرعامل آن است، برای پذیرش پرداخت های بیت کوین (BTC) استفاده می کرد و تا به امروز موقعیت قابل توجهی در بیت کوین را حفظ کرده است.

در حالی که سازنده پیشرو خودروهای الکتریکی پذیرش پرداخت های بیت کوین را به دلیل نگرانی در مورد تأثیرات زیست محیطی شبکه استخراج بیت کوین متوقف کرد، بیت کوین مطمئناً در رادار ماسک است.

با توجه به اینکه بیت‌کوین به‌عنوان ارز دیجیتال برجسته در صنعت باقی می‌ماند، شانس خوبی وجود دارد که بیت‌کوین خود را در هر پلتفرم پرداخت‌های توییتر/X آینده ادغام کند.

قیمت بیت کوین آخرین بار در حدود 29000 دلار بود که به زیر محدوده های اخیر سقوط کرد زیرا معامله گران در بحبوحه فقدان اخبار مثبت جدید و گزارش های منفی بیشتر در مورد Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، از وال استریت ژورنال سود می برند.

1690258566 206 ایلان ماسک ایکس توییتر را به سوپراپ تغییر برند

سکه های جایگزین برای در نظر گرفتن

Dogecoin می تواند بالاتر رود اما همچنان یک بازی ریسک است.

در همین حال، ارز دیجیتال گسترده‌تر در وضعیت ناخوشایندی گسترده‌تری قرار دارد که می‌تواند تا پایان تابستان ادامه داشته باشد.

بنابراین، معامله گرانی که به دنبال کسب سود سریع هستند، ممکن است بخواهند به گوشه های سوداگرانه تر بازار ارزهای دیجیتال نگاه کنند.

در اینجا چند پروژه رمزنگاری جدید وجود دارد که اخیراً تبلیغات زیادی را به همراه داشته اند و می توانند بازدهی مناسبی را برای سرمایه گذاران اولیه داشته باشند.

BTC20 (BTC20)

توکن جدیدی به نام BTC20 که به عنوان «بیت کوین در اتریوم» و به عنوان فرصتی برای اعضای جامعه ارزهای دیجیتال برای خرید بیت کوین با قیمت 1 دلاری آن در سال 2011 اعلام شد، تبلیغات زیادی را به همراه داشت.

توکنومیکس برای تقلید از بیت کوین طراحی شده است – سقف عرضه توکن 21 میلیون BTC20، با توکن هایی که باید طبق برنامه صدور دقیقاً مشابه بیت کوین در اختیار سهامداران BTC20 (به جای ماینرها) قرار گیرد.

برخی ادعا می‌کنند که BTC20 حتی بهتر از بیت‌کوین است، با توجه به اینکه بر روی یک بلاک چین اثبات سهام اتریوم سازگار با محیط زیست و کم مصرف کار می‌کند، نه بر روی یک زنجیره اثبات کار پر انرژی مانند بیت‌کوین.

همانطور که در وایت پیپر پروژه آمده است، BTC20 به دنبال جذب حداقل 3 میلیون دلار است، اگرچه این مبلغ می تواند از طریق فروش توکن های BTC20 به قیمت 1 دلار، به 6 میلیون دلار افزایش یابد.

با توجه به اینکه این پروژه تنها در چند روز 1.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است، معامله گران باید به سرعت حرکت کنند تا جایگاه خود را تضمین کنند.

BTC20 را از اینجا بخرید

میم های وال استریت (WSM)

وال استریت میم، یکی از داغ‌ترین جوامع سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی اینترنت، در شور و شوق سهام میم در سال 2021 به شهرت رسید و اخیراً با پیش‌فروش توکن WSM جدید خود، ارتباط خود را در فضای ارزهای دیجیتال گسترش داده است.

موفقیت پیش فروش $WSM، که نزدیک به 17.5 میلیون دلار در مدت کمی بیش از یک ماه جمع آوری کرده است، با توجه به وسعت جامعه میم های وال استریت، تعجب آور نیست.

نه تنها در حساب اینستاگرام wallstbets 523k عضو انجمن بیش از حد درگیر وجود دارد، بلکه 214k دیگر در توییتر و بیش از 100k در دو کانال اینستاگرام دیگر آن Wallstgonewild و wallstbullsnft وجود دارد.

در مجموع، میم های وال استریت دارای یک جامعه اجتماعی 1 میلیون نفری از degens است، که تحلیلگران فکر می کنند که همه آنها تضمین می کنند که توکن $WSM در صرافی های رمزنگاری سطح 1 مانند بایننس فهرست می شود.

با توجه به اینکه 30 درصد از عرضه توکن برای جوایز جامعه متوقف شده است، می توان انتظار داشت که ایردراپ برای دارندگان بخش بزرگی از اکوسیستم باشد.

در واقع، اولین ایردراپ $WSM اکنون باز است.

تحلیلگران در حال حاضر چیزهای بزرگی را برای میم های وال استریت پیش بینی می کنند که در صرافی ها لیست می شود و شما می توانید بخشی از آن باشید.

از وال استریت میم ها در اینجا دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا