بازی

هر آنچه برای تنظیم بازی صورتی نیاز دارید

صورتی یکی از آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌های دنیاست که در تنوع بسیار زیادی وجود دارد. رز، رژگونه، تافی، آدامس حبابی، صورتی تند، توت فرنگی، فوشیا، توری، نئون، سرخابی – می‌توانیم (و به شدت می‌خواهیم) ادامه دهیم. اما مهم نیست سایه مورد علاقه شما چیست، آیا می دانستید رنگ صورتی مزایای واقعی دارد؟


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

رنگ صورتی به کاهش احساسات خشم و پرخاشگری کمک می کند و همچنین سیستم عصبی شما را آرام می کند. این باعث می شود آن را به یک انتخاب فوق العاده برای تنظیمات بازی شما تبدیل کنید! سازمان بهداشت جهانی نمی کند آیا می خواهید دفعه بعد که مالزهار شما آن را در میانه یک مسابقه تبلیغاتی اجرا می کند، با رنگی آرامش بخش احاطه شوید؟ در اینجا چند گزینه برای اضافه کردن به تنظیمات بازی تمام صورتی شما وجود دارد.

Razer kraken kitty v2

هدست بازی Razer Kraken Kitty V2

بهترین هدست صورتی

میو کردن اختیاری است، اما تشویق می شود

با این هدفون گوش جلفی، تنظیمات بازی صورتی خود را شروع کنید. هدست بازی Razer Kraken Kitty V2 فقط یک چیز جدید نیست: این هدفون صدای فراگیر برخی از بهترین صداهای موجود در بازار را ارائه می دهد.

طرفداران

  • محصول Razer با کیفیت بالا
  • برچسب قیمت مقرون به صرفه
  • گوش جلف!
منفی

  • گرفتن یک تماس زوم شرکتی با گوش های گربه ای ممکن است نگاه شما را جلب کند

لوازم جانبی صورتی زیبا هستند، گوش های بچه گربه بامزه هستند – فقط زمان زیادی بود تا این دو نیرو به هم بپیوندند. این هدست Razer یکی از بهترین هدست های صورتی است که در بازار پیدا می کنید، نه تنها از نظر رنگ، بلکه از نظر عملکرد.

علاوه بر این، این محصول دارای برچسب قیمت فوق العاده ای نیست که بسیاری از محصولات دیگر در این دسته دارند. هدست Kraken Kitty V2 به هیچ وجه چیز جدیدی نیست، اما اگر گوش‌های جلف را دوست ندارید، گزینه‌های زیادی وجود دارد که از آن‌ها اجتناب می‌کنند. با این حال، شما در حال حاضر به دنبال یک راه اندازی تمام صورتی هستید. گوش های جلف هستند که بی جا؟


صندلی بازی Dowinx با گوش گربه

صندلی بازی Dowinx با گوش گربه

بهترین صندلی بازی صورتی

بیشتر گوش های گربه – فقط آن را زیبایی شناسی کنید!

زیبایی شناسی صورتی شما بدون یک صندلی صورتی کامل نیست. صندلی بازی Dowinx با گوش گربه ای، به طور قابل پیش بینی، با یک جفت گوش کرکی برای کمک به تطبیق زیبایی زیبا ارائه می شود.

طرفداران

  • قیمت قابل قبول
  • زیبایی شناسی صورتی زیبا
  • مواد نرم

امیدواریم که گوش های جلف در چشمان شما جای خود را نداشته باشند، زیرا اگر چنین است، ممکن است نخواهید یک جفت کرکی به صندلی خود اضافه کنید. اما اگر به دنبال صندلی با کیفیتی هستید که با چیدمان بازی صورتی شما همخوانی داشته باشد، صندلی بازی Dowinx یک انتخاب فوق العاده است.

گوش های گربه ای هیچ کاری ارگونومیک انجام نمی دهند، درست است، اما به تکمیل زیبایی صورتی زیبای شما کمک می کنند. جنس نرم صندلی شما را در جلسات طولانی بازی راحت نگه می دارد، در حالی که قیمت به این صندلی کمک می کند تا با سایر گزینه های موجود در فضا رقابت کند.

Cinnamoroll صورتی تک رنگ مخملی - Hello Kitty and Friends

Cinnamoroll صورتی تک رنگ مخملی – Hello Kitty and Friends

بهترین دکوراسیون صورتی

ایده آل برای نشستن راحت روی میز شما

برای اینکه زیبایی صورتی خود را با هم ترکیب کنید، تزئینات میز یکی از ضروریات است. این سینامورول صورتی پلاس یکی از زیباترین تزییناتی است که می‌توانید به چیدمان خود اضافه کنید و به اندازه‌ای نرم است که در زمان خواب راحت در آغوش بگیرید.

طرفداران

  • قیمت قابل قبول
  • دوست داشتنی در آغوش گرفتن
  • آنقدر کوچک است که به راحتی روی میز شما بنشیند

هنگامی که در حال ساخت یک تنظیمات بازی هستید، چیزهای بیشتری از لوازم جانبی، صندلی ها، فن های رایانه شخصی و مواردی از این دست باید در نظر گرفته شود. گاهی اوقات مهم است که برای یک ثانیه توقف کنید و به دنبال تزئیناتی بگردید که می توانند به برجسته کردن یا ترسیم زیبایی شما کمک کنند.

اگر زیبایی زیبای کاوائی را به مجموعه بازی های تمام صورتی خود اضافه می کنید، این مخمل خواب دار Cinnamoroll افزودنی عالی برای میز شما است. شما برای گیر انداختن او نیازی به شکستن بانک نخواهید داشت، و او در خانه همان طور که روی چیدمان صورتی شما نشسته است، روی انبوهی از مخمل های شما پرتاب شده است.


یک کوارتز صورتی Razer Orochi V2 در پس زمینه سفید.

موس بازی بی سیم موبایل Razer Orochi V2 – Quartz Pink

بهترین موس بازی صورتی

DPI سریع، قیمت عالی، تمام صورتی

60 دلار 70 دلار 10 دلار صرفه جویی کنید

ماوس گیمینگ بی‌سیم Razer Orochi V2 یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین محصولات این شرکت است. با 18K DPI و عمر باتری فوق‌العاده طولانی، این ماوس صورتی کوارتز بهترین گزینه برای تنظیمات بازی تماما صورتی شماست.

طرفداران

  • 18K DPI
  • قیمت مقرون به صرفه
  • عمر باتری 950 ساعت

هنگام خرید ماوس بازی، ممکن است احساس کنید که گزینه های شما برای موس های بازی صورتی محدود است. اما به محض ورود به بازار، تعداد بسیار شگفت انگیزی از موش های صورتی را خواهید دید. انتخاب ما برای بهترین ها، ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 Razer است، رنگ صورتی کوارتز رنگی از Orochi V2 کلاسیک آنها.

موس‌های بی‌سیم گاهی اوقات باعث مشکلات باتری می‌شوند، اما با این یکی دیگر مشکلی نخواهید داشت. با عمر باتری 950 ساعته، زمان زیادی برای لذت بردن از شارژ کامل خواهید داشت. 18000 DPI برای هر ژانر بازی عالی است، در حالی که قیمت تضمین می‌کند که می‌توانید این را به تنظیمات بازی صورتی خود اضافه کنید، بدون اینکه نیازی به شکست دادن داشته باشید.

لامپ رسمی Pusheen Gamer Grupo Erik

لامپ رسمی Pusheen Gamer Grupo Erik

بهترین منبع نور صورتی

به روشن نگه داشتن میز شما کمک می کند

28 دلار 30 دلار 2 دلار صرفه جویی کنید

به دنبال منبعی از نور ملایم هستید تا لامپ‌های سفید روشن در بالای سرتان تابش نداشته باشند؟ این لامپ کوچک Pusheen برای نورپردازی ملایم عالی است و با لوازم جانبی صورتی کامل شده است تا با زیبایی شما مطابقت داشته باشد.

طرفداران

  • قیمت مقرون به صرفه و فرم کوچک برای میز شما
  • نور ملایمی را با لوازم جانبی صورتی ارائه می دهد

یک راه‌اندازی بازی به نوری فراتر از نور مبهم صفحه‌کلیدهای RGB ما نیاز دارد. اگر به دنبال چیدمان صورتی هستید، نوری را می خواهید که با زیبایی شناسی مطابقت داشته باشد. این لامپ Pusheen فقط برای لوازم جانبی صورتی مناسب خود، از جمله هدست بازی صورتی و تبلت موبایل، عالی نیست. همچنین برای نور ملایمی که می دهد بسیار عالی است.


برای روشن شدن، این لامپ نور صورتی نمی دهد! برای نور صورتی یک لامپ استاندارد و لامپ های رنگی را پیشنهاد می کنیم. این لامپ Pusheen قابل شارژ است و نور ملایمی می دهد که برای بازی های آخر شب ایده آل است. همچنین به سختی فضایی را اشغال می کند، بنابراین برای قرار دادن لامپ در هیچ جایی مشکلی نخواهید داشت.

کیبورد مکانیکی Razer BlackWidow V3

کیبورد مکانیکی Razer BlackWidow V3

بهترین صفحه کلید مکانیکی صورتی

RGB برای پاشش رنگ های اضافی

صفحه کلید مکانیکی BlackWidow V3 Razer یک انتخاب عالی برای تنظیمات بازی صورتی شما است. RGB فقط صورتی نیست، اما خود کیبورد بی عیب و نقص با آن مطابقت دارد.

طرفداران

  • نورپردازی کروما RGB
  • کلیدهای لمسی و کلیکی
  • صفحه کلید با اندازه کامل

آیا راه اندازی بازی بدون صفحه کلید کامل است؟ خوب، بله، اگر به جای آن از یک کنترلر استفاده می کنید. اما اگر شما هستندبه دنبال صفحه کلید، ما کیبورد مکانیکی BlackWindow V3 Razer را توصیه می کنیم!

این گزینه با نورپردازی کروما RGB ارائه می‌شود تا ظاهری چند رنگی را به تنظیمات تمام صورتی شما بدهد. همچنین دارای کلیدهای لمسی و کلیکی برای ارائه بازخورد خوب در حین استفاده است. این همچنین یک صفحه کلید با اندازه کامل است، بنابراین شما همه کلیدها – numpad، کلیدهای جهت دار، و همه را خواهید داشت.


سوالات متداول

آیا Most Pink Gaming Gear تازگی دارد؟

نه در حداقل! صورتی فقط یک رنگ است و هیچ تاثیری بر عملکرد بازی نخواهد داشت. شما فقط احساس می کنید (و زیبا به نظر می رسید)، بنابراین شاید این تقویت ذهنی کمک کند!


آیا لوازم جانبی صورتی گرانتر از رنگ های دیگر است؟

نه به خصوص، نه همیشه به صورت موردی پیش بروید، اما نباید با اختلاف مالی مشکلی داشته باشید.

لوازم جانبی صورتی را از کجا می توانم پیدا کنم؟

این لوازم جانبی مکان خاصی برای یافتن آنها فراتر از جایی که معمولاً به دنبال لوازم جانبی بازی می‌گردید، ندارند. فروشندگان منتخب ما آمازون و Best Buy به دلیل تنوع گسترده و سهولت سفارش هستند. همچنین می توانید فروشگاه های بازی یا فروشگاه های لوازم الکترونیکی محلی را بررسی کنید. اگر به دنبال مبلمان صورتی یا سایر موارد متفرقه هستید، جستجوی خود را گسترش دهید.

بعد

بهترین تشک های میز بازی در سال 2024

به یک تشک میز بازی خوب نیاز دارید؟ اینها انتخاب های ما برای بهترین گزینه هایی هستند که می توانید پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا