بازی

Fortnite شمشیر Sokka را اضافه می کند، اما Sokka را نه

نکات برجسته

  • Fortnite و Avatar: The Last Airbender امروز در حال عبور هستند.
  • آانگ، توف، زوکو، کاتارا و کورا همگی به نبرد رویال می آیند، اما سوکا نه.
  • با این حال، شما
    می توان
    به طرز عجیبی شمشیر فضایی او را دریافت کنید.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Fortnite و Avatar: The Last Airbender در حال عبور هستند و شخصیت‌های نمادینی مانند Aang، Toph، Zuko، Katara و Korra را به نبرد رویال می‌آورند.

احتمالاً متوجه شده اید که یک شخصیت بسیار مهم در آن لیست گم شده است – Sokka. به طور عجیبی، این رویداد شامل “شمشیر فضایی” او است که از سنگ معدن یک شهاب سنگ سقوط کرده ساخته شده است، اما نه او.

او از همان قسمت اول که او و خواهرش کاتارا برای ماهیگیری بیرون رفتند و Aang را در کوه یخ یخ زده پیدا کردند، در سریال حضور داشت. بنابراین، او از روز اول عضو اصلی گروه بوده است، اما اگر بخواهید تیم OG را با دوستان خود بازسازی کنید، نمی توانید.


از سوی دیگر، Aang دو پوست دارد – ظاهر استاندارد با لباس های آموزشی او وجود دارد، و سپس نسخه Avatar State که در آن چشم ها و فلش های او به رنگ سفید روشن می درخشند.

هر پوسته Aang بخشی از مجوز رویداد کوچک است، در حالی که بقیه به طور جداگانه در فروشگاه فروخته می شوند. در زیر می توانید قیمت آنها را مشاهده کنید.

  • زوکو و کاتارا – 3200 V-Bucks
  • بسته های شخصیتی انفرادی – 2000 V-Bucks
  • Air Flurry Emote – 500 V-Bucks


چه چیز دیگری در به روز رسانی گنجانده شده است؟

هیچ سوکا در چشم نیست (مگر اینکه شمشیر او را بشمارید)، اما کراس اوور آواتار مملو از تغییرات است. یکی از بحث‌برانگیزترین به‌روزرسانی‌ها حذف موارد کمیاب از قفسه است و فقط آن را برای لوازم آرایشی خاص مانند کراس اوورها باقی می‌گذارد.


همچنین افسانه های خم شدن جدیدی وجود دارد که می توانید در این جزیره بیابید که به شما امکان می دهد در بازی آتش، آب و خاک خم شوید. برای این کار نیازی به پوسته منطبق ندارید، بنابراین اگر شما واقعا می خواهید، می توانید آتش Toph را خم کنید. روش دیگر: نکن، این عجیب است.

حتی می توانید یک گلایدر آپا تهیه کنید.

اگر سوکا هم شامل می شد، بالاخره می توانستیم طعم خم شدن آب را به او بچشانیم، اما افسوس که اینطور نیست. ما حداقل می توانیم شمشیر او را به افتخار او حمل کنیم، نه؟

477922-fortnite-battle-royale-xbox-one-front-cover

فورتنایت

با شروع زندگی به عنوان یک بازی دفاعی برج، فورتنایت به یکی از بزرگترین بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. حالت بتل رویال آن بر فرهنگ عامه تسلط دارد و کنسرت‌هایی توسط نوازندگان بزرگ و متقاطع‌ها با تقریباً هر برندی که قابل تصور است، از مارول گرفته تا NFL، برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا