بازی

Fallout 3 و New Vegas برای نینتندو سوییچ عالی هستند

مانند بسیاری از شما، من هم اکنون Fallout روی مغز دارم. نمایش تلویزیونی آمازون پرایم بسیار بهتر از هر حقی است، و به تنهایی کمک کرده است که این فرنچایز دوباره در کانون توجه قرار گیرد. من تا الان فقط سه قسمت دارم، اما قلاب‌ها قبلاً جا افتاده‌اند و کنسول‌های من اکنون از نیو وگاس تا 76 پر شده است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

من Fallout 76 را راه‌اندازی کردم و پس از چهار سال غیبت، ذخیره قدیمی‌ام بسیار زیاد بود، بنابراین آن باگر را بستم و چیز راحت‌تری را انتخاب کردم. اینجا جایی است که Fallout 3 و New Vegas وارد می شوند که هر دو در Xbox Series X با سرعت 4K/60fps قابل پخش هستند. این جفت از زمان انتشار اولیه به طور قابل توجهی پیر شده اند، اما هنوز چیزی جادویی در مورد آنها وجود دارد. این تا حدی نوستالژی است، اما این دوره از Fallout درک می کند که چقدر لذت بخش است که در یک دنیای گسترده پسا آخرالزمانی به شما آزادی کامل داده شود.



Fallout 3 و New Vegas بازی‌های RPG کلاسیک هستند و دلیل خوبی هم دارند

Fallout 3 اولین بازی من در نوع خود بود. من با Elder Scrolls 4: Oblivion معاشقه کردم، اما خروج از Vault 101 اولین باری بود که در بازی‌های ویدیویی احساس می‌کردم آزاد هستم که واقعاً به هر جایی بروم. به محض خداحافظی با خانه دوران کودکی‌ام، راز همه چیز را پذیرفتم و ناشناخته‌های همیشگی را در گام برداشتم، زیرا می‌دانستم که بدون توجه به جاده‌ای که در نهایت قدم می‌زنم، چالش و پاداش برابر خواهد بود. هر مکانی که کشف می‌کردم به من امتیازهایی برای کسب تجربه، مهاجمان برای مبارزه و ساختمان‌های پوسیده مملو از غارت برای دزد می‌داد. حتی قبل از اینکه اولین تلاشم را انجام دهم، Fallout 3 شبیه هیچ بازی دیگری بود که تا به حال بازی کرده بودم.

نیو وگاس تقریباً همین است. در حالی که در ساعات اولیه هیچ طاقی وجود ندارد که از آن بیرون بیایید، با بازیکنی که در عوض نقش یک پیک بی نام را بر عهده می‌گیرد که برای مرده در خاک رها می‌شود، پس از پاک شدن هر تلاش آموزشی، می‌توانید هر کاری و هر کاری را انجام دهید. اینکه چگونه در نهایت به چراغ های اصلی نیو وگاس برسید کاملاً به شما بستگی دارد. بازی مهم نیست در واقع، این به شما اطمینان می دهد که سر و کله زدن و پیدا کردن این موضوع بهترین راه برای لذت بردن از همه چیزهایی است که ارائه می دهد.


پس از گذراندن چند ساعت با هر دو در آخر هفته، برای اولین بار در یک دهه اخیر متعهد به اجرای بازی‌ها هستم، اما بخشی از من آرزو می‌کنم که ای کاش به شکل دیگری می‌آمدند. من آنها را روی نینتندو سوییچ می خواهم تا بتوانم آنها را به هر جایی ببرم. تعدادی از شما اکنون در بخش نظرات ناموجود ما تایپ می کنید و می گویید که من باید یک Steam Deck را بردارم و آنها را به این ترتیب بازی کنم، اما من فقط در مورد آن زندگی نیستم.

ما قبلاً شاهد بسیاری از بازی‌های کلاسیک بوده‌ایم که بی شباهت به Fallout 3 و New Vegas روی پلتفرم نینتندو آمده‌اند، می‌دانیم که این بازی می‌تواند از پس چنین بازی‌هایی برآید و احتمالاً میلیون‌ها نسخه از آن‌ها به فروش می‌رسد. انصافاً کار بیهوده ای است.


زمان آن است که به Fallout 3 و New Vegas یک نینتندو توئیست بدهیم

تکاور NCR در مقابل پرچم NCR ایستاده است

زمانی را به یاد دارید که Skyrim به نینتندو سوییچ آمد؟ این یک رویداد بزرگ بود، با وجود اینکه پورت یک بازی بود که چندین سال پیش منتشر شد، مانند یک بازی جدید رفتار می‌شد. حتی در تریلر رونمایی کنسول نیز نمایش داده شد، مانند نینتندو که می‌گفت: «ببینید، ما بالاخره یک کنسول داریم که می‌تواند بازی‌هایی مانند Skyrim را اجرا کند، و حتی می‌توانید آن را در هواپیما بازی کنید، چقدر بیمار است؟».

و به اعتبار آن، نسخه‌ای که در نهایت عرضه شد، عالی بازی کرد، ظاهر مناسبی داشت، و حتی با چند جایزه جالب در قالب لوازم آرایشی با مضمون Zelda و پشتیبانی amiibo ارائه شد. من می دانم که آنها حتی بزرگتر هستند، اما تصور کنید اگر همین اتفاق برای Fallout 3 و New Vegas رخ دهد.

اژدها در حال مبارزه با ترول فراست


آن‌ها می‌توانند رویدادهای پرچم‌دار برای نینتندو سوییچ 2 یا آخرین هجوم برای خط تولید سخت‌افزار فعلی باشند، با پشتیبانی از amiibo و چند جایزه زیبا. این اولین باری است که یک مخاطب کاملاً جدید دو اثر کلاسیک با حسن نیت را به دست می‌آورد، در حالی که آن‌هایی که قبلاً بارها آن‌ها را بازی کرده‌اند، همچنان مشتاق هستند که آنها را به نمایش بگذارند.

Fallout در حال حاضر داغ است، پس چرا با پورت‌های دو تا از بهترین بازی‌های ساخته شده به یکی از بهترین کنسول‌هایی که تا کنون ساخته شده است، آن را ادامه ندهید؟ درست به نظر می رسد، و من روز اول آنجا خواهم بود. بیشتر برای دیدن Vault Dweller در بازی Zelda، بلکه به این دلیل که این بازی ها حاکم هستند.

سقوط 3

Fallout 3

Fallout 3 در منطقه ای ویران شده در اطراف واشنگتن دی سی دویست سال پس از جنگ بزرگ اتفاق می افتد. در یک بازی که با تحسین منتقدان روبرو شد، باید در این سرزمین بایر به دنبال پدرتان بگردید و در عین حال معمای ناپدید شدن او را حل کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا