چه طور

هشت تکنیک برای بهبود بررسی های آنلاین در این فصل اوج

داشتن یک شهرت آنلاین خوب، کاربران را تشویق می کند که به کسب و کار شما اعتماد کنند و اعتبار آن و در نهایت فروش شما را افزایش دهد.

با این حال، یک محصول جامد برای ایجاد و حفظ حضور آنلاین قوی کافی نیست.

باور اینکه شما خوب هستید نیز کمکی نمی کند: آنچه اهمیت دارد این است که مشتریان شما چقدر به شما امتیاز می دهند. نظرات آنها تنها چیزی است که اهمیت دارد زیرا آنها هستند که خرید می کنند.


میانبرها:


بررسی های آنلاین یکی از تاثیرگذارترین عوامل در انتخاب مصرف کننده برای خرید در دنیای دیجیتال امروزی است. دلیل این امر واضح است – هیچ کمپین تبلیغاتی هرگز نمی تواند با توصیه های واقعی که بررسی ها ارائه می دهند رقابت کند.

کانال های بازاریابی دیگر، مانند دهان به دهان توصیه‌ها نیز مهم هستند، اما بررسی‌های آنلاین با این وجود سنگین هستند.

مردم می‌خواهند بدانند که می‌توانند به برندها و ردپای دیجیتالی آنها اعتماد کنند – از جمله عوامل دیگری مانند انتخاب درست نام دامنه .io– به شدت بر این امر تأثیر می گذارد. درست کردن آن می تواند هم برای شهرت و هم برای نتیجه کسب و کار معجزه کند.

بنابراین، بهبود حضور آنلاین و تشویق بازخورد مثبت دو مورد از این موارد هستند اکثر کارهای مهمی که می توانید با نزدیک شدن به این فصل اوج انجام دهید. در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از این ابزار قدرتمند فروش و بازاریابی در شلوغ ترین زمان سال استفاده کنید.

منبع

آیا نظرات آنلاین مثبت به موفقیت برند کمک می کند؟

نظرات مثبت آنلاین چیزی بیش از چیزهای خوبی هستند که مردم می گویند. آنها برای موفقیت یک برند در دنیای دیجیتال امروز ضروری هستند.

از آنجایی که بیشتر ما از اینترنت برای تحقیق در مورد خرید استفاده می کنیم، نمی توان اهمیت تلاش برای بهبود آنها را اغراق کرد.

در اینجا نگاهی دقیق تر به اینکه چگونه بررسی های مثبت می تواند به موفقیت کلی کسب و کار شما کمک کند، آورده شده است.

آنها تجارت مجدد را تشویق می کنند

سبد خرید کوچک با پول روی لپ تاپ

تصویر رایگان برای استفاده از Pexels تهیه شده است

  • بررسی های خوب نه تنها مشتریان جدیدی را به ارمغان می آورد، بلکه به شما کمک می کند تا مشتریان فعلی را نیز حفظ کنید. مشتریان خوشحال به احتمال زیاد دوباره از شما خرید می کنند که در دراز مدت برای برند شما خوب است.
  • ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار از طریق بررسی های مثبت همچنین تضمین می کند که مردم به حمایت از برند شما و صحبت در مورد آن ادامه می دهند.

آنها اعتماد و اعتبار ایجاد می کنند

  • بررسی‌های مثبت به افرادی که قصد خرید از شما را دارند نشان می‌دهد که سایر خریداران تجربیات خوبی با برند شما داشته‌اند.
  • هنگام تصمیم گیری برای خرید، اعتماد بسیار مهم است. بررسی‌های خوب به ایجاد آن کمک می‌کند و باعث می‌شود مردم بیشتر محصولات یا خدمات شما را نسبت به رقبای کمتر مورد بررسی انتخاب کنند.

آنها می توانند دید را افزایش دهند و مشتریان جدیدی را جذب کنند

  • موتورهای جستجو اغلب با بررسی های خوب به کسب و کارها وزن بیشتری می دهند که به آنها کمک می کند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.
  • به عنوان مثال، کاربر وب در جستجوی دوره آموزشی گواهی مهندسی داده، احتمالا ارائه دهنده ای را انتخاب می کند که نظرات مثبت بیشتری نسبت به منفی داشته باشد.

آنها می توانند بر رفتار مصرف کننده تأثیر بگذارند

  • مصرف کنندگان اغلب آنچه را که خریداران دیگر می گویند باور دارند. از آنجایی که بررسی‌های مثبت می‌تواند مستقیماً تصمیمات افراد و احتمال اعتماد آنها به شما را شکل دهد، آنها تمایل بیشتری به انتخاب برند شما نسبت به رقبا دارند.
  • نظرات مثبت همچنین می تواند باعث شود مردم احساس ارتباط بیشتری با شما داشته باشند، که می تواند رفتار آنها را تغییر دهد و آنها را وفادارتر کند.

آنلاین-بررسی-نمونه ها

منبع

آنها می توانند نرخ تبدیل را افزایش دهند

  • مشتریان پس از خواندن نقدهای مثبت بیشتر احتمال دارد چیزی بخرند. وقتی بازدیدکنندگان بازخورد درخشانی را در مورد محصولات شما می بینند، آنها را تشویق می کند که جهش کنند و خرید کنند.
  • علاوه بر این، اگر مشتریان بتوانند نظرات دیگران را که از تصمیم آنها برای خرید راضی هستند، ببینند، شانس بیشتری برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان پولی خواهید داشت.

آنها می توانند برند شما را از رقبای خود متمایز کنند

  • هنگامی که محصولات مشابه زیادی در بازار وجود دارد، بررسی های خوب می تواند به متمایز کردن کسب و کار شما کمک کند. آنها به مصرف کنندگان نشان می دهند که چه چیزی برند شما را منحصر به فرد می کند و به آن کمک می کند تصویر مثبت تری ایجاد کند.
  • تجارب مستمر مشتری خوب باعث می‌شود که برند شما از سایرین متمایز شود و به‌ویژه در چشم مصرف‌کنندگان حساس به آن برتری دهد.

هشت نکته برای تقویت نظرات آنلاین برند شما

اکنون، بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چگونه می‌توانید نظرات آنلاین برند خود را افزایش دهید.

1. نمایه کسب و کار خود را در سایت های بررسی بهینه کنید

مسئولیت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و فهرست‌های خود در پلتفرم‌های بررسی محبوب اولین گام در بهبود امتیازات شماست.

استفاده از ابزارهایی مانند الف را در نظر بگیرید افزونه فرم ساز تا به راحتی بازخورد و نظرات مشتری را مستقیماً در وب سایت خود جمع آوری کنید.

علاوه بر این، پیاده سازی فرم های وب پویا می تواند تطبیق پذیری در جذب بینش ها و ترجیحات مشتری با اجازه دادن به زمینه های قابل تنظیم، عناصر تعاملی و گزینه های بازخورد بلادرنگ ارائه دهد.

وقتی صحبت از جلب اعتماد مصرف‌کننده به میان می‌آید، اولین برداشت از همه مهم‌تر است.

بنابراین، قبل از اینکه آنها حتی بازخورد سایر مشتریان را بررسی کنند، مطمئن شوید که نمایه خود را با تصاویر، محتوا و اطلاعات عالی در مورد برند خود بهینه کنید. هرچه دید آنلاین شما بهتر باشد، احتمال اینکه افراد برای کسب و کار شما نظر بگذارند بیشتر است.

بهبود نمایه کسب و کار Google شما یک گام اولیه عالی است.

این بسیار مهم است زیرا اکثر مشتریان شما قبل از اینکه روی وب سایت شما کلیک کنند و از آن بازدید کنند، از Google برای یافتن خدمات شما استفاده می کنند.

اطمینان از نمایه شما بررسی های گوگل نشان دهنده بهترین برند شما می تواند به طور قابل توجهی بر شهرت آنلاین شما تأثیر بگذارد و بازخورد مثبت بیشتری را به خود جلب کند.

google-1

تصویر رایگان برای استفاده از Pexels تهیه شده است

خیلی شبیه دنبال کردن نکات نوشتن وبلاگ برای افزایش رتبه سئو، بهینه سازی پروفایل شما می تواند خسته کننده باشد.

با این حال، نتایجی که ارائه می دهد ارزش تلاش را دارد و مشتریان عموماً تمایل بیشتری به ارائه بازخورد دارند اگر نمایه شما پرجمعیت باشد.

ادعای صفحه شرکت شما در پلتفرم های بررسی مانند Yelp و TripAdvisor نیز چندین مزیت را ارائه می دهد.

2. از مشتریان بخواهید نظرات خود را بنویسند

برای تشویق هرچه بیشتر نظرات مثبت، ابتدا باید مشتریان خود را تشویق کنید تا تجربیات خود را با برند شما به اشتراک بگذارند.

یکی از اشتباهاتی که صاحبان کسب و کار مرتکب می شوند این است که تصور می کنند مردم به آنها می گویند که در مورد محصولات و خدماتشان چه فکری می کنند، حتی اگر از آنها خواسته نشده باشد. متأسفانه، همیشه اینطور نیست.

درخواست بررسی

منبع

همه مشتریان به خود زحمت نمی‌دهند درباره محصولات شما نظر بنویسند، و در بسیاری از موارد، عمده نظراتی که دریافت می‌کنید از سوی مشتریان ناراضی است که نظرات منفی درباره تجربیاتشان دارند، به این امید که تصمیم یا اقدامی را از شما دریافت کنند.

بنابراین، روشن کنید که تجربیات افراد، چه خوب و چه بد، برای کسب و کار شما اهمیت زیادی دارد.

شما می توانید از خود استفاده کنید بازاریابی مشتری استراتژی هایی برای تعامل موثر با پایگاه مشتریان خود و ترغیب آنها به ارائه نظراتی که منعکس کننده تجربیات مثبت آنها باشد.

3. برای به اشتراک گذاشتن نظرات به مشتریان پاداش دهید

همچنین اگر به مشتریانی که نظرات خود را صرفاً برای کمک به شما می نویسند، خیلی دور نخواهید بود. انجام این کار مستلزم صرف زمان و تلاش است، بنابراین سعی کنید برای تشویق بازخورد، جوایزی ارائه دهید.

شما اغلب می توانید با ارائه چیزی که فقط بالقوه ارزشمند است، مانند فرصتی برای شرکت در قرعه کشی جایزه، از خود دور شوید.

با این حال، گزینه ارائه تخفیف در خریدهای آینده یا امتیازات وفاداری به جای آن وجود دارد که می تواند راه موثرتری برای تشویق مشتریان بالقوه از طریق شما باشد. قیف سرب و خریدهای آتی از آنها را سریعاً انجام دهید.

به عنوان مثال، یک کوپن تخفیف 10 درصدی که برای تراکنش بعدی آنها اعمال می‌شود، بیشتر مشتریان را تشویق می‌کند تا یک بررسی آنلاین برای برند شما بنویسند.

4. آدرس های ایمیل خریدار را جمع آوری کنید و پیگیری کنید

پست الکترونیک

تصویر رایگان برای استفاده از Pexels تهیه شده است

یکی از بهترین راه‌ها برای درخواست بررسی این است که هنگام خرید بعدی از مشتریان اطلاعات تماس آنها را بپرسید.

پس از آن می توانید حدود یک هفته یا بیشتر بعد یک ایمیل پیگیری مودبانه بفرستید و از آنها برای انتخاب محصول شما تشکر کنید و مودبانه درخواست کنید که بازخورد خود را در سیستم عامل های مربوطه ارائه دهند.

این نه تنها آنها را وادار به عمل می کند، بلکه می تواند مشارکت و وفاداری بیشتری را در درازمدت ترغیب کند، زیرا به شما پیشنهاد می دهد به آنچه فکر می کنند و نظرات آنها برای شما اهمیت دارد اهمیت دهید.

5. خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید

متخصص خدمات مشتریان

تصویر رایگان برای استفاده از Pexels تهیه شده است

شرکت‌هایی که خدمات مشتری فوق‌العاده‌ای دارند، امتیازات بررسی بالاتری دارند، که با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان مدرن ارزش زیادی برای تجربه مشتری قائل هستند، منطقی است.

خریداران شما باید احساس ارزشمندی کنند و تجربه آنها باید زیربنای تمام تصمیمات کلیدی شما باشد.

یکی از دلایلی که ارائه خدمات عالی بسیار مهم است این است که مشتریان اغلب از تجربیات بد شکایت دارند و به احتمال زیاد آن را ترک می کنند بررسی های منفی نسبت به موارد مثبت

ارائه کانال‌های پشتیبانی مشتری مرتبط، کاهش زمان انتظار و پاسخ، و بستن فعال حلقه بازخورد با مشتریان، همگی راه‌هایی برای ارتقای خدمات شما هستند و آنها را از احساس نیاز به سیاه‌کردن نام آنلاین خود منصرف می‌کند.

6. تجربیات شخصی مشتری ایجاد کنید

شخصی سازی فراتر از مخاطب قرار دادن مشتریان با نام است. این در مورد تنظیم تعاملات بر اساس ترجیحات و نیازهای آنها است. وقتی احساس می کنند که یک برند آنها را به عنوان یک فرد درک می کند و برای آنها ارزش قائل است، احتمال بیشتری دارد که با نظرات مثبت پاسخ دهند.

در اینجا نحوه ایجاد تجربیات شخصی مشتری آمده است:

    • پایگاه مشتری خود را بر اساس جمعیت شناسی، رفتار و ترجیحات به بخش هایی تقسیم کنید.
    • ارتباطات، تبلیغات و تعاملات را با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر بخش تنظیم کنید.
  • توصیه های شخصی
    • فن آوری های اهرمی مانند Spark SQL، که بستری کارآمد برای پردازش و تجزیه و تحلیل داده های مشتری فراهم می کند.
    • از این داده ها برای ارائه توصیه های شخصی محصول یا خدمات استفاده کنید.
    • بر اساس سابقه خرید و رفتارهای مرور، پیشنهادها یا مزایای انحصاری را برجسته کنید.

7. برای تشویق مشارکت، مسابقات و هدایایی برگزار کنید

مسابقات و هدایا ابزارهای قدرتمندی هستند که نه تنها تعامل را افزایش می دهند، بلکه باعث ایجاد نظرات مثبت نیز می شوند. با ایجاد حس هیجان و انگیزه، می توانید مشتریان را تشویق کنید تا تجربیات و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

در اینجا نحوه اجرای مسابقات و هدایای موثر آورده شده است:

  • اهداف و قوانین روشنی داشته باشید
    • اهداف مسابقه یا جایزه را به وضوح مشخص کنید، خواه تبلیغ یک محصول جدید، جشن گرفتن یک نقطه عطف یا جمع آوری نظرات باشد.
    • ایجاد قوانین شفاف برای اطمینان از انصاف و انطباق.
    • جوایزی را ارائه دهید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شده و با برند شما هماهنگ باشد.
    • جوایزی را در نظر بگیرید که به اشتراک گذاری اجتماعی را تشویق می کند، مانند تگ کردن دوستان یا به اشتراک گذاری عکس.
  • از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید
    • مسابقات یا هدایا را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
    • شرکت کنندگان را تشویق کنید تا برند شما را در کانال های اجتماعی دنبال کنند، به اشتراک بگذارند و با آن درگیر شوند.
  • نمایش برندگان و نتایج
    • برندگان را به صورت عمومی اعلام کنید و تجربیات و تجربیات آنها را به نمایش بگذارید.
    • تاثیر مثبت مسابقه یا هدایا را بر برند خود به اشتراک بگذارید و از مشارکت‌کنندگان تشکر کنید.

8. مرورها را به طور منظم بررسی کنید

کامپیوتر رومیزی

تصویر رایگان برای استفاده از Pexels تهیه شده است

رتبه بندی کلی شما مسلما ضروری ترین مورد در صفحه بررسی است، بنابراین بهتر است این رقم را زیر نظر داشته باشید. هر افت در امتیاز شما نشان می دهد که شما مشکلی دارید که نیاز به رفع دارد.

این همچنین یک راه عالی برای پیگیری رشد و پیشرفت شهرت آنلاین شما است.

متخصص بسیاری بازار یابی و ابزارهای رسانه های اجتماعی اکنون دارای قابلیت های مدیریت رشد داخلی هستند، اگر زمان یا تمایلی برای پیگیری این موضوع به صورت دستی ندارید.

این خدمات درخواست از مردم را برای بررسی محصولات شما بسیار آسان می کند و به شما امکان می دهد روندهای بازخورد مهم را زیر نظر داشته باشید.

نتیجه

در تلاش برای بهبود بررسی‌های آنلاین قبل از فصل اوج 2024، تکنیک‌های ذکر شده در بالا می‌توانند به عنوان ابزار قدرتمندی برای تقویت شهرت دیجیتال شما عمل کنند.

هر نکته ای که ما گنجانده ایم، از تقویت استراتژی های خدمات مشتری تا بهینه سازی پلتفرم های آنلاین، به یک رویکرد جامع با هدف به حداکثر رساندن بازخورد مثبت و ایجاد موفقیت برند کمک می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا