برنامه نویسی

7 پست برتر DEV هفته

به جمع بندی هفتگی ما از مقالات برتر خوش آمدید که به همان اندازه دلپذیر و لذت بخش هستند! ما هفت گوهر را از انجمن dev.to انتخاب کرده‌ایم که طیفی از موضوعات را پوشش می‌دهند، از راهنماهای Git گرفته تا ماجراهای جاوا اسکریپت و همه چیز در این بین. اکنون زمان عالی برای استراحت و آبرسانی با نوشیدنی مورد علاقه‌تان است و در عین حال بهترین‌های DEV را مطالعه می‌کنید. ☕️🕒 بیایید به آن برسیم، آیا؟


در برخی مواقع، اکثر توسعه دهندگان باید Git را یاد بگیرند. در حالی که کمبود منابع وجود ندارد، بسیاری از آنها می توانند کاملاً سفت و سخت باشند و/یا وقت لازم را برای راهنمایی شما از طریق اصول اولیه صرف نمی کنند. راهنمای @jakepage91 دقیقا برعکس است. پر از تشبیهات، تصاویر بصری، و یک چیت شیت فوق العاده مفید، این ممکن است راهنمایی باشد که Git را برای شما کلیک کند.


@anishamalde ما را به سفری از طریق تکامل نسل‌های React می‌برد، طنز، بینش و خرد کدگذاری ناخواسته را در قصیده‌های آن‌ها برای نسل جدید React Devs ترکیب می‌کند. با حرکت در «نسل کامپوننت کلاس» و تغییرات جذاب در پارادایم‌های توسعه React، سواری شوخ‌آمیز کنید.


توسط mikeyoung44@ برای بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر ماجراهای فکری ما آماده شوید. «فروپاشی دانش» را کشف کنید، جایی که هوش مصنوعی می‌تواند ما را به کلون‌هایی تبدیل کند که در حلقه‌ای از ایده‌های جریان اصلی قفل شده‌اند. 🤖💔 اما نگران نباشید: حتی در عصر هوش مصنوعی، کمی عجیب و غریب به سمت زنده نگه داشتن خلاقیت کمک می کند. 😅


@moozzyk اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارد که چگونه جاوا اسکریپت، رزبری پای و داکر آنها را مستقیماً به قایق رویایی خود رساندند. این مقاله دانش فناوری را با ماجراجویی دریایی ادغام می کند و راه حل های نوآورانه در خرید قایق از طریق برنامه نویسی را برجسته می کند. به حل مسائل در دنیای واقعی شیرجه بزنید و بینش هایی را در مورد توسعه نرم افزار به دست آورید، همه اینها در ترکیبی منحصر به فرد از دنیای دریایی و کدنویسی است.


در دنیایی از چارچوب‌های زودگذر و متدولوژی‌های در حال تحول، @phukon چشم‌انداز تازه‌ای را به ارمغان می‌آورد: در آغوش گرفتن الگوها در تعقیب مداوم برای فناوری جدید. نورافکن آنها بر روی “Effect” می تابد، یک الگوی TypeScript که هنجارها را با توابع رنگی، خطاهای typesafe، انواع جدید و تزریق وابستگی ظریف به چالش می کشد و راه را برای کدگذاری قوی و الگو محور هموار می کند.


آیا در پیچیدن سر خود در اطراف طراحی پاسخگو مشکل دارید؟ @jaredcodes شما را با این توضیح کامل از هفت مفهوم CSS که باید بدانید که به شما امکان می‌دهد تقریباً به هر طراحی پاسخگو دست پیدا کنید، تحت پوشش قرار داده است.


انتخاب های هوشمندانه می تواند شما را از سردرد نجات دهد. @samuelfaure ما را راهنمایی می کند که چگونه مانند یک توسعه دهنده نرم افزار عملگرا فکر کنیم بدون اینکه خودمان را خسته کنیم یا مغزمان را بشکنیم.


و این مجموعه ای از مقالات برتر این هفته است! منتظر محتوای عالی تر از انجمن DEV باشید و به یاد داشته باشید که به یادگیری، کاوش و به اشتراک گذاری دانش خود ادامه دهید. کد نویسی مبارک!

PS: مقالات برتر این هفته، به‌علاوه بحث‌ها، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر در خبرنامه هفتگی انجمن DEV ما نمایش داده می‌شوند و هر سه‌شنبه در صندوق ورودی شما قرار می‌گیرند. از دست ندهید – مطمئن شوید که شرکت کرده اید! 🌟📩

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا