ارز دیجیتال

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، اولین لایحه ای را برای ممنوعیت استفاده از CBDC معرفی می کند – مقررات ورودی؟

Rate this post
فرماندار ران دیسانتیس منبع: اسکرین شات ویدئو/یوتیوب

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به این زودی‌ها به فلوریدا نمی‌آیند، اگر ران دیسانتیس، رئیس‌جمهور راه خود را پیدا کند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، فرماندار دیسانتیس گفت که قصد او از این لایحه “محافظت از مردم فلوریدا در برابر سلاح دولت بایدن در بخش مالی از طریق یک ارز دیجیتال بانک مرکزی است.”

وی افزود که این قانون برای «جلوگیری از گسترش ایدئولوژی بیدار در بخش مالی» ضروری است.

این قانون طی یک حضور عمومی توسط دیسانتیس در روز دوشنبه اعلام شد، جایی که او پشت تریبونی با عبارت «دلار دیجیتالی برادر بزرگ» ایستاد.

دفتر فرماندار گفت، به طور خاص، قانون جدید استفاده از CBDC صادر شده توسط فدرال یا یک CBDC از کشور دیگر را در چارچوب کد تجاری یکنواخت فلوریدا ممنوع خواهد کرد.

این اطلاعیه همچنین از سایر ایالت‌ها می‌خواهد که از الگوی فلوریدا پیروی کنند تا در تلاش برای «مقابله با این مفهوم در سراسر کشور» باشند.

با این حال، تاکنون هیچ ایالت دیگر ایالات متحده اقدامات مشابهی را برای محافظت در برابر CBDC بالقوه اعلام نکرده است.

“نظارت و کنترل”

فرماندار DeSantis – یک جمهوری خواه محبوب که به عنوان یک رقیب بالقوه برای دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی دیده می شود – در اظهار نظری گفت که CBDC بیشتر به کنترل می پردازد تا ارائه خدمات مالی بهتر:

تلاش های دولت بایدن برای تزریق یک ارز دیجیتال بانک مرکزی در مورد نظارت و کنترل است. اعلامیه امروز از مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارهای فلوریدا در برابر پذیرش بی‌مورد «دلار دیجیتال متمرکز» محافظت می‌کند که نوآوری را خفه می‌کند و نظارت مورد تایید دولت را ارتقا می‌دهد.»

فلوریدا از برنامه ریزان مرکزی اقتصادی جانبداری نخواهد کرد. ما سیاست هایی را اتخاذ نخواهیم کرد که آزادی و امنیت اقتصادی شخصی را تهدید کند.»

DeSantis در گذشته همچنین در مورد CBDC ها هشدار داده است. در ماه مارس سال گذشته، فرماندار گفت که “خطرات زیادی” در مورد ارزهای دیجیتالی با کنترل مرکزی می بیند زیرا “کسی در یک مقام مرکزی” می تواند “اساساً بتواند دسترسی به خرید کالاهای خاص را قطع کند.”

با این حال، در حالی که با CBDC ها مخالف است، به طور کلی فرماندار به عنوان طرفدار رمزنگاری در نظر گرفته می شود، اما در گذشته برنامه ای را پیشنهاد کرده بود که به کسب و کارها اجازه می داد با استفاده از ارزهای دیجیتال هزینه های دولتی را پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا