شبکه های اجتماعی

همه ی چیزهایی که لازم است بدانی

بستن

OPPO Find X6 Pro

اوپو گوشی های مورد انتظار Find X6 را معرفی کرده است، برترین گوشی های هوشمند این شرکت، از جمله Find X6 و X6 Pro را پیدا کنید. و ستاره این نمایشگاه Find X6 Pro است که سنسور 1 اینچی را گرد هم می آورد IMX989، و هاسلبلادتخصص در تصویربرداری

Find X6 Pro با داشتن یک سنسور نوع 1 اینچی، 50 مگاپیکسل را ارائه می‌کند و پشت یک لنز عریض 23 میلی‌متری f/1.8 قرار دارد. در داخل جزیره عظیم دوربین، دو دوربین دیگر وجود دارد – تله فوتو فوق عریض و پریسکوپ.

دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی سونی است IMX890 سنسور جفت شده با لنز دیافراگم f/2.2، میدان دید وسیع 110 درجه را ارائه می دهد. علاوه بر این، دوربین حداقل فاصله فوکوس 4 سانتی متری دارد، بنابراین می تواند به عنوان یک سنسور ماکرو نیز دو برابر شود.

سنسور تله فوتو پریسکوپ 65 میلی‌متری دوباره یک سنسور IMX890 1/1.56 اینچی با دیافراگم f/2.6 است که آن را به یکی از درخشان‌ترین دوربین‌های تله‌فوتو در گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند. دوربین پریسکوپ دارای زوم اپتیکال 3 برابر و زوم هیبریدی 6 برابر است.

Hasselblad نمایه رنگ طبیعی، حالت پرتره و موارد دیگر را به Find X6 Pro می‌آورد
Oppo با Hasselblad دست به دست هم داده است تا دوربین های سری Find X6 را تنظیم کند، بنابراین همانطور که انتظار دارید، یک نام تجاری Hasselblad وجود دارد، با تعدادی تخم مرغ عید پاک در سراسر برنامه دوربین، مانند صدای شاتر Hasselblad و یک واترمارک برای تصاویر.

همچنین یک نمایه رنگ طبیعی Hasselblad وجود دارد، سپس حالت Hasselblad Pro و حالت نمادین XPAN دوربین های Hasselblad برای پانوراما وجود دارد. Find X6 Pro همچنین دارای حالت جدید پرتره Hasselblad است که از دوربین های عریض و تله فوتو برای شبیه سازی عکس های لنز فرمت متوسط ​​XCD30 و XCD80 استفاده می کند.

در زیر کاپوت، Find X6 Pro از جدیدترین کوالکام، یعنی Qualcomm قدرت می‌گیرد اسنپدراگون 8 نسل 212/16 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. همچنین یک NPU MariSilicon X وجود دارد که از برش های تصویربرداری مراقبت می کند. X6 Pro دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

X6 Pro را بچرخانید، صفحه نمایش 6.82 اینچی OLED 120 هرتزی با حداکثر روشنایی 2500 نیت پیدا خواهید کرد که احتمالاً آن را به یکی از درخشان ترین نمایشگرهای تلفن های هوشمند تا کنون تبدیل می کند. در داخل بریدگی سوراخ پانچ، یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

تاکنون هیچ صحبتی در مورد عرضه سری Find X6 به هند یا سایر بازارهای خارج از چین وجود ندارد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا