ارز دیجیتال

مشاوران و مشاوران 38 میلیون دلار در صورت‌حساب‌های ژانویه جمع‌آوری می‌کنند – در اینجا جدیدترین

Pixabay / کلارنس آلفورد

حماسه جاری ورشکستگی FTX منجر به هزینه های سرسام آور حقوقی شده است، همانطور که توسط پرونده های اخیر دادگاه فاش شده است. تنها در ماه ژانویه، کل صورتحساب کار و هزینه های حقوقی به 38 میلیون دلار رسید.

در میان شرکت های درگیر در این پرونده، سالیوان و کرامول به عنوان بزرگترین ذینفع ظاهر شده است. این شرکت به عنوان مشاور مسئول کشف، واگذاری دارایی و تجزیه و تحلیل/بازیابی دارایی، فاکتوری به مبلغ 16.8 میلیون دلار برای پوشش 14569 ساعت کار قانونی انجام شده در ژانویه ارسال کرد.

این یک پیشرفت قابل توجه برای سالیوان و کرامول است، زیرا آنها در دسامبر با خطر حذف از پرونده روبرو شده بودند.

وزارت دادگستری با استخدام شرکت FTX با ادعای تضاد منافع در دادرسی مخالفت کرد.

سام بنکمن-فرید در ادامه اعتراضات خود را مطرح کرد و مدعی شد که کارکنان شرکت حقوقی او را تحت فشار قرار داده اند تا در نوامبر 2022 اعلام ورشکستگی کند.

با این حال، سالیوان و کرامول هنگامی که در اواخر ژانویه، دادگاه دلاور حکم داد که آنها می توانند به کار روی پرونده ادامه دهند، رأی اعتماد گرفتند.

لایحه قانونی FTX Saga بالا می رود

سایر شرکت‌های حقوقی توانستند لقمه‌های کوچک‌تری را از ظرف بیرون بیاورند.

کوین امانوئل اورکوهارت و سالیوان 1.4 میلیون دلار به عنوان بازرس ویژه مسئول تجزیه و تحلیل دارایی و بازیابی، در کنار اقدامات اجتنابی، صورت حساب پرداخت کردند.

در همین حال، Landis Rath & Cobb با کمترین برداشت از ژانویه خارج شد و تنها 663995 دلار برای رسیدگی به جلسات دادرسی، دعاوی قضایی و واگذاری دارایی دریافت کرد.

در مجموع، هزینه های قانونی فقط 19 میلیون دلار (حدود 50 درصد) به حساب می آید.

خدمات مالی در مرحله دوم است

در بعد مالی، شرکت خدمات صنعتی Alvarez & Marsal بیشترین هزینه را ارائه کرد و 12.3 میلیون دلار برای مجموع 5644 ساعت کار بر روی اقدامات اجتنابی، تجزیه و تحلیل مالی و حسابداری پرداخت کرد.

پس از آن AlixPartners، شرکتی که این پرونده را برای انجام تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی روی محصولات و توکن‌های DeFi حفظ کرده بود، ادامه یافت. آنها برای 2454 ساعت کار 2.1 میلیون دلار صورتحساب گرفتند.

در نهایت، بانک سرمایه گذاری Perella Weinberg Partners به ​​دریافت هزینه ماهانه 450000 دلاری خود ادامه داد.

این شرکت که مسئول ابداع استراتژی بازسازی است، تاکنون بر فروش LedgerX و FTX برای ایجاد نقدینگی برای طلبکاران متمرکز شده است.

آلوارز و مارسال 68 درصد از هزینه های FTX را تشکیل می دهند

مجموعاً شرکت‌ها 325000 دلار هزینه اضافی با تقریباً 20000 دلار صرف غذا در ماه ژانویه پرداخت کردند.

آلوارز و مارسال از جمله بزرگ‌ترین هزینه‌کنندگان بودند و در حال افزایش هستند تا به یکی از گران‌ترین اجزای پرونده تبدیل شوند. این شرکت که 68 درصد از هزینه‌های این پرونده را تشکیل می‌دهد، تنها در ماه ژانویه 12347 دلار برای وعده‌های غذایی هزینه کرده است.

به طور کلی، آلوارز و مارسال نیز بالاترین نرخ ساعتی را از هر شرکتی دریافت کردند.

با ادامه افزایش هزینه ها، طلبکاران ضرر می کنند، و همانطور که اغلب در روند ورشکستگی اتفاق می افتد، برنده واقعی نمایندگان هستند، حداقل در حال حاضر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا