بازی

بهترین حالت های حیوانات در Stardew Valley

جذابیت Stardew Valley در سادگی آن است، اما گاهی اوقات می خواهید کمی بیشتر به بازی اضافه کنید تا تجربه کشاورزی را افزایش دهید. یکی از راه های محبوب برای انجام این کار، از طریق حالت های حیوانات است که حیوانات جدید و منحصر به فرد را به بازی اضافه می کنند یا ظاهر حیوانات موجود را تغییر می دهند.


مطالب مرتبط: Stardew Valley: Mods زیبایی که ظاهر بازی را بهبود می بخشد

این مدها نه تنها به دام های شما تنوع می بخشند، بلکه تعاملات و فرصت های گیم پلی جدیدی را نیز فراهم می کنند. از حیوانات خانگی بامزه و نوازش گرفته تا موجودات کمیاب الهام گرفته از پوکمون، هیچ کمبودی در مودهای حیوانات برای انتخاب وجود ندارد. بهترین حالت های حیوانات Stardew Valley سطح جدیدی از هیجان را به ماجراجویی کشاورزی شما اضافه می کند.

گیمر ویدیوی روز

10 او حیوانات انبار جدید است (او)

از طریق: ال

Elle’s New Barn Animals یک مد ضروری برای Stardew Valley است، اگر به دنبال ایجاد تنوع در انبار خود هستید. این مد که توسط modder Elle ایجاد شده است، انبوهی از پوسته های جدید را برای هر حیوان انباری معرفی می کند و به شما گزینه هایی برای انتخاب می دهد. با 22 پوست برای گاوهای قهوه ای و سفید، 18 پوست برای بز، 14 پوست برای گوسفند، و 18 پوست برای خوک، از جمله پوست آهو، هیچ انتخابی برای منحصر به فرد کردن باغ شما وجود ندارد.

چیزی که در مورد این ماد عالی است، فقط تعداد زیاد پوسته ها نیست، بلکه کیفیت آنها نیز هست. هر کدام از این ها به خوبی طراحی شده اند و به طور یکپارچه با سبک هنری بازی مطابقت دارند. چه بخواهید باغچه خود را متمایز کنید یا فقط گزینه های بیشتری را برای انتخاب بخواهید، این مد ارزش بررسی را دارد.

9 Elle’s New Coop Animals (Elle)

حالتی که حیوانات Coop بیشتری را اضافه می کند
از طریق: ال

یکی دیگر از مدهای Elle، Elle’s New Coop Animals است که اگر می‌خواهید گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را به حیوانات قفس خود اضافه کنید، بهترین گزینه برای Stardew Valley است. این مد انواع پوست را برای هر نوع حیوان ارائه می دهد، از جمله 22 پوست برای انواع مرغ، هفت پوست برای اردک، 26 پوست برای خرگوش و شش پوست برای دایناسورها.

مطالب مرتبط: بازی‌های رایانه‌ای با فعال‌ترین انجمن‌های مودینگ

یکی از بهترین موارد در مورد Elle’s New Coop Animals انعطاف پذیری آن است. برای سازگاری بهتر با سایر مودها می توانید به راحتی هر جایگزین حیوانی را در فایل config.json غیرفعال کنید. با سطح بالای سفارشی سازی و توجه به جزئیات، اگر به دنبال چاشنی بازی حیوانات Stardew Valley خود هستید، این ماد ضروری است.

8 حیوانات بیشتر (Entoarax)

حیوانات جدید به Stardew Valley اضافه شدند
از طریق: Entoarax

More Animals by Entoarax یک مد محبوب است که به شما امکان می دهد مجموعه حیوانات خانگی خود را گسترش دهید و حتی زندگی بیشتری را به مزرعه خود اضافه کنید. این مد چندین حیوان جدید مانند بز و گوسفند را اضافه می کند که می توان آنها را از فروشگاه Marnie خریداری کرد. همچنین گزینه‌های تصادفی‌سازی را اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد ظاهر حیوانات مزرعه خود را بر اساس جن‌هایی که دانلود می‌کنید سفارشی کنید.

با افزودن انواع حیوانات جدید و پوست های قابل تنظیم، می توانید مزرعه خود را واقعا منحصر به فرد کنید. این مد حتی شامل توانایی تصادفی کردن ظاهر حیوانات شما است، بنابراین هر بازی احساس تازگی و هیجان انگیزی دارد.

7 Pokemon Retextures (Irow)

برخی از حیوانات به صورت پوکمون بازسازی شده اند
از طریق: آیرو

اگر به دنبال اضافه کردن جذابیت پوکمون به مزرعه Stardew Valley خود هستید، مد Pokemon Retextures توسط Irow ارزش دیدن دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این مد جایگزین جانوران استاندارد با نسخه های پوکمون شایان ستایش می شود. با استفاده از این مد، می توانید از کشاورزی با پوکمون های کلاسیک مانند Vaporeon، Meganium و Pidgey لذت ببرید. بافت های اصلاح شده برای همه حیوانات مزرعه از جمله گاو، مرغ و حتی اسب مورد اعتماد شما اعمال می شود.

مطالب مرتبط: Stardew Valley Mod بازی را به یک Pokemon Farming-Sim تبدیل می کند

این ماد نه تنها به حیوانات مزرعه شما یک پیچ و تاب سرگرم کننده و منحصر به فرد اضافه می کند، بلکه حس نوستالژی را برای کسانی که با بازی های پوکمون بزرگ شده اند نیز اضافه می کند. اگر می‌خواهید زیبایی و شخصیت بیشتری را به مزرعه خود تزریق کنید، مد Pokemon Retextures یکی از موارد ضروری است.

6 یک جوجه آبی بسیار خاص (Jackkimball)

مرغ آبی که به جای تخم مرغ مروارید می گذارد
از طریق: Jackkimball

اگر از طرفداران Stardew Valley هستید، احتمالاً با جوجه های آبی که در برخی مزارع یافت می شوند آشنا هستید. A Very Special Blue Chicken مدی است که قصد دارد با خاص کردن جوجه های آبی حتی بیشتر از آنچه که هستند، کمی سرگرم کننده و هیجان بیشتری به بازی اضافه کند.

این مد جوجه های آبی منحصر به فرد را می گیرد و یک پیچ و تاب اضافه می کند: آنها اکنون می توانند به جای تخم مرغ مروارید بگذارند. یک عنصر سرگرم کننده جدید به بازی اضافه می کند که شما حتی نمی دانستید به آن نیاز دارید. اگر می خواهید کمی جادو به تجربه Stardew Valley خود اضافه کنید، A Very Special Blue Chicken را امتحان کنید.

5 سگ‌های خانگی بوهم (بوهم و پاتوشایلد)

سگ با شیبا اینو جایگزین شد
از طریق: بوهم

Bouhm’s Pet Dogs یک مد ضروری برای همه دوستداران سگ است. این بسته محتوایی جایگزین نژادهای استاندارد سگ در Stardew Valley با سه نژاد محبوب – Shiba Inu، German Shepherd و Husky می شود. این نژادها به دلیل وفاداری، هوش و ظاهر شایان ستایش شناخته شده اند.

با Bouhm’s Pet Dogs، اکنون می توانید یکی از این نژادها را به عنوان همراه وفادار خود در مزرعه انتخاب کنید. هر نژاد دارای جن و انیمیشن منحصر به فرد خود است که باعث می شود احساس کنند بخشی طبیعی از بازی هستند.

4 Catcrows – مترسک هایی با تم گربه (DocSaturn)

مترسک ها با گربه سانان جایگزین شدند
از طریق: DocSaturn

گربه‌ها – گربه‌ها با مضمون گربه، اگر عاشق گربه‌ها هستید و می‌خواهید محصولات خود را در برابر کلاغ‌هایی با گربه‌ها در امان نگه دارید، مد مناسبی برای Stardew Valley است. این مد نوع جدیدی از مترسک را به بازی اضافه می کند که دارای طرح های شایان ستایش گربه است.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های RPG مستقل

این مد شامل دو مجموعه گربه‌ها است: گربه‌های معمولی و گربه‌های موضوعی. گربه‌های معمولی در رنگ‌ها و حالت‌های مختلف می‌آیند، در حالی که گربه‌های تم برای فصول و تعطیلات مختلف طراحی شده‌اند. چه یک گربه سیاه شبح وار برای هالووین بخواهید یا یک گربه بابانوئل جشن برای زمستان، این مد هر دو را ارائه می دهد.

3 گاوهای چاق تر (آلودگی هویت)

گاوها را زیباتر و چاق تر می کند

همانطور که از نام آن پیداست، گاوهای چاق ناز توسط Identity Pollution به گاوهای شما ظاهری چاق تر و دوست داشتنی می بخشد. این یک تغییر کوچک است، اما می تواند تفاوت بزرگی در احساس کلی مزرعه شما ایجاد کند. به علاوه، چه کسی حیوانات چاق و بامزه را دوست ندارد.

با گاوهای چاق چاق، می توانید ظاهر گاوهای خود را بدون به خطر انداختن عملکرد آنها سفارشی کنید. آنها همچنان همان شیر و پنیر باکیفیت قبلی را در اختیار شما قرار می دهند، اما با دوز اضافی از زیبایی.

2 آکواریوم Stardew (پروژه Stardew Aquarium)

دارای یکی از نقشه های موجود در مود
از طریق: Project Stardew Aquarium

در Stardew Valley، ماهیگیری سرگرمی مورد علاقه بسیاری از بازیکنان است. وارد Stardew Aquarium شوید، حالتی که سطح جدیدی از عمق را به تجربه ماهیگیری اضافه می کند.

این مد نه تنها یک نقشه ساحلی بزرگ در فضای باز را اضافه می کند، بلکه یک آکواریوم کاملاً کارآمد را نیز اضافه می کند. همانطور که صید خود را به آکواریوم اهدا می کنید، ماهی های متحرک مخازن را پر می کنند و اطلاعات مربوط به هر ماهی نمایش داده می شود. فروشگاه ساحلی تنقلات می فروشد تا انرژی شما را حفظ کند، در حالی که بستنی فروشی برای خنک نگه داشتن شما خوراکی های شیرین سرو می کند.

فروشگاه Submarine به ویژه مفید است، زیرا با اهدای ماهی بیشتر، ذخایر ماهیگیری خود را افزایش می دهد. اگر به دنبال یک چالش جدید و راهی برای ارتقای بازی ماهیگیری خود به سطح بعدی هستید، Stardew Aquarium مود مناسب شماست.

1 مزرعه داری بهتر (یتی شهری)

The Better Ranching Mod For Stardew Valley
از طریق: UrbanYeti

مود Better Ranching طیف وسیعی از بهبودهای کیفیت زندگی را در بازی به ارمغان می‌آورد و از شکست در تلاش‌های شیردوشی/برشی جلوگیری می‌کند و زمانی که حیوانات خانگی و حیوانات را می‌توان نوازش کرد، دوشید یا قیچی کرد.

مد Better Ranching یک مکمل ضروری برای Stardew Valley است، زیرا استرس فعالیت های دامداری را از بین می برد. با نصب مود، می‌توانید از تجربه مزرعه‌داری روان‌تر و لذت‌بخش‌تری لذت ببرید و اطمینان حاصل کنید که می‌توانید بیشترین استفاده را از زمان خود در بازی ببرید.

بعدی: Stardew Valley: Spookiest Mods, Ranked

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا