ارز دیجیتال

بنیانگذار SkyBridge اسکاراموچی در مورد ملاقات با Bankman-Fried در باهاما صحبت می کند

منبع: یوتیوب / ای بی سی نیوز

آنتونی اسکاراموچی، بنیانگذار اسکای بریج کپیتال، درباره سفرش به باهاما برای دیدار با سم بنکمن-فرید، مدیر عامل شرمسار صرافی ارز دیجیتال FTX که اکنون از بین رفته، در روزهای پایانی شرکت صحبت کرده است.

او در روز پنجشنبه در کنفرانس اجماع 2023 گفت که در اوایل نوامبر سال گذشته، اسکاراموچی به باهاما رفت تا شخصاً با Bankman-Fried صحبت کند، پس از اینکه فاش شد که صرافی که اکنون ورشکسته شده است ممکن است به دلایل مالی متزلزل باشد.

اسکاراموچی گفت که او یک “اتاق جنگ” از مدیران FTX را در آنجا پیدا کرده است، و افزود که واضح است که گروه کوچکی از افراد در FTX کار اشتباهی انجام داده اند.

او فروپاشی فاجعه بار FTX را با طرح بدنام پونزی برنی مدوف مقایسه کرد و استدلال کرد که ارتکاب چنین جنایاتی تنها با گروه کوچکی از مردم قابل قبول است.

مرتکب چنین جنایتی با گروه بزرگی از مردم بسیار سخت است، زیرا … همیشه یک فرد با وجدان وجود دارد که بیرون می آید و می گوید: “هی، من نمی خواهم این کار را انجام دهم.”

او به یاد می آورد که در مرکز اتاق جنگ Bankman-Fried قرار داشت که از اسکاراموچی عذرخواهی کرد و ادعا کرد که مشکلات مالی FTX به دلیل برچسب نادرست است.

با وجود فروپاشی FTX، اسکاراموچی ادعا می کند که SkyBridge آنقدر که برخی رسانه ها پیشنهاد کرده اند تحت تأثیر قرار نگرفته است.

طبق گزارش ها، این شرکت دارای پول نقد و ذخایر ارزهای دیجیتال است. او گفت: «برخی از افراد در مطبوعات چند مورد در مورد اسکای بریج نوشته‌اند، اما من فکر می‌کنم که مرگ ما بسیار اغراق‌آمیز است.

اسکاراموچی به عنوان یک مربی و شریک برای بانکمن-فرید عمل کرد و سفرهای جمع آوری کمک های مالی واندرکایند کریپتو را در آمریکای شمالی و خاورمیانه هماهنگ کرد.

در اوایل سال 2022، FTX همچنین 30 درصد از سرمایه SkyBridge را خریداری کرد.

با این حال، پس از انفجار بورس، اسکاراموچی گفت که قصد دارد سهام را از Sam Bankman-Fried بازخرید کند.

FTX با راه اندازی مجدد در چشم، بیش از 7 میلیارد دلار بازیابی می کند

طبق آخرین تحولات در FTX Sage، به گفته اندی دیتدریک، وکیل این شرکت، مدیریت جدید صرافی موفق شده است بیش از 7.3 میلیارد دلار پول نقد و دارایی های ارز دیجیتال نقدی را بازیابی کند که 800 میلیون دلار نسبت به آخرین گزارش افزایش یافته است.

دیتدریک در اوایل این ماه در جلسه دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در دلاور گفت: «وضعیت تثبیت شده است و آتش زباله‌دان خاموش شده است.

همانطور که گزارش شده است، تلاش برای احیای FTX قبلاً مورد توجه Tribe Capital قرار گرفته است، یک شرکت سرمایه گذاری که به دنبال رهبری یک کمپین جمع آوری سرمایه 250 میلیون دلاری برای پلتفرم جدید است.

شرکت VC قصد دارد یک کمپین جمع آوری سرمایه 250 میلیون دلاری را رهبری کند که با 100 میلیون دلار از خود و شرکای محدودش حمایت می شود.

شایان ذکر است که بر اساس گزارش بدهکاران FTX، علیرغم کنترل ده‌ها میلیارد دلار دارایی در شرکت‌های مختلف و فعالیت در 250 حوزه قضایی، FTX Global فاقد کنترل‌های اساسی مالی و حسابداری بود.

این گزارش ادعا می‌کند که فقدان کامل کنترل‌های مربوط به مدیریت کلیدهای خصوصی و عبارات اولیه در FTX وجود دارد، و این پلتفرم نتوانسته «کنترل‌های امنیتی اساسی و پذیرفته‌شده را برای محافظت از دارایی‌های کریپتو پیاده‌سازی کند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا