شبکه های اجتماعی

لوازم جانبی رایانه شخصی با مارک مایکروسافت ممکن است به نفع لوازم جانبی با مارک سرفیس کنار گذاشته شود

در اقدامی که ممکن است به میراث چندین دهه پایان دهد مایکروسافتمایکروسافت با کیبوردها، ماوس ها و سایر لوازم جانبی مارک دار، ممکن است تولید آنها را به نفع خود متوقف کند سطحهمتایان مارک دار طبق گزارش The Verge، این غول فناوری تایید کرده است که روی برچسب Surface شرط بندی کرده است. لوازم جانبی کامپیوتر.

برند سرفیس مایکروسافت عمدتاً به خاطر تبلت ها و لپ تاپ هایش شناخته می شود. با این حال، آن را نیز دارای یک کاتالوگ از لوازم جانبی کامپیوتر از جمله ماوس، کیبورد، استایل و مواردی از این دست. اکنون، به نظر می‌رسد که سازنده ویندوز قرار است این لوازم جانبی را نسبت به مجموعه دستگاه‌های PC همنام خود که ممکن است به زودی متوقف شوند، اولویت دهد.

همچنین بخوانید

مایکروسافت قراردادی 10 ساله امضا کرد تا Call of Duty را به یک پلتفرم بازی ابری دیگر بیاورد

لوازم جانبی فعلی مایکروسافت در بازار ممکن است آخرین مورد باشد
دن لیکاک، مدیر ارشد ارتباطات مایکروسافت به The Verge گفت: «در آینده، ما بر روی مجموعه لوازم جانبی رایانه های شخصی ویندوز تحت نام تجاری Surface تمرکز می کنیم. او افزود: «ما به ارائه طیف وسیعی از لوازم جانبی رایانه شخصی با مارک سرفیس ادامه خواهیم داد – از جمله ماوس، صفحه کلید، قلم، داک، لوازم جانبی تطبیقی ​​و موارد دیگر.» این اظهارات کم و بیش نشان می دهد که این شرکت قصد دارد روی خط تولید لوازم جانبی رایانه Surface تمرکز کند.

علاوه بر این، Laycock فاش کرد که از آنجایی که مایکروسافت قصد دارد در این بخش به طور انحصاری با نام تجاری Surface به رقابت بپردازد، دسته فعلی لوازم جانبی با نام مایکروسافت می‌تواند آخرین آنها باشد. وی افزود: «لوازم جانبی رایانه‌های شخصی با مارک مایکروسافت مانند ماوس، صفحه کلید و وب‌کم‌ها تا پایان عرضه، در بازارهای موجود با قیمت‌های موجود فروخته می‌شوند.»

همچنین بخوانید

مایکروسافت تا سال 2025 100 هزار زن جوان را در زمینه امنیت سایبری مهارت خواهد داد

تولید لوازم جانبی رایانه شخصی با برند مایکروسافت پس از چندین دهه حضور متوقف می شود
اولین لوازم جانبی کامپیوتر با نام مایکروسافت که یک ماوس کامپیوتر بود، دهه ها قبل در سال 1983 عرضه شد. اگر شرکت Big Tech تولید تجهیزات جانبی رایانه شخصی را با این نام کنار بگذارد، پایان کار حدود 40 سال به طول انجامید.

هنگامی که حذف تدریجی به طور کامل کامل شود، مایکروسافت دیگر با خود در بازار لوازم جانبی تحت دو نام مختلف رقابت نخواهد کرد. علاوه بر این، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های سرفیس آن نیز فرصتی برای بهره‌مندی از تمرکز بیشتر روی لوازم جانبی سرفیس دارند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا