بازی

چگونه در Genshin Impact کوئست شواهد دوگانه را شکست دهیم

لینک های سریع

  • نحوه دریافت ترخیص کامل

ساختار زیرزمینی ویرانه گسترده در صحرای طلاکاری شده Genshin Impact می تواند هر کسی را گیج کند، به خصوص که هیچ نقشه زیرزمینی برای این منطقه وجود ندارد. بیشتر خرابه‌ها در پشت ماموریت‌های مختلف جهانی قفل شده‌اند و می‌توانید هنگام عبور از آن‌ها، تعداد زیادی از نقاط راه دوربری پنهان را به دست آورید.


مطالب مرتبط: Genshin Impact: چگونه همه دستگاه‌های فعال‌سازی را دریافت کنیم

Dual Evidence یکی از این جست‌وجوهاست که در آن محقق سومرو اجازه نمی‌دهد دیگر محققان به صحرا بروند. Traveler و Paimon بار دیگر به سمت خرابه‌ها می‌روند تا شواهدی برای این محقق به دست آورند، اما شما این بار هیچ همراه دیگری در کنار خود نخواهید داشت.

چگونه شواهد دوگانه بدست آوریم

اگر بازیکن جدیدی هستید که به تازگی بازی را شروع کرده اید، برای رسیدن به کوئست Dual Evidence کمی طول می کشد. اولا، شما باید با رفتن به بخش غربی سومرو قفل صحرای طلاکاری شده جنوبی را باز کنید.. Genshin Impact امکان کاوش رایگان در این منطقه را فراهم می کند، بنابراین می توانید در همان ابتدا قفل آن را باز کنید.

هنگامی که در طول این کوئست از Khaj-Nisut عبور کنید، به پایان می رسد و تا زمان تنظیم مجدد سرور بعدی، نمی توانید Dual Evidence را دریافت کنید. پس از تنظیم مجدد، می توانید به سومرو بروید و کلانتری را در نزدیکی مجسمه هفت در دهکده Aaru ملاقات کنید.. او برای درک بهتر خرابه های زیرزمینی از شما کمک می خواهد.

وقتی به روستای آرو رسیدید، سهیل کلانتری را متوقف می کند و از او می خواهد که به سومرو برگردد. در این مرحله، اولی اشاره خواهد کرد که فکر نمی‌کند تحقیقات تیرزاد مبتنی بر شواهد باشد، که شما را مجبور می کند به خرابه ها برگردید و شواهدی به دست آورید.

Duat Hall Walkthrough

گذرگاه تله‌پورت ضربه‌ای گنشین در نزدیکی تپه ماگما

پس از پایان گفتگو با سهیل، باید از راهنمایی سنگ سنگ برای کل این تلاش استفاده کنید. از آنجایی که هنگام پیمایش فقط مکان را روی نقشه علامت گذاری نمی کند. می توانید این کار را با رفتن به Quest Items در Inventory خود و تعامل با Slate انجام دهید. برای ادامه تلاش، به تپه ماگما بروید، که در جنوب غربی صحرا است.

مانع کتاب آبی گنشین در تپه ماگما

وقتی وارد تپه شنی می شوید، دو مانع آبی با کتاب های آبی در جلوی هر کدام از آنها خواهید دید. با تعامل با کتاب، هر دو مانع را باز کنید و یکی را در سمت راست وارد کنید. این دارای چند پله خواهد بود که به سمت بالا منتهی می شود و هنگام عبور از مسیر، یک گوی آبی پیدا خواهید کرد. شما باید این گوی آبی را دنبال کنید.

همانطور که شما با گوی تعامل دارید، باید از سوراخی که یک فن در پایین دارد پایین بیاید. اگر وقتی روشن است گوی از فن عبور کند از بین می رود. هنگامی که با گوی روی پایه تعامل کردید، به سوراخ نزدیک می شود و متوقف می شود. به محض خاموش شدن فن به گوی نزدیک شوید تا آن را ادامه دهید. پس از آن، شما به سادگی باید آن را تا ستون بیرون دنبال کنید.

Genshin Impact Yoimiya Jumping Down Hole

از دری که باز می شود عبور کنید و یک قفسه سینه قابل توجه در پایین خواهید دید. برای ادامه جستجو نیازی به دریافت این صندوق ندارید و می توانید از طریق منطقه غار به پایین بروید. مسیری را که توسط تخته سنگ هدایت می شود ادامه دهید. شما همچنین می توانید Seelie را در این غار دنبال کنید زیرا این شما را به قسمت اصلی هدایت می کند.

اگر می خواهید قفسه سینه قابل توجهی را بدست آورید، باید منشور شناور را در کاشی کنار آن قرار دهید. این یک مکانیسم زرد ایجاد می کند که می توانید با آن تعامل داشته باشید. با نماد زرد روی سر شخصیت خود، می توانید مشعل های Pyro را با نزدیک شدن به آنها آشکار کنید.

همانطور که به یک منطقه باز می رسید، یک نقطه راه Teleport را روی یک ساختار صخره ای کوچک خواهید دید. قبل از ادامه، مطمئن شوید که قفل این Waypoint را باز کرده اید زیرا بعداً از آن در تلاش استفاده می شود. از طریق ورودی که توسط دو مجسمه محافظت می شود وارد خرابه بزرگ شوید و علامت تخته سنگی را در سمت راست دنبال کنید.

درب غول پیکر ضربه ای Genshin با کتاب آبی در جلو

قبل از اینکه متوجه شوید، با یک کتاب در مقابل یک در غول پیکر به یک نقطه راه دور دیگر خواهید رسید. با این کار، به تالار دوات خواهید رسید و گفتگو با پیمون آغاز می شود. بعد از این قسمت باید سه تست را پشت سر بگذارید.

نحوه دریافت ترخیص کامل

Genshin Impact Lumine و Paimon در Duat Hall

کل این بخش از تلاش می تواند بسیار طاقت فرسا باشد زیرا اطلاعات کمی به شما داده می شود. پس از گفتگو، کوئست اشاره خواهد کرد که برای دریافت مجوز کامل یا “رضایت الاحمر” باید سه تست را پشت سر بگذارید.. مهم است که تخته سنگ را برای این قسمت به خاطر بسپارید زیرا شما را به جایی که باید بروید هدایت می کند.

می‌توانید از Slate برای راهنمایی شما به سه مکان استفاده کنید، و در اینجا همه مکان‌هایی هستند که باید قبل از ادامه دادن به تلاش، آنها را شکست دهید:

چگونه تلاش را به پایان برسانیم

Genshin Impact Yelan در سالن دوات

هنگامی که تمام نمادها روی تخته سنگ شما روشن شد، می توانید با استفاده از تخته سنگ به سالن دوات برگردید و وارد درب شوید که توسط دو مجسمه در جلو محافظت می شود.. وقتی وارد اتاق می شوید، باید راهی برای فعال کردن دستگاه غول پیکر پیدا کنید. برای این کار به سمت چهار ستون کناره های دستگاه رفته و با کتاب های آبی رنگ کنار آن ها تعامل برقرار کنید.

پس از رسیدن به منطقه جدید، گفتگو با پیمون آغاز می شود، و معما دیگری از تخته سنگ در اینجا خواهید گرفت. برای حل این معما، شما باید سه مشعل اولیه را روشن کنید، که در اصل به این معنی است که باید سه گوی آبی را در ستون های مربوطه قرار دهید تا به Aaru صعود کنید.

شما سه گوی آبی را در مرکز هر سه طرف اتاق جدا از جایی که از آن وارد شده اید، پیدا خواهید کرد. دنبال کردن این گوی ها بسیار آسان است، اما دشمنان زیادی در این فرآیند تولید خواهند شد. توصیه می شود برای بقیه تلاش تیم آسیب رسان خود را قرار دهید.

Genshin Impact Kazuha با الگوریتم Boss

پس از فعال کردن سه مشعل، با استفاده از آسانسور به بالای مقبره منتقل خواهید شد. در بالا، رئیس الگوریتم را خواهید دید که در میدان جنگ غول پیکر منتظر شماست. برای شکست دادن این باس، به آسیب زیادی نیاز دارید زیرا بسیار تانک است. علاوه بر این، هر چند ثانیه به حالت نامرئی می رود.

از شر هر یک از ساختارهای روی پلت فرم خلاص شوید و Electro را روی ساختارهای سبز رنگی که پس از تخم ریزی می شوند، اعمال کنید. این کار باعث می شود که رئیس از حالت نامرئی خارج شود و برای چند ثانیه آسیب پذیر خواهد بود. پس از شکست دادن رئیس، یک صندوقچه گرانبها در وسط ایجاد می شود و طوفان شن بالای مقبره از بین می رود.

این صندوق یک رکورد از Aaru’s Shut را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به روستای Aaru برگردانید.. شما همچنین می توانید این را در موجودی خود قبل از بازگشت بخوانید. از این رکورد چیزهای زیادی در مورد لرد الاحمر، گورآباد، آرو، و خواج نیسوت خواهید آموخت. به روستای آرو برگردید، رکورد را به سهیل نشان دهید و او متقاعد شود که خرابه ها وجود دارند.

پس از این تلاش، می توانید دوباره با سهیل صحبت کنید و او در مورد خواسته های خود به شما بگوید. این به شما چهار مینی کوئست دیگر در همان بنر می دهد. این کوئست ها شما را به بقیه صحرا که هنوز قفل است می برد و می توانید کاوش در منطقه جنوبی را به پایان برسانید. در مورد شمال، باید ماجراجویی های خود را با Jeht تمام کنید تا همه چیز را باز کنید.

بعدی: Genshin Impact: راهنمای کامل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا