برنامه نویسی

Ruby on Rails در Lambda در Arm64/Graviton2!

امروز خوشحالم که اعلام کنم Lamby (Simple Rails & AWS Lambda Integration with Rack) اکنون نشان می دهد که استفاده از چند پلتفرم چقدر آسان است. arm64 تصاویر در AWS Lambda. اگر این برای شما جالب به نظر می رسد، مستقیماً به راهنمای شروع سریع ما بروید و یک تصویر Rails 7 جدید را روی Ruby 3.2 Ubuntu نصب کنید تا خودتان آن را ببینید.

چگونه کار می کند؟

اول، AWS این کار را از زمان انتشار در سپتامبر 21 بسیار آسان کرده است، جایی که AWS SAM می تواند به سادگی معماری استقرار را در پروژه بدون سرور شما تغییر دهد. template.yml فایل:

 Properties:
   Architectures:
-    - arm64
+    - x86_64
وارد حالت تمام صفحه شوید

از حالت تمام صفحه خارج شوید

دوم، مطمئن شوید که تصویر پایه Docker شما از آن پشتیبانی می کند arm64 معماری. اکثر تصاویر محبوب قبلاً از ساخت‌های چند پلتفرمی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، در اینجا تصویر رسمی روبی است که ما در پروژه نمایشی لامبی استفاده می کنیم.

$ docker manifest inspect ruby:3.2 | grep arch
            "architecture": "amd64",
            "architecture": "arm64",
وارد حالت تمام صفحه شوید

از حالت تمام صفحه خارج شوید

در نهایت، مطمئن شوید که دستگاه استقرار شما با معماری هدف تولید مطابقت دارد. این برای اطمینان از اینکه وابستگی‌های بومی (مانند مشتری MySQL) برای مطابقت با معماری تصویر Docker که در نهایت در مرحله تولید اجرا می‌شود، ساخته شده‌اند، مورد نیاز است. اگر از M1/M2 Mac استفاده می کنید، می توانید از دستگاه خود مستقر شوید.

با این حال، برای تولید واقعی CI/CD، بهتر است از چیزی مانند محیط اجرای بازوی CircleCI استفاده کنید. در حال حاضر GitHub Actions فاقد پشتیبانی بومی برای Arm64 Runners است، اما این مشکل در حال پیگیری است و گمان می‌کنم به زودی از راه برسد.

در عین حال، پروژه‌های نمایشی لامبی شامل یک نمونه کار CircleCI CI/CD برای شما است که از arm.large ماشین تایپ.

default-machine: &default-machine
  machine:
    image: ubuntu-2204:current
    docker_layer_caching: true
  resource_class: arm.large
وارد حالت تمام صفحه شوید

از حالت تمام صفحه خارج شوید

با تشکر! لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Rails on Lambda با استفاده از Lamby و نحوه استفاده از arm64 با Graviton2 با برنامه های Lambda خود در سایت ما وقت بگذارید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا