بازی

طرفداران درباره چرایی شکست Halo در جایی که آخرین نفر ما موفق شد بحث می کنند

به جرات می توان گفت که نیل دراکمن و کریگ مازین، مجریان سریال The Last of Us شبکه HBO، با اقتباس از این بازی ویدیویی به خوبی کار کردند. در واقع، این مجموعه تلویزیونی به‌عنوان اقتباس‌هایی از بازی‌های ویدیویی که به درستی انجام شده‌اند، با برجسته‌سازی بازی‌های پدرو پاسکال و بلا رمزی، و قسمت‌های خاصی مانند بیل و فرانک، که مایل‌ها اینچ ستون‌ها به دست آورده و تحسین‌های فراوانی کسب کرده، مورد ستایش قرار گرفته است.


این تنها عملکرد اقتباسی Halo پارامونت را در تضاد کامل قرار می دهد. این سریال پر هیاهو سال گذشته در همین زمان منتشر شد و پابلو شریبر (نارنجی سیاه جدید است؛ خدایان آمریکایی) در نقش استاد ارشد بازی کرد، در حالی که استیون اسپیلبرگ به عنوان تهیه کننده اجرایی پیوست. اما استقبال کلی، از طرفداران بازی گرفته تا منتقدان، برای فصل نه قسمتی، در بهترین حالت متوسط ​​بود. از زمان پایان سریال The Last of Us شبکه HBO، طرفداران Halo ابراز تاسف می کردند که چه چیزی می توانست باشد.

مطالب مرتبط: Master Chief در Halo 343 بیش از یک ماشین شد

در ساب ردیت محبوب «بازی»، موضوعی با عنوان «احتمالاً بزرگترین فرصت هدر رفته یک فرنچایز بازی»، صدها نظر و هزاران رأی مثبت را به خود جلب کرده است و باعث تحلیل عمیق و پرشور از اشتباه شده است. نمایش Halo پارامونت. بزرگترین نت های بالایی؟ اینکه اقتباس به سادگی به اندازه کافی دقیق نبود.

احتمالاً بزرگترین فرصت تلف شده یک فرنچایز بازی است. آه چه می توانست باشد

توسط u/Isunova در بازی

“این قطعا یک پروژه موجود بود که عنوان Halo را به آن اختصاص داد؟” یکی از محبوب ترین نظرات، با بیش از شش هزار رای موافق در زمان نوشتن، گفت. “حتما” پاسخی آمد که هزاران رای مثبت دریافت کرد. او ادامه داد: «حداقل این چیزی است که من تصمیم می‌گیرم با توجه به کلی بودن برخی از نکات و شخصیت‌های داستانی باور کنم».

برداشتن کلاه مستر چیف یکی دیگر از مسائل داغ کلیدی در این تاپیک بود، در مقایسه با اینکه چگونه The Mandalorian توانست بدون نیاز به دیدن چهره شخصیت توسط بینندگان موفق شود. “من برای او مهم نبودم [Master Chief] در حال برداشتن کلاه ایمنی او، u/greatgoogliemoogly گفت.

اشاره خاصی به The Last of Us شد، با مفسران نمایش HBO به عنوان استانداردی که باید با آن اقتباس Halo سنجیده شود، نوعی مورد آزمایشی “چگونه باید آن را در مقابل چگونه نباید انجام داد”.

اما یکی دیگر از مفسران به تفاوت‌های بازی‌های ویدیویی منبع اشاره کرد و بر آنچه که آنها به عنوان «نسبت عمل به گفتگو» برای انطباق دقیق می‌گویند، تأکید کرد.

u/DiggyMcGriz نوشت: «The Last of Us از اینکه یک بازی نسبتاً کند و متفکرانه است سود زیادی می برد. یک برنامه تلویزیونی می تواند به خوبی انجام شود. “اما حتی هنوز، بزرگترین شکایت از طرفداران؟ به اندازه کافی آلوده نیست، که من معتقدم آنها در حال اصلاح برای S2 هستند.”

جان در برنامه تلویزیونی Halo گونه میکی را لمس می کند

آنها ادامه دادند: “حالا هالو”. “بزرگترین مشکل Halo این است که در داستان های بازی انگیزه و فوریت وجود دارد. همه آنها “مردی در ماموریت” با تیک تاک ساعت هستند؛ سرعتی که می تواند با فیلم مطابقت داشته باشد اما به خوبی به برنامه های تلویزیونی اکشن زنده با فصل ترجمه نمی شود. قوس های بلند”.

این یک بحث عمیق است، با اشتیاق به منبع منبع Halo به وضوح مشهود است، بنابراین ارزش خواندن این موضوع در اوقات فراغت را دارد. با توجه به اینکه The Last of Us یک واترمارک جدید برای اقتباس های بازی به تلویزیون ایجاد می کند، شاید مدیران و تهیه کنندگان تلویزیون از این پس بازی خود را ارتقا دهند.

بعدی: چرا این روزها همه در حال ساخت یک بازی فانتزی هستند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا