ارز دیجیتال

قانونگذار اسپانیایی پارلمان را با کریپتو تعویض کرد

منبع: Alexey Novikov/Adobe

یک قانونگذار اسپانیایی به پارلمان و حرفه سیاسی خود پشت کرده و قصد دارد به جای آن تبدیل به گوروی بیت کوین (BTC)، آلت کوین ها و بلاک چین شود.

بر اساس گزارش های Criptonoticias و ABC، تئودورو گارسیا اگیا، دبیر کل سابق حزب مردمی، در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که پارلمان را ترک خواهد کرد و از سمت خود به عنوان نماینده کناره گیری خواهد کرد.

در عوض، او اشاره کرد، او بر کمک به تلاش‌های پذیرش بیت‌کوین و دیگر توکن‌ها – و حرفه انتشارات تمرکز خواهد کرد.

وی ضمن تشریح دلایل خروج خود، از انتشار کتابی با عنوان «اقتصاد رمزنگاری: فراتر از بیت کوین – فرصت‌ها در سیستم مالی جدید» خبر داد.

گارسیا اژه اولین بار در ژانویه 2012 در مورسیا به پارلمان انتخاب شد و به نقش “شماره دو” در حزب مردمی رسید.

وی در تیرماه سال گذشته به عنوان رئیس کمیسیون ایمنی راه های اتاق پایین منصوب شد.

گارسیا اگیا اضافه کرد که “از سیاست کناره گیری خواهد کرد.” ABC گزارش داد که او قصد دارد “خود را به طور کامل وقف فعالیت های خصوصی متمرکز بر ارزهای دیجیتال – حوزه تخصص خود) کند.

قانونگذار اسپانیایی: چرا او سیاست را با کریپتو عوض کرده است

همان رسانه خاطرنشان کرد که گارسیا اژه در 12 ماه گذشته از زندگی سیاسی فاصله گرفته و تنها در مواقعی که برای شرکت در رای‌گیری و “جلوگیری از تحریم” ضروری بوده در پارلمان حضور داشته است.

گارسیا اگیا اظهار داشت که به عضویت در حزب مردمی ادامه خواهد داد. و او گفت که از این پس “در اختیار شهروندان اسپانیایی” به صورت خصوصی خواهد بود.

به گفته ناشر کتاب، کتاب García Egea بر روی BTC و همچنین دیگر توکن ها و فناوری بلاک چین تمرکز دارد.

در خلاصه کتاب به شرح زیر است:

«برای بسیاری از مردم، رمزارز چیزی است [….] سرمایه گذاری در بیت کوین اما خیلی بیشتر از این است. ورود فناوری بلاک چین و توسعه امور مالی غیرمتمرکز و Web3 ابزارهای بی سابقه ای هستند.

آگاهی از رمزنگاری در اسپانیا به 76 درصد افزایش یافته است. و بخش املاک و مستغلات کشور به طور فزاینده ای علاقه مند به تراکنش های مبتنی بر کریپتو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا