برنامه نویسی

چگونه به مسیر درست برگردیم و سه حیوان تنبلی، اهمال کاری و حواس پرتی را حذف کنیم؟

در عصر امروزی که راحتی و فراغت بر همه چیز ارجحیت دارد، ما تقریباً این واقعیت را فراموش کرده‌ایم که **پاداش، رشد و رضایت واقعی در زندگی ما از کاری که ** انجام می‌دهیم حاصل می‌شود و نه از تعطیلاتی که با آن می‌گذرانیم. خانواده و دوستان. برای اطمینان از اینکه به زندگی خود و دیگران ارزش می‌افزاییم، باید فعالیت‌های بیهوده خود مانند خواب، غذا، حمام کردن، گذراندن وقت با خانواده و دوستان و گوش دادن به آهنگ‌ها را ثبت کنیم. هدفی را تعیین کنید که باید ارتباط مستقیمی با شما داشته باشد و آن را با 10 برابر میزان فعالیت دنبال کنید. در مورد موقعیت، زمین، جایگاه کوچک و ضرب الاجل خود دقیق باشید. به عنوان مثال، من تصمیم گرفته‌ام تا یک ماه دیگر یعنی تا 22 آوریل 2023 به یک توسعه‌دهنده فول استک مبتنی بر Lucknow تبدیل شوم. در لحظه حال بمانید و کار خود را انجام دهید.

اگر متوجه شدید که افسرده شده‌اید و از دهانتان پایین می‌آید، کارتان را انجام دهید و کمی بیشتر برای بقیه کارهایتان را انجام دهید، گویی مسئولیتی بر دوش خود دارید تا این کار را انجام دهید. با هیولاهای ترس و شک روبرو شوید و تمرکز و قلب خود را در کاری که انجام می دهید قرار دهید. طناب راحتی و ترسی را که به آن چسبیده اید قطع کنید و خود را به شکوه جدید پرواز رها کنید. برای اینکه زندگی خود را معنادارتر، هیجان انگیزتر و لذت بخش تر کنید، نکات زیر را یادداشت کنید.

چک لیست: شما باید هدفی داشته باشید که بدانید به کجا می روید.

نگرش: با نگرش درست نسبت به زندگی خود عمل کنید. مسئولیت کامل خود و اقدامات خود را بپذیرید. تصمیم بگیرید که می خواهید چه کسی باشید و با همه قاطعیت یکسان رفتار کنید. تو مدیونی متکی به خود باشید. محیط یک انسان آینه بی رحمی از او به عنوان یک انسان است. اگر او بهبود یابد، محیط او این را منعکس خواهد کرد.

فکر کردن: با هدف فکر کردن. هدف خود را با ایده های تازه بنویسید.

حقیقت: با استناد به آنچه در حال ساختن بر حقیقت هستیم، می‌توانیم مطمئن شویم که در آزمون زمان ایستاده است. هدف شما باید یک دلیل واقعی در پشت ایجاد و دستیابی به آن داشته باشد.

R و D: هیچ‌کس نمی‌خواهد با شخص یا مکانی که در آن رشد، تحقیق یا توسعه اتفاق نمی‌افتد بماند. مراقب چیزهای جدید باشید.

راز غریبه: ما همان چیزی می شویم که بیشتر اوقات به آن فکر می کنیم. تخیل همه چیز است. از منظری بزرگتر به خودتان فکر کنید. برای زندگی و جامعه ای که دارید سپاسگزار باشید.

از همه شما برای خواندن متشکرم، امیدوارم برای شما دوستان مفید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا