شبکه های اجتماعی

چگونه مانند یک نوجوان الگوریتم اینستاگرام را هک کردم

در مورد الگوریتم جدید اینستاگرام اطلاعات زیادی در دست نیست، اما چه آن را بپسندید چه نخواهید، اینجاست که می ماند. ما در دورانی هستیم که برخی از کاربران آن را دارند، برخی از کاربران ندارند، و همه فقط در تلاشند تا بفهمند چگونه می‌توانند الگوریتم اینستاگرام را برایشان کار کند. این چیزی است که ما می دانیم: مشابه فیس بوک، فید الگوریتم جدید اینستاگرام به پست هایی با درگیری بالا کمک می کند، به این معنی که هر چه تعداد لایک ها و کامنت های پست شما بیشتر باشد، افراد بیشتری پست شما را خواهند دید!

با کاهش ۳۳ درصدی مشارکت اینستاگرام در سال جاری، اکنون زمان آن است که خلاقیت خود را در مورد نحوه هک کردن الگوریتم اینستاگرام به کار بگیرید. اخیراً روش های عجیبی را کشف کردم که نوجوانان از پست های اینستاگرام کایلی جنر برای دریافت لایک بیشتر در پروفایل خود استفاده می کنند و تصمیم گرفتم ببینم آیا می توانم از روش های آنها برای هک کردن الگوریتم اینستاگرام استفاده کنم. و خوب… کار کرد. وقتی مانند نوجوانان شروع به استفاده از اینستاگرام کردم، پست‌های من در فید اینستاگرام عملکرد بهتری داشتند و توانستم دو برابر لایک در عکس های اینستاگرام من. در اینجا نگاهی به دنیای عجیب نوجوانان اینستاگرام داریم:

چگونه نوجوانان یک اقتصاد اشتراک گذاری از لایک ها ایجاد کردند

با یک نگاه به اکانت اینستاگرام کایلی جنر، ده‌ها هزار کامنت تک کلمه‌ای را روی هر عکس مشاهده خواهید کرد: “lb, lb, lb, lb, first, lb, first, first, lb, row.” این شگفت انگیز است. این عکس از سگ های کایلی جنر بیش از 300000 نظر دارد و من حدس می زنم که 90٪ آنها فقط می گویند “lb”. معنی آن چیست و چرا نوجوانان این کار را انجام می دهند؟

“Lb” مخفف “مانند بازگشت” است و به عنوان شعار یک کد نوجوان نانوشته عمل می کند. نوجوانان از اینستاگرام بسیار متفاوت از بزرگسالان و مشاغل استفاده می کنند. آنها لایک ها و نظرات را به دنبال کنندگان ترجیح می دهند و اگر لایک کافی دریافت نکنند، اغلب عکس ها را حذف می کنند. برای کمک به یکدیگر، آنها اطراف ملکه نوجوان اینستاگرام کایلی جنر (و خواهرش کندال) جمع شده اند تا یک اقتصاد اشتراک گذاری از لایک های اینستاگرام ایجاد کنند.

اگر نوجوان هستید و می‌خواهید لایک‌های بیشتری دریافت کنید، کافی است از یک پست اخیر در اینستاگرام کایلی جنر دیدن کنید و برای مشاهده نظرات کلیک کنید. برای هر شخصی که “lb” نظر می دهد (که تقریباً همه آنها است) فقط به نمایه آنها بروید، یک عکس را لایک کنید و آنها یکی از عکس های شما را پسندند. این کار را آنقدر تکرار کنید تا انگشت شستتان خسته شود و در کمترین زمان لایک ها را جمع کنید. شوکه کننده است که نوجوانان چقدر سریع لایک می کنند، گویی این جامعه را ایجاد کرده اند که در آن ناامنی های یکدیگر را درک می کنند و می خواهند به یکدیگر کمک کنند. این، یا آنها فقط لایک های بیشتری را در عکس های اینستاگرام خود می خواهند و هر کاری که می توانند برای دریافت آن انجام می دهند.

در کامنت‌های کایلی جنر، عبارات دیگری به جز «lb» را نیز خواهید یافت که به سناریوی خاص‌تری برای لایک برای لایک اشاره دارد. خواهر کوچک LB وجود دارد،cb“، که به معنای “بازگشت نظر” است و کمتر استفاده می شود. مورد بعدی مورد علاقه شخصی من استاولین“، که به معنای “اولین عکس” است (و همانطور که در ابتدا فکر می کردم نوجوانان فکر نمی کنند اولین نظر را در یک پست اینستاگرام دارند). و آخرین اما مهم این است که “ردیف“، که به یک ردیف کامل از سه عکس اینستاگرام اشاره دارد. یکی از نوجوانانی که با او صحبت کردم، گفت که او «باید در انجام این کار یواشکی باشد، زیرا اغلب دوستان شما را برای این کار کباب می‌کنند»، زیرا آنها برگه «فعالیت» را در اینستاگرام زیر نظر دارند تا ببینند چه کسی چه عکس‌هایی را لایک می‌کند. خسته کننده به نظر می رسد.

چگونه الگوریتم اینستاگرام را با استفاده از ارتش نوجوانان کایلی جنر هک کردم

این پدیده LB نوجوان سال‌هاست که اتفاق می‌افتد، به طوری که کایلی در نوامبر 2012 در توییتر مخالفت خود را با آن اعلام کرد، اما نوجوانان متوقف نشده‌اند. در ابتدا به عنوان یک معیار سنجش خلاقیت ایجاد شد، من تصمیم گرفتم مانند یک نوجوان از اینستاگرام برای هک کردن الگوریتم اینستاگرام استفاده کنم.

ابتدا فقط با لایک کردن عکس های نوجوانان دیگر شروع کردم که در ابتدا کمی عجیب بود، اما بعد از اینکه فهمیدم می توانم به اندازه زمانی که می خواهم صرف کنم می توانم تعداد لایک های یک عکس را بگیرم اعتیاد آور شد. اما به عنوان یک بزرگسال، زمان نامحدودی در دستانم نیست و می‌خواستم این روند را تسریع کنم. فرضیه من این بود که اگر بتوانم در مدت کوتاهی پس از پست کردن، در پست اینستاگرامم تعامل زیادی ایجاد کنم، این به اینستاگرام نشان می دهد که محتوای با کیفیت، جذاب و جذاب است. پست من در فیدهای افراد به بالاتر منتقل می شود و به افراد بیشتری نشان داده می شود.

با این حساب، پس از انتشار یک عکس در اینستاگرام، اولین نظر خود را در اینستاگرام کایلی جنر (ببخشید، کایلی) گذاشتم. من ترجیح دادم به جای “lb” با “اول” نظر بگذارم، زیرا می‌خواستم لایک‌ها را فقط به عکس اخیرم هدایت کنم. بعد از کامنت گذاشتن، لایک‌ها را تماشا کردم که در هر دقیقه حدود 5 لایک از افرادی که من را دنبال نمی‌کردند، داشت. تین کد می گوید که بعد از آن قرار بود اولین عکس آنها را لایک کنم که تمام تلاشم را کردم. از آنجایی که کایلی ده ها هزار کامنت “پوندی” دریافت می کند، کامنت من به سرعت از بین رفت و پس از چند دقیقه لایک ها خشک شدند. به همین دلیل، متوجه شدم که بهتر است یک یا دو دقیقه وقت بگذارید و ابتدا عکس های نوجوانان دیگر را لایک کنید، و سپس آنها تقریباً فوراً لطف می کنند. برای اینکه نامزدی ثابت بماند، به نظرات کایلی برمی‌گشتم و هر ساعت چند عکس نوجوان را لایک می‌کردم و در ازای آن مقداری بیشتر می‌گرفتم.

یکی از عکس هایی که من با آن آزمایش کردم، میانگین لایک های من در اینستاگرام را دو برابر کرد

هدف من فقط لایک گرفتن در اینستاگرام نبود، زیرا لایک های نوجوانان تصادفی برای من ارزشمند نیست. در عوض، سعی می‌کردم بلافاصله پس از ارسال پست، یک دوره کوتاه تعامل ایجاد کنم تا الگوریتم اینستاگرام را فریب دهم تا پست خود را در بالای فیدهای دنبال‌کنندگانم تبلیغ کند. و کار کرد: پست‌هایی که من این کار را امتحان کردم، 50 تا 120 درصد بیشتر از پست‌های متوسط ​​من لایک دریافت کردند، و متوجه شدم که پست‌های اینستاگرام من عمر طولانی‌تری نسبت به معمول داشتند، به طوری که عکس‌ها به مدت 3 تا 4 روز پس از پست کردن، مقدار ثابتی لایک دریافت کردند. . لایک‌های عکس‌های من از حدود 110 لایک به ازای هر عکس به 220+ رسید، که تنها حدود 20 مورد از این لایک‌ها مربوط به نوجوانان بود، به این معنی که اکثریت قریب به اتفاق من در اینستاگرام از طرف من بود. واقعی پیروان بنابراین، در حالی که لایک‌های نوجوانان تصادفی ممکن است ارزشمند نباشند، اگر بتوانند به شما کمک کنند تا در معرض دید مخاطبان واقعی خود قرار بگیرید، ممکن است این یک استراتژی عجیب و غریب در اینستاگرام باشد.

آیا این استراتژی برای شما مناسب است؟

اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، کامنت “LB” روی عکس اینستاگرام یک نوجوان احتمالا برای شما مناسب نیست. به یاد داشته باشید: در حالی که ویژگی فعالیت در اینستاگرام ممکن است یک ویژگی محبوب برای بزرگسالان نباشد، هنوز وجود دارد و مردم می‌توانند آنچه را که شما به عنوان یک برند «پسندیده‌اید» ببینند. برای راهنمایی در مورد چگونگی افزایش تعامل اینستاگرام برای تجارت، می توانید این پست وبلاگ را بررسی کنید. اما اگر از اینستاگرام برای خود استفاده می‌کنید و واقعاً می‌خواهید فالوورهایتان جدیدترین سلفی شما را ببینند، چرا پست خود را با لایک کردن چند عکس نوجوان شروع نکنید؟ بزرگسالان متوجه نمی شوند.

بعدا به شما کمک می کند زمان بندی پست های اینستاگرام برای زمان های بهینه، بنابراین لازم نیست برای موفقیت به کایلی جنر اعتماد کنید.

برنامه زمانبندی رایگان اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا