بازی

جنگ ستارگان جدی: بازمانده – چیزهایی که معنی ندارند

Star Wars Jedi: Survivor یک بازی قوی است. چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد و در اینجا نیز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اینجا فقط سرگرمی های مداوم فراوانی وجود دارد، این یک بازی ویدئویی مناسب است و می خواهد شما آن را بدانید. با این حال، به عنوان یک بازی ویدیویی، چیزهای خاصی وجود دارد که منطقی نیستند.


مطالب مرتبط: جنگ ستارگان جدی: بازمانده – نکات مبتدی

تقریباً در مورد هر بازی ویدیویی موجود است، همیشه چیزهایی وجود خواهند داشت که منطقی نیستند، چه از نظر داستان، چه از نظر منطق بازی یا حتی گاهی اوقات انتخاب های طراحی. بنابراین، در اینجا ده مورد در مورد Star Wars Jedi: Survivor وجود دارد که هیچ معنایی ندارد!

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

10 نقشه!

نقشه این بازی یکی از عجیب ترین طرح هایی است که تا به حال دیده اید. اول از همه، شما یک نمایش سه بعدی از کل چیز دارید، اما همچنین کاملاً گیج کننده است زیرا طرح بندی های عمودی و افقی دارد.

این به خوبی به هدف خود در بازسازی یک نسخه کوچک از نقشه های اصلی خود عمل می کند، اما به خوبی کار نمی کند.

شما معمولاً هرگز نمی توانید بگویید به کجا می روید و بیشتر مجبورید به چیزهای کره چشم بپردازید. ثانیاً، به نظر می رسد که شما همیشه در جهت اشتباهی می روید زیرا هر بار که حرکت می کنید، نقشه در جهت دیگری می چرخد، یک طرح بسیار تصادفی که نمی توانید طرفدار آن باشید.

9 واشتان ولف چقدر پشت آن در مانده است؟

Star Wars Jedi: Survivor Vashtan Wolfe Boss Fight

ببینید، گاهی اوقات زمانی که شخصیت‌های دنیای جنگ ستارگان می‌توانند کارهایی را انجام دهند که نباید ممکن باشد، منطقی است. با این حال، چیزی که منطقی نیست مزدوری است که به مدت 70 ساعت پشت یک در بسته می ماند در حالی که شما دنیای Jedi Survivor را کشف می کنید تا زمانی که دارت الکتریکی را دریافت کنید و بتوانید آن صندوق را باز کنید.

چقدر غذا در آن لباس چرمی ذخیره کرده بود؟ چطور از تشنگی نمرد؟ یا بهتر از آن، چگونه از خستگی نمرد؟

وشتن ولف باید یکی از متعهدترین افراد دنیا باشد، تا مدت زیادی پشت آن در بماند تا بتواند از طریق شما به آن صندوق دسترسی پیدا کند. فقط منطقی نیست!

8 هیچ لباس تفتیش عقاید وجود ندارد

جنگ ستارگان جدی: لباس بازپرس نظم سقوط کرده

اول از همه، شما قبلا کال را با لباس Inquisitor در Jedi: Fallen Order دیده‌اید، چرا این لباس نتوانست به Jedi: Survivor برسد؟ اگر کال گزینه شمشیر نور قرمز را نداشته باشد، منطقی است که آنجا نباشد. با این حال، این مورد نیست.

وقتی بازی جدید پلاس شروع می شود، کال یک شمشیر نور قرمز دریافت می کند. بنابراین، این سوال باقی می‌ماند، چرا کال نمی‌تواند قطره‌ای از سمت تاریک را داشته باشد؟ باید بخشی از آن می شد و مطمئناً اینطور نبود.

7 چرا فقط می توانید از Blaster در حالت Blaster استفاده کنید؟

Cal با استفاده از موضع Blaster در Star Wars Jedi: Survivor.

این یکی همیشه شما را گیج می کند، چرا یک سلاح برد فقط به جنگ محدود می شود؟ چرا نمی توانید آن را از راه دور هدف قرار دهید و به چند دروید مانند آنچه امپراتوری در هنگام اختراع بلسترها تصمیم گرفته بود، هد شلیک کنید؟

Blaster Stance تنها راه برای استفاده از بلستر در بازی است، و این یک ویژگی است که انتشار عجیبی دارد.

مطالب مرتبط: بهترین واحدهای هولوتاکتیک در Star Wars Jedi: Survivor

شما فکر می کنید که بازی دارای چنین چیزی باشد، به خصوص از آنجایی که هدف بازی با Electro Dart منحصر به فرد BD و دیگری، همراه با پرتاب پرتابه پیاده سازی شده است که چیزی است که هنگام برنامه ریزی یک بلستر نگران آن نخواهید بود زیرا آنها نامحدود هستند. دامنه.

6 کال نفس را از دست داد؟

جنگ ستارگان Jedi Fallen Order Cal Finding a Chest زیر آب

کال قبلاً می‌توانست در اعماق آب شیرجه بزند و هرگز نفسش قطع نشود. البته این تا زمانی بود که به نوعی نفسش را از دست داد. بله، کال نفس خود را در Star Wars Jedi: Survivor ندارد، دستگاه کوچکی که در کمربند کاربردی او قرار می گیرد، که اساسا یکی از مهم ترین چیزهایی بود که او در بازی اصلی داشت.

با این حال او یاد گرفته است که نفس خود را حبس کند. این نیز مشکل بزرگی است، زیرا او حتی نمی‌توانست در Jedi: Fallen Order بدون آن در زیر آب شیرجه بزند.

5 Nekko از هیچ جا پشت سر شما ظاهر می شود

کال کسیس به یک نکو نزدیک می شود تا او را در جنگ ستارگان جدی: بازمانده رام کند

در Star Wars Jedi: Survivor می توانید مانت های مختلفی را در بازی داشته باشید. یکی از این ها Nekko است که می توانید آن را در Koboh پیدا کنید و می توانید هر جایی که دوست دارید رام کنید.

می‌توانید با فشار دادن RB/R1 بر روی کنترلر خود، به دلخواه Nekko را فراخوانی کنید. چیزی که منطقی نیست این واقعیت است که Nekko می تواند از هوای نازک پشت شما در Koboh ظاهر شود.

شما در منطقه‌ای قرار می‌گیرید که نککو در آن دیده نمی‌شود، و فقط دکمه را فشار می‌دهید تا به طور جادویی در پشت شما ظاهر شود. این در بهترین حالت خنده دار و در بدترین حالت غوطه ور است.

4 بدون باز کردن متن پیمایش

متن پیمایش افتتاحیه جنگ ستارگان

تنها چیزی که در بازی منطقی به نظر نمی رسد، که در Jedi: Fallen Order نیز وجود ندارد، این واقعیت است که هیچ متن اسکرول ابتدایی وجود ندارد. این یک عنصر اصلی در هر سرگرمی مربوط به جنگ ستارگان است، و این واقعیت که از دست رفته است فقط دلخراش است.

اگر به مدت زمان بین دو بازی نگاه کنید، این موضوع حتی کمتر منطقی است، یک فاصله زمانی پنج ساله محکم وجود دارد!

این بدان معناست که در واقع چیزهایی برای اضافه کردن در متن پیمایش وجود داشت، اما Respawn مستقیماً این را انتخاب نکرد. بهتر عمل کن، Respawn.

3 چرا مرین فقط همه افراد بد را نمی کشد؟

شخصیت جنگ ستارگان جدی: بازمانده مرین

مرین که با نام The Desert Ghost نیز شناخته می شود، یکی از قدرتمندترین شخصیت های تاریخ جنگ ستارگان است. با این حال، به دلایلی، او تصمیم می گیرد از هر ماموریتی که شما به او نیاز دارید، صرف نظر از زمانی که در جدا می گذرانید، انصراف دهد.

مطالب مرتبط: مرین پانجنسالی است، اما جنگ ستارگان جدی: بازمانده اهمیتی نمی دهد

مرین آنقدر قوی و با استعداد است که به تنهایی تقریباً کل نیروهای امپراتوری را نابود می کند که شما باید در جدا بجنگید. علاوه بر این، او حتی می‌تواند تعداد زیادی از سربازان پاکسازی را به تنهایی از بین ببرد، اما زمانی که با شما در نبرد است، شما در حال انجام کارهای سنگین هستید و هیچ‌کس او را نمی‌فرستد تا بسیاری از شرورهای بزرگ بدی را که او می‌شد از بین ببرد. می تواند با ضربه محکم انگشتانش.

2 کال می تواند هر کاری انجام دهد، مگر زمانی که نتواند

Star Wars Jedi Survivor Cal شلیک بلستر

گیمر در نقد بازی Star Wars Jedi: Survivor به این موضوع اشاره کرد، اما کال می‌تواند دیوارها را بالا ببرد، به جز دیوارهایی که نمی‌تواند. او می‌تواند هر چیزی را بلند کند، از تخته سنگ‌های غول‌پیکر گرفته تا درهای فلزی و ابزارآلات عظیم، مگر زمانی که نتواند. این همه کمی بیش از حد ناسازگار است، و هیچ منطقی ندارد.

اینجاست که جنبه بازی ویدیویی به عنوان یک آسیب غوطه ور در نظر گرفته می شود. به هر حال این یک بازی است و کال نمی‌تواند اشیاء را بلند کند و دیوارها را در زمانی که نباید بالا ببرد، زیرا این کار طراحی سطح بازی را به طور کلی خراب می‌کند.

1 شما نمی توانید یک کینه توز را کنترل کنید

Rancor بزرگ وحشی در Star Wars Jedi: Survivor

در نهایت، این یکی احتمالاً همه کسانی را که بازی را انجام داده اند گیج کرده است. تلاشی در بازی با عنوان Secrets of the Gorge وجود دارد که در آن به کنترل یک غول غول پیکر ترونتوشل می پردازید.

با این حال، او حتی نمی تواند یک رنکور بدجنس را کنترل کند؟

این یکی مطلقاً معنی ندارد، اگر کال بتواند حیوانی به اندازه یک کوه را کنترل کند و دوست شود، پس باید بتواند یک Rancor را کنترل کند. ناهماهنگی‌ها دوباره ظاهر می‌شوند و وقتی نوبت به توانایی کنترل ذهن می‌شود، یک ترفند خنده‌دار ایجاد می‌کند.

بعدی: جنگ ستارگان جدی: بازمانده – راهنمای کامل راهنما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا