چه طور

نحوه دریافت چت زنده در وب سایت من

جاسازی ویجت چت زنده سریع ترین و ساده ترین راه برای بهبود خدمات مشتریان شما است، که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد مستقیماً سؤالات خود را برای تیم شما ارسال کنند یا از پاسخ های خودکار از پیش تعیین شده فیس بوک برای رسیدگی به سؤالات رایج استفاده کنند.

ویجت چت چیست؟? این یک افزونه است که با سایت شما ادغام می شود، دارای نام تجاری سفارشی شده و پیوندهایی با حساب فیس بوک موجود شماست تا بتوانید تمام سوالات خود را در یک مکان انجام دهید.

تو می توانی یک ویجت چت Webflo را جاسازی کنید از طریق وب سایت POWR در چند کلیک و برای شروع نیازی به سرمایه گذاری زمان یا هزینه برای برنامه نویسی وب سایت ندارید!

چت زنده چگونه کار می کند؟

چت زنده یک راه عالی برای پاسخگویی فوری به سؤالات است، به مشتریانی که برای یافتن چیزی نیاز دارند یا مثلاً در مورد خط‌مشی‌های حمل و نقل یا روش بازگرداندن شما سؤال می‌کنند، کمک می‌کند.

چت زنده در یک وب سایت چگونه کار می کند? مشتری شما دکمه پیام‌رسانی «اکنون گپ» یا «چت زنده» را می‌بیند (این کاملاً به شما بستگی دارد که می‌خواهید چه چیزی بگویید!). هنگامی که آنها روی دکمه کلیک می کنند، صفحه پیامی با یک رابط بصری باز می شود که عملکردهایی را که همه ما به دیدن آنها عادت کرده ایم، تکرار می کند.

تنها تفاوت با مسنجر فیس بوک این است که همه چیز برند شما را نشان می دهد و اگر مشترک POWR هستید می توانید رنگ ها و پیام پاورقی را ویرایش کنید. به عنوان یک صاحب کسب و کار، هنگامی که پیام جدیدی دریافت می کنید، مانند هر پیام مستقیم دیگری از طریق صفحه فیس بوک خود، پینگ دریافت می کنید. می‌توانید یک پاسخ مستقیم، از جمله پیوندهایی به صفحات یا محصولات مرتبط وب‌سایت ارسال کنید.

آیا می توانم پاسخ های چت زنده را خودکار کنم؟

شما می توانید، در واقع! فیس بوک به شما امکان می دهد پیام های سفارشی ایجاد کنید که توسط کلمات کلیدی خاصی که در مکاتبات مشتری شما موجود است ایجاد کنید. اینها ابزارهای عالی برای ارائه خدمات درجه یک به مشتریان و پاسخگویی به هرچه بیشتر سؤالات ممکن است، حتی زمانی که دفتر بسته است یا شما در دسترس نیستید.

پاسخ های خودکار می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پاسخ‌های خارج از ساعات کاری برای هر پیامی که در زمان بسته بودن دریافت می‌شود – این پیام می‌تواند به شما توصیه کند که چه زمانی باز هستید و چه زمانی باید منتظر پاسخ باشید یا پیوندی به بخش سؤالات متداول ارائه دهید.
  • قدردانی، تشکر از مشتری برای پیامشان و قول پاسخ در اسرع وقت
  • پاسخ‌های برنامه‌ریزی‌شده، مانند پیوندی به اطلاعات بازگشت شما یا توصیه‌هایی درباره مکان یافتن راهنمای توضیح‌دهنده فنی یا سند یا ویدیویی که اغلب درخواست می‌شود.

POWR Chat یک ربات چت نیست، اما فناوری موجود را در بر می گیرد، و به طور موثر به عنوان یک عملکرد چت زنده تحت پوشش نمایندگان خدمات مشتری، با امکان افزودن پاسخ های خودکار در صورت لزوم کار می کند.

اگر حجم بالایی از سوالات را دریافت می کنید، استفاده از هر دو استراتژی با هم ایده آل است. مشتریان ابتدا با توجه به کلمات کلیدی استفاده شده پاسخی هدفمند دریافت می کنند، اما اگر سوال پیچیده تر باشد، می توان آنها را به یکی از اعضای تیم هدایت کرد.

افزودن ابزار چت زنده به وب سایت شما

هر پلاگین یا برنامه موجود در کتابخانه POWR برای یکپارچه سازی یکپارچه و نصب بدون کدنویسی طراحی شده است، بنابراین برای راه اندازی و اجرای ویژگی چت زنده خود به تخصص نیاز ندارید. اگر می‌خواهید ببینید در عمل چگونه کار می‌کند، می‌توانید یک نسخه آزمایشی زنده را در وب‌سایت ما بررسی کنید!

اگر می‌خواهید POWR Chat را به‌عنوان یک ویژگی مستقل نصب کنید، می‌توانید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید یا اگر مشترک هستید از ابزارهای ارتقا یافته و گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته بهره ببرید. ابزارهای ویرایش کاربر پسند هستند و شما می توانید:

  • از ویرایشگر POWR برای افزودن محتوا، متن و عناصر به افزونه خود استفاده کنید
  • ظاهر چت زنده خود را با پنل طراحی سفارشی کنید
  • هنگامی که از نصب ویجت در وب سایت خود خوشحال هستید، روی «انتشار» کلیک کنید

راه های زیادی برای پیکربندی چت زنده شما وجود دارد. برای مثال، می‌توانید یک ایموجی یا آواتار را به‌عنوان تصویر روی جلد خود انتخاب کنید، تصمیم بگیرید که مشتری چه مدت باید قبل از ظاهر شدن حباب چت زنده در صفحه شما باشد و محرک‌ها را تعیین کنید. هنگامی که ویجت را با حساب فیس بوک موجود خود وصل کردید، پیام ها را مستقیماً به دسکتاپ، تبلت یا تلفن همراه خود دریافت می کنید – در هر جایی که وارد سیستم شوید.

چت زنده می تواند افزودنی عالی برای گزینه های تماس شما باشد تا حداکثر راحتی را داشته باشید. همچنین می‌تواند به‌عنوان یک پنجره بازشو برای همه بازدیدکنندگان جدید یا مشتریان بازگشتی، به عنوان یک پیام ملایم برای یادآوری به آنها که آماده کمک هستید، استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا