چه طور

چگونه از اینستاگرام برای ایجاد برند خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید

اینستاگرام یک بازار بزرگ برای راه اندازی و رشد یک برند است. اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی از حساب های خرید به حساب های تجاری دیگر منتقل شوند. همانطور که Statista می گوید، 64 درصد از اینستاگرامرها زیر 34 سال سن دارند. هر فروشگاه دارای یک نقطه فروش منحصر به فرد برای تشویق مشتریان به خرید محصولات است. در این آموزش یاد می گیرید که چگونه کسب و کار خود را در اینستاگرام ارتقا دهید.

بیا شروع کنیم.

چرا اینستاگرام بهترین پلتفرم برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین است؟

اینستاگرام یک پلتفرم هوشمند برای دسته‌بندی افراد بر اساس خواسته‌هایشان و آنچه که به دنبال آن هستند که آنها را به وجد می‌آورد است – نمی‌دانید چطور ممکن است؟ این است. اینجاست که الگوریتم اینستاگرام وارد می شود. محتوای مختلف را با کمک فعالیت آنها در پلتفرم به مخاطبان مناسب اختصاص می دهد. بررسی الگوریتم اینستاگرام به صاحبان فروشگاه اجازه می دهد تا پایگاه مشتری را درک کنند و محصولات لازم را به موقع ارائه دهند.

از این رو، اینستاگرام همچنان برترین پلتفرم برای ایجاد یک تجارت آنلاین است. شما در حال برنامه ریزی برای راه اندازی کسب و کار خود هستید. عالیه. رسیدن به یک نقطه خوب در زمین تجاری بسیار مشکل است. شما باید به چند معیار مانند بهینه سازی، استراتژی و اجرای مناسب و موارد دیگر توجه کنید. دستورالعمل های زیر را برای راه اندازی کسب و کار و هدایت ترافیک ارگانیک به حساب خود دنبال کنید.

چگونه اینستاگرام را برای برندسازی بهینه کنیم؟

منبع

بهینه سازی نامناسب باعث از دست دادن تعامل ویدیو و نوسانات در نرخ تبدیل می شود. شما باید یک استراتژی عالی برای تبدیل فالوورهای خود به مشتریان بالقوه ایجاد کنید. ساده است. یک نمایه برند تنظیم کنید، اطلاعات مخاطبان را جمع آوری کنید و پیگیری های مداوم را انجام دهید.

در یک نگاه اجمالی:

مشخصات برند: این یک گام مهم برای راه اندازی کسب و کار آنلاین شماست. یک نمایه بصری جذاب برای جلب توجه کاربر در نگاه اول آماده کنید. یک نام تجاری، مانند یک بیو، نشان دهنده لوگو، تایپوگرافی، طرح، رنگ و موضوع، گرافیک و سایر عناصر است. هویت برندی را پیاده سازی کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود.

اطلاعات مخاطب و حضور: مخاطبان مشتریان آینده هستند که محصولات شما را خریداری خواهند کرد. داده ها را برای تخمین حضور آنها جمع آوری کنید. شما می توانید استفاده کنید ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام نظارت بر هر فعالیت برای ایجاد استراتژی بهتر.

برنامه ارسال خودکار: زمان‌بندی محتوای خود برای رسانه‌های اجتماعی یک راه مؤثر برای مجذوب نگه داشتن فالوورهای شما است. از ابزارهای زمان‌بندی خودکار رسانه‌های اجتماعی برای پست‌های منظم استفاده کنید. مثال‌ها: Buffer، ناب فالوور و موارد دیگر.

ارائه ویژگی های استثنایی: محصولات خود را به روز نگه دارید. مردم عاشق خرید محصولات مد روز در بازار هستند. ارائه ویژگی های انحصاری برند شما را به سطح بالاتری می برد.

7 روش نهایی برای رشد برند خود در اینستاگرام

ایجاد یک کسب و کار آنلاین بالقوه مستلزم ارسال منظم پست و تعامل با مخاطبان است.

در طاقچه خود بمانید

تابلوی نئونمنبع

کشف جایگاه مناسب برای کسب و کار، تمرکز بر بازارهای خاص برای دسترسی به مشتریان بالقوه در مدت زمان کوتاه است. برای نیازهای تجاری به سؤال زیر پاسخ دهید و مکان خود را راحت پیدا کنید.

به چه کسی خدمت می کنید؟

چه مشکلی را حل می کنید؟

چه چیزی شما را از دیگران متمایز می کند؟

یک طاقچه برنده به شما این امکان را می دهد که در هنگام شروع به تخصص خود صریح باشید. هرچه بازار هدف واضح تر باشد، شانس گسترش کسب و کارتان به مخاطب مناسب در زمان کمتری بیشتر می شود، بنابراین طوفان فکری خود را از آنجا شروع کنید. از Google Trends برای محدود کردن جایگاه فروش سودآور و مشتریان هدف وفادار استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر محصولات زیبایی می فروشید، در مورد بخش هایی مانند محصولات مراقبت از پوست برای پوست های چرب دقیق تر باشید.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید

حضارمنبع

مخاطبان هدف را بر اساس سن، جنسیت، موقعیت مکانی و بیشتر جمعیت‌شناسی تعریف کنید. به تمرکز بازاریابی بر روی گروه خاصی از افرادی که می خواهند محصولات شما را بخرند کمک می کند. فرآیند استراتژی قیف فروش را کوتاه کنید و در سراسر آن به معاملات شگفت انگیز و سودآور برسید. به این ترتیب، می توانید به طور موثر و مقرون به صرفه، سرنخ های تجاری ایجاد کنید. با ویژگی های مشترک و مشترک بین مردم، راه اندازی محصولات حتی آسان تر است. همچنین، شما حامیان برند بسیار بالاتری برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین موفق به دست می آورید.

پایگاه مشتری، روندهای صنعت و تحقیقات بازار خود را بررسی کنید. شناسایی شخصیت ها؛ به طور مداوم تحقیقات بازار خود را دوباره کار کنید. تعیین کانال برای نزدیک شدن به مخاطب؛ دلایل جذب افراد به محصولات شما را فهرست کنید. و بیشتر.

به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه ورزشی دارید، جنسیت مورد نظر را مرد یا زن و محدودیت سنی آن‌ها تعریف کنید، مانند کفش‌های چرمی اسپرت زنانه ایالات متحده برای سن 25 تا 30 سال و اندازه کوچک آن را نسبت دهید.

یک جامعه مرتبط بسازید

شور و اشتیاق ما را به اینجا رساند عبارتی روی سنگفرشمنبع

چندین گروه از مردم تمایلات متفاوتی دارند. چیزی که همه آنها را به هم پیوند می دهد “شور” است. بر اساس آن مشتری را طبقه بندی کنید. شناسایی افراد به شما امکان می دهد آنها را به سرعت هدف قرار دهید و بدون زحمت مشتریان بالقوه بسازید. همچنین به وضوح مسیر نقاط درد را برای مشتریان و آنچه که آنها به دنبال آن هستند نشان می دهد. همانطور که شما در حال ایجاد جوامع برای مشتریان هستید، آنها ترجیحات متفاوتی دارند. آنها چه میخواهند؟ آیا آنها همان محصولات را خریداری خواهند کرد؟ خیر، در این حالت، می توانید محصولات را بر اساس ویژگی ها بر اساس نیاز مشتریان طبقه بندی کنید.

نکته ضروری این است که افراد مرتبط را در یک نقطه جمع کنید. با استفاده از یک برنامه ارجاع، این پاتوق افراد همفکر، چندین کاربر را به طور برجسته وارد کمپین بازاریابی می‌کند. این رویکرد یک فرصت خوب برای گسترش نام تجاری ایجاد می کند اینستاگرام.

تم خود را انتخاب کنید

رنگ تممنبع

هر اکانت اینستاگرام سبک خاصی دارد. انتخاب یک پالت رنگ نشان دهنده پیشنهادات برند است. به شخصیت برند خود فکر کنید، موضوع مناسبی را انتخاب کنید، از فیلتر یکسانی در هر پست استفاده کنید و چیدمان محصولات خود را در اینستاگرام مشخص کنید. ظاهر زیبایی شناختی نهایی حساب خریدار اینستاگرام را بهبود می بخشد. همچنین تأثیر ماندگار و برجسته ای بر روی دنبال کنندگان برند خواهد گذاشت.

ارسال مداوم

اینستاگرام یک بسته کامل در شبکه های اجتماعی است. برای ماندن در صدر فهرست، باید پوشش ثابتی داشته باشید. پست کردن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید و می توانید با استفاده از یک ابزار خودکار خاص، محتوا را به طور خودکار برنامه ریزی کنید. به جای ارسال ساده، ارائه محتوایی که دنبال کنندگان شما واقعاً می خواهند بسیار مهم است. آمارهای Tailwind نشان می‌دهد که با ارسال مداوم پست در اینستاگرام، نرخ تعامل 50 درصد افزایش می‌یابد. همچنین می توانید اعتبار برند خود را با یک پایگاه مشتری وفادار بسازید. یک پست در روز برای مقابله با سطح ابتدایی شما کافی است.

درک بروس، مدیر عملیات گروه آموزش مهارت می گوید: “نکته کلیدی که باید روی آن تمرکز کنید ایجاد و رعایت یک برنامه منظم پست است. اطمینان حاصل کنید که به موضوعات و ساعاتی که مخاطبان ترجیح می دهند پایبند باشید. در حالی که نباید زیاده روی کنید. فید اینستاگرام، شما همچنین نباید خیلی وقت بگذارید بدون ارسال پست، راز آن در ایجاد تعادل ایده آل بین این دو است.”

شامل یک CTA متقاعد کننده

نمونه ctaمنبع

دکمه تماس به اقدام باید برای جلب توجه در نگاه اول جذاب باشد. سعی کنید یک CTA مبتنی بر سفارشی بسازید که همه چیز را در اینستاگرام منعکس کند. فالوورها زمانی به مشتری تبدیل می‌شوند که نظرات در مورد محصول برند مشخص باشد. طنز، برچسب‌های مد روز، و یک عنوان جذاب را اضافه کنید که کپی دقیق محتوا را مشخص می‌کند تا انگیزه‌ای برای خرید از طریق دکمه تماس به اقدام ایجاد کنید.

به عنوان مثال، اگر صاحب فروشگاه میوه و نوشیدنی‌های سالم را به صورت آنلاین در نقطه CTA به فروش می‌رساند، باید کمی مخلوط را به عنوان «با دوست خود رفتار کنید» یا تخفیفی را در فروشگاه به عنوان «پاداش خود را مطالبه کنید» اضافه کنید.

جوایز و تخفیف

نمونه پست تخفیفمنبع

مشتریان سیستم پاداش را دوست دارند زیرا آنها را تشویق می کند تا بیشتر از اینستاگرام یا وب سایت های فروشگاهی خرید کنند. از سمت مخاطب فکر کنید، به دنبال چیزی باشید که آنها آرزوی آن را دارند و حضور آنها را درک کنید تا در زمان مناسب تخفیف ارائه کنید. همچنین یک برنامه ارجاع امیدوارکننده را تقویت خواهد کرد. به اشتراک گذاری پیشنهادهایی مانند دادن 10٪ تخفیف اضافی در سراسر فروشگاه برای هر ارجاع. مخاطبان جوایز شما را با فالوورهای خود به اشتراک می گذارند و متحدان قدرتمندی برای برندسازی در اینستاگرام می سازند. مشتریان را مجبور به خرید محصولات نکنید، بلکه محصولاتی را ارائه دهید که قیمت مناسبی دارند و برای بیننده جذاب هستند. شما می‌توانید به روش‌های مختلفی تخفیف ارائه کنید، مانند BOGO-Buy One Get One، تخفیف‌های خاص محصول و موارد دیگر.

به عنوان مثال، محصول A را خریداری کنید و 50٪ تخفیف برای اولین ثبت نام خود دریافت کنید.

نتیجه

پیاده سازی ساخت برند در اینستاگرام آسان تر است، اما دستیابی به مشتریان بالقوه دشوارتر است. استفاده از استراتژی مناسب به فروشگاه اینترنتی این امکان را می دهد که محصولات را به موقع به مشتریان مناسب تحویل دهد. این روش هوشمند باعث افزایش برند قوی در اینستاگرام و حفظ مشتریان طولانی مدت می شود.

بیوگرافی نویسنده

عکس نویسنده

دیویا یک بازاریاب، عاشق طبیعت و علاقه‌مند به استارت‌آپ است. او به انجام سئو برای وب سایت های SaaS علاقه دارد. او همیشه از سه اصل در زندگی پیروی می کند: «از آنچه دارید خوشحال باشید»، «به افکار همه احترام بگذارید» و «از مقایسه بپرهیزید». او را دنبال کنید لینکدین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا