چه طور

روندهای تجارت الکترونیک در فصل خرید تعطیلات

با فصل خرید تعطیلات درست در گوشه و کنار، فروشگاه های آنلاین و خرده فروشان حضوری برای تغییر قابل توجهی در روند خرید آماده می شوند. امسال با تغییرات زیادی در نحوه خرید در تعطیلات رخ می دهد، از خریداران اولیه که از سپتامبر شروع می شوند تا تجارت تلفن همراه که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اینها تنها تعدادی از روندهایی هستند که باید دنبال کنید تا وب سایت تجارت الکترونیک خود را با بقیه صنعت به روز نگه دارید.

بیایید نگاهی دقیق به روند خرید تعطیلات در فصل آینده بیندازیم.

خرید زودتر آغاز خواهد شد

فرض کنید اخیراً به غول عمده فروشی Costco رفته اید. در این صورت، ممکن است متوجه شده باشید که آنها در حال حاضر تزئینات کریسمس و هدایای متمایز برای خرید دارند، علیرغم اینکه فقط یک هفته از اکتبر گذشته است. این شرکت خود را برای تغییر تقاضای گسترده در این فصل با تعدیل‌ها و تغییرات اقتصادی ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹ آماده کرده است.

منبع

به طور مشابه، فروشگاه آنلاین شما باید آماده و آماده شود برای خریداران اولیه که به دنبال صرفه جویی در پول قبل از شروع عجله کریسمس و همچنین هرگونه تغییر پیش بینی نشده دیگر در اقتصاد ایالات متحده و جهان هستند. اگر فروشگاه شما کالاهای فیزیکی می فروشد، اکنون زمان آن است که مطمئن شوید تمام موجودی در انبار موجود است. برای جلوگیری از مسائل مربوط به جریان نقدی، درخواست a را در نظر بگیرید حساب خالص 30 بنابراین می توانید پرداخت های فاکتور را در یک دوره طولانی تقسیم کنید.

خریدهای بیشتر از دستگاه های تلفن همراه

با توجه به Statista.com، تجارت تلفن همراه (m-commerce) باید از 430 میلیارد دلار گذشت در ایالات متحده در سال جاری، افزایش دو برابری نسبت به سال 2019. برآوردهای دیگر نشان می دهد که تا سال 2025، خرده فروشی موبایل از 620 میلیارد دلار در سال فراتر خواهد رفت که 42 درصد از خرده فروشی تجارت الکترونیک را تشکیل می دهد. امسال همچنین شاهد اولین تغییر قابل توجه در سفارش برنامه های تلفن همراه بودیم که خرید برنامه Walmart از آمازون پیشی گرفت.

اکثر مشتریان بازارهای بزرگ را ترجیح می دهند

بازارهای آنلاین با امکان مقایسه قیمت ها، یافتن بهترین معاملات و تحویل سریعتر به مصرف کنندگان در این فصل خرید تسلط خواهند داشت. مشتریان احتمالاً خدمات مبتنی بر اشتراک مانند آمازون پرایم و خرید عمده را برای پایین نگه داشتن هزینه حمل و نقل ترجیح می دهند. بازارهای آنلاین مانند آمازون و eBay احتمالاً سریعتر از فروشگاه های کوچک تجارت الکترونیک رشد خواهند کرد.

برندها همکاری با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی را افزایش خواهند داد

فصل تعطیلات سال گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در همکاری‌های اینفلوئنسر/برند بود، و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم سال 2022 متفاوت خواهد بود. با 58 درصد از خریداران آمریکایی با بیان اینکه اگر یک اینفلوئنسر محصولی را تبلیغ کند، احتمال خرید آنها بیشتر است، برندها باید به استفاده از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای ایجاد علاقه به محصولات خود، جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت خود و افزایش تبدیل و فروش ادامه دهند.

رشد تجارت اجتماعی

آمار فروش تجارت اجتماعیمنبع

تجارت اجتماعی در سال 2022 همچنان مهم خواهد بود 58 درصد از مصرف کنندگان گفته می شود که رسانه های اجتماعی بر تصمیمات خرید آنها در تعطیلات تأثیر می گذارد. علاوه بر این، بیش از 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی برنامه ریزی برای خرید رسانه های اجتماعی امسال. برندها باید زودتر از حد معمول کمپین های رسانه های اجتماعی خود را آماده کنند تا هر کمپین را بر اساس پلتفرم هدف خود تنظیم کنند.

چگونه فروشگاه تجارت الکترونیک خود را برای آماده شدن برای تعطیلات بهبود بخشید

اکنون که می دانید وضعیت اقتصادی و تعطیلات در سال 2022 چگونه در حال تغییر است، بیایید چند قدم عملی را در نظر بگیریم که می توانید در وب سایت تجارت الکترونیک خود بردارید. این اقدامات کمک خواهد کرد افزایش ترافیک و تبدیل از محصولات خود استفاده کنید و UX/UI را بهبود بخشید، که منجر به تجربه بهتر مشتری و در نهایت فروش بیشتر می شود.

مطمئن شوید که دارای طراحی مناسب برای موبایل است

نمونه طراحی سازگار با موبایلمنبع

تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا وب‌سایت خود را موبایل‌پسند کنید، اما مهم‌ترین و کاربردی‌ترین الزامات عبارتند از:

  • نگه داشتن زمان بارگذاری زیر 50 میلی ثانیه
  • طرح تک ستونی
  • طراحی روی برند
  • کاهش حجم متنی که کاربر باید بخواند
  • فونت های مناسب برای موبایل
  • طراحی وب سایت خود برای سایر دستگاه های تلفن همراه مانند تبلت نیز

امنیت سایت را فراموش نکنید

تضمین شما وب سایت دارای سیستم امنیتی قوی است برای ایجاد وفاداری طولانی مدت مشتری حیاتی است، به خصوص در عصری که بسیاری از کلاهبرداری های آنلاین به دنبال سوء استفاده از اعتماد خرید آنلاین مردم هستند.

سیستم امنیتی شما باید شامل اقداماتی مانند اسکن منظم آنتی ویروس، فایروال ها و نرم افزارهای کاهش ربات باشد. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مشتری رمزگذاری شده است و ارائه دهنده درگاه پرداخت شما مطابق با استانداردهای PCI است و سایر مقررات مربوطه.

همه این ابزارها به ایجاد یک محیط امن و مطمئن برای داده ها و مشتریان شما کمک می کنند.

اصول سئو را دنبال کنید

استخدام متخصص سئو یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک ارگانیک شما در این فصل تعطیلات است. شما همچنین می توانید یک افزونه SEO را برای خود نصب کنید وب سایت وردپرس برای بهبود کیفیت نوشتار خود و دریافت ترافیک بیشتر به صفحات یا محصولات خاص.

88 درصد از تمام ترافیک اینترنت در صفحه اول گوگل باقی می ماند، بنابراین اگر وب سایت شما زمانی که مشتری محصول خاصی را جستجو می کند ظاهر نمی شود، موفق باشید که شاهد رشد باشید. این هزینه کمی برای بازگشت ترافیک عظیم است! استخدام یک متخصص سئو می تواند تفاوت زیادی در میزان موفقیت فروشگاه تجارت الکترونیک شما ایجاد کند.

پرداخت های رمزنگاری شده را یکپارچه کنید

علیرغم اینکه ارزش ارزهای دیجیتال تقریباً در پایین ترین حد خود قرار دارد، این ممکن است یک فرصت عالی برای انجام این کار باشد ادغام پرداخت های رمزنگاری شده به فروشگاه شما چرا؟ از آنجایی که کریپتو بسیار پایین است، احتمالاً تعداد زیادی از افراد وجود دارند که آن را به عنوان سرمایه گذاری خریداری کرده اند، اما اکنون به دنبال خلاص شدن از شر آن در ازای چیزی ملموس و قابل اعتمادتر هستند.

جریان ارز دیجیتال و پول نقدمنبع

پلاگین‌ها و نرم‌افزارهای مختلف امکان خرید ارزهای دیجیتال از جمله PayPal را فراهم می‌کنند. اما درگاه پرداختی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که کیف پولی امن و مطمئن را تنظیم کرده‌اید ارز دیجیتال خود را ذخیره کنید دارایی های.

ارائه تخفیف

امسال، 34 درصد از بزرگسالان خرید می کنند برای هدایای تعطیلات گفت که تخفیف ها و پیشنهادات ویژه مهم ترین عامل در تصمیم گیری خرید آنلاین آنها خواهد بود. 21 درصد دیگر گفتند حمل و نقل رایگان باعث بسته شدن معامله می شود.

قیمت گذاری مناسب محصولات شما و گنجاندن اتاق برای تخفیف و ارسال رایگان جنبه مهمی برای در نظر گرفتن این فصل تعطیلات خواهد بود، زیرا قیمت تورم در بالاترین حد خود در 40 سال گذشته است و اقتصادهای سراسر جهان شاهد رکود هستند.

بسته بندی

سال 2022 کاملاً سالی برای خرید تعطیلات خواهد بود زیرا اوج پایان یک بیماری همه گیر جهانی است. مشتریان عادات خرید همچنین تحت تأثیر یک رکود اقتصادی در سراسر جهان، سقوط شدید ارزهای دیجیتال و بازارهای سهام قرار خواهد گرفت و چه کسی می‌داند چه فاجعه دیگری ممکن است در دو ماه آینده رخ دهد. اما یک چیز مطمئن است، اما این حیاتی است که آماده بمانید و پیش از بازی، سهم بازار خود را از ولگردی خریدی که در شرف وقوع است، بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا