شبکه های اجتماعی

توییتر لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب می کند، این اولین تصمیم او است

لیندا یاکارینو اکنون رسماً مدیر عملیاتی است توییتر. یاکارینو، که قبلا ریاست فروش تبلیغات NBCUniversal را بر عهده داشت، توسط الون ماسک ماه گذشته برای رهبری شرکت. او بیوگرافی را در پروفایل لینکدین خود نیز به روز کرد.

یاکارینو قبلا گفته بود که از چشم انداز ماسک برای خلق آینده ای روشن الهام گرفته است.

“من مدتهاست که الهام گرفته ام [Musk’s] چشم انداز ایجاد آینده ای روشن تر من برای کمک به آوردن این چشم انداز به توییتر و متحول کردن این تجارت با هم هیجان زده هستم!» یاکارینو در توییتی نوشته بود.

همچنین بخوانید

توییتر بیش از 25 هزار حساب در هند را در اینجا ممنوع کرده است

یاکارینو همکار سابق NBC را استخدام می کند
درست زمانی که یاکارینو شغل برتر توییتر را به دست گرفت، اولین تصمیم او این بود که همکار سابقش در NBC را بیاورد. جو بناروچ، برای ساخت توییتر 2.0 ایلان ماسک. بناروک به عنوان معاون اجرایی در NBC یونیورسال با او کار کرد.

“فردا، من یک ماجراجویی حرفه ای متفاوت را در توییتر شروع می کنم و نقشی را بر عهده می گیرم که بر عملیات تجاری تمرکز دارد. حضور در NBCUniversal، جایی که توانستم با لیندا و تیم رهبری ما کار کنم – برای قهرمانی و ارتقاء سطح خود، افتخار مطلق بود. او در پستی گفت: اولویت‌های تجاری، حمایت معنادار ایجاد کنید و به ایجاد مشارکت‌های باورنکردنی در کل این صنعت کمک کنید.

بناروچ افزود: “من مشتاقانه منتظر هستم تا تجربیاتم را به توییتر بیاورم و با کل تیم برای ساخت توییتر 2.0 با هم کار کنم.”

همچنین بخوانید

ایلان ماسک مدیر عامل جدید توییتر Who39s را پیدا کرده است که در آینده و موارد بیشتری از آن می آیند

ماسک که از سمت مدیرعاملی کنار رفت، اکنون زمان بیشتری برای تمرکز بر دیگر شرکت‌های خود، تسلا و اسپیس ایکس خواهد داشت. «نقش ماسک به سمت رئیس اجرایی و مدیر ارشد فناوری، نظارت بر محصول، نرم‌افزار و سیستم‌عامل تبدیل خواهد شد».

یاکارینو با کار سختی روبروست
از زمانی که ماسک توییتر را تصاحب کرد، تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند. گزارش ها حاکی از آن است که آنها نگران هستند که تبلیغات آنها در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود.

Yaccarino وظیفه دشواری برای بازگرداندن تبلیغات به پلتفرم خواهد داشت. او همچنین به ماسک کمک خواهد کرد تا توییتر را به “اپلیکیشن همه چیز” تبدیل کند که می تواند چندین سرویس از جمله پرداخت را ارائه دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا