شبکه های اجتماعی

اینستاگرام API مسنجر جدیدی را برای مشاغل عرضه می کند

خبر خوب برای صاحبان مشاغل: API مسنجر اینستاگرام برای همه مشاغل عرضه می شود!

این یعنی چی؟ با یک API مسنجر جدید برای اینستاگرام، کسب‌وکارها می‌توانند ابزارهای خدمات مشتری خود را ساده‌سازی کنند، کارآمدتر باشند و با جامعه خود اعتماد ایجاد کنند.

ما در حال بررسی جزئیات – که در کنفرانس F8 Refresh فیس بوک به اشتراک گذاشته شد – در مورد چیستی API مسنجر اینستاگرام، چه کسی دسترسی دارد و مزایای استفاده از آن برای نام تجاری خود را بررسی می کنیم.

API مسنجر جدید اینستاگرام چیست؟

این API که در ابتدا آزمایشی بتا برای ابربرندهایی مانند H&M و L’Oreal بود، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد به ابزارهای پیام‌رسان اینستاگرام دسترسی داشته باشند و آنها را با سیستم‌های موجود خود ادغام کنند.

این یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل است. به گفته امیل لیتواک، معاون پیام‌رسانی تجاری فیس‌بوک، «چشم‌انداز ما این است که پیام‌های تجاری را به روش اصلی ارتباط مردم و کسب‌وکارها تبدیل کنیم».

در واقع، یک نظرسنجی جهانی نشان داد که 75 درصد از مردم می خواهند بتوانند به یک کسب و کار پیام ارسال کنند و 64٪ پیام رسانی را به ایمیل یا تلفن ترجیح می دهند.

از طریق کنفرانس F8 Refresh

از آنجایی که کاربران اینستاگرام برای برقراری ارتباط با کسب‌وکارها به مسنجر روی می‌آورند – چه برای پرسیدن سؤال یا شکایت – برای برندها مهم است که ابزارهای پیام رسان را در استراتژی کلی پشتیبانی مشتری خود بگنجانند.

آیا میدانستید: بعد یک شریک رسمی اینستاگرام است، به این معنی که می توانید پست های خود را برنامه ریزی و زمان بندی کنید، عکس ها را جمع آوری کنید و عملکرد خود را از طریق برنامه پیگیری کنید!

چه کسی به API مسنجر جدید اینستاگرام دسترسی دارد؟

فیس‌بوک می‌گوید که این API «برای کسب‌وکارهای اینستاگرامی در نظر گرفته شده است که باید DM‌های اینستاگرام خود را در مقیاس مدیریت کنند».

که گفت توسعه دهندگان می توانند از امروز به این ویژگی دسترسی داشته باشند و حساب های تجاری را دنبال کنند.

از طریق TechCrunch

در اینجا عرضه جهانی مرحله‌ای پیش‌بینی می‌شود:

  • فاز 1 (فعالی): اکانت های اینستاگرام با بیش از 10 هزار فالوور و کمتر از 100 هزار دنبال کننده می توانند به API متصل شوند.

  • فاز 2 (ژوئیه 2021): حساب های اینستاگرام با بین 1 تا 100 هزار دنبال کننده می توانند به API متصل شوند.

  • فاز 3 (پایان Q3): حساب های باقی مانده می توانند به API متصل شوند.

برای به روز رسانی بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت! در همین حال، برای جزئیات بیشتر، صفحه Facebook for Developers را بررسی کنید.

3 دلیل که برندها باید از API مسنجر اینستاگرام استفاده کنند

در جریان F8 Refresh، مدیر بازاریابی محصول فیس بوک، Ankur Prasad به اشتراک گذاشت که 90٪ از مردم حداقل یک تجارت را در اینستاگرام دنبال می کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، استفاده از تمام ابزارهای اینستاگرام برای کمک به فروش محصولات، تعامل با مشتریان و رشد برند شما ایده بسیار خوبی است.

و API مسنجر اینستاگرام جدید به شما امکان می دهد همه این کارها را انجام دهید (و بیشتر!).

از طریق کنفرانس F8 Refresh

در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که باید از ویژگی API برای کسب و کار خود استفاده کنید:

مزیت شماره 1: به شما کمک می کند کارآمدتر باشید

با فرض اینکه شما عمدتاً از فیس بوک و اینستاگرام برای پشتیبانی و تعامل با مشتری استفاده می کنید، این API جدید به شما امکان می دهد تمام ارتباطات را در یک مکان مدیریت کنید.

به این ترتیب، می‌توانید در کانال‌های خود پاسخگوتر باشید، با مشتریان خود در زمان واقعی تعامل داشته باشید و گردش کار خود را ساده کنید.

Hismile، یک شرکت سفید کننده دندان را در نظر بگیرید. پس از همکاری با Kustomer (یک پلتفرم CRM خدمات مشتری) و پیاده سازی Messenger API برای اینستاگرام، آنها گزارش دادند:

مزیت شماره 2: به شما در ایجاد اعتماد و وفاداری کمک می کند

با استفاده از API مسنجر اینستاگرام، می‌توانید پاسخ‌های خودکار ایجاد کنید تا برقراری ارتباط با مشتریان فعلی (و بالقوه) آسان‌تر شود.

حتی می‌توانید گردش کار خود را از یک ربات خودکار به یک عامل زنده تغییر دهید – برند خود را انسانی‌تر کنید.

پاسخ دادن سریع به DM با تماس شخصی می تواند به ایجاد روابط با جامعه شما کمک کند.

و هنگامی که این اعتماد ایجاد شد، می توانید فالوورها را به مشتری و مشتریان را به طرفداران تبدیل کنید.

مزیت شماره 3: به فروش شما کمک می کند

آیا می دانستید که می توانید از طریق ابزارهای پیام رسانی فروش داشته باشید؟

پس از ادغام API جدید، برند زیبایی لوکس، کیهلز نتایج بزرگی را گزارش کرد:

با پاسخ به پرسش‌های متداول و ارائه توصیه‌های محصول در DM، می‌توانید ترافیک را مستقیماً به سایت خود هدایت کنید — خریدی آسان برای جامعه خود ایجاد کنید.

در حالی که Messenger API برای اینستاگرام یک ویژگی پیشرفته است، ارزش آن را دارد که با رشد کسب و کار خود به آن توجه کنید.

افزایش مقیاس پشتیبانی و ارتباطات مشتری کار ساده‌ای نیست، اما یکپارچه‌سازی ابزارهای پیام‌رسان می‌تواند راهی عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما، پاسخ به سوالات مشتریان و ارتباط با جامعه شما باشد.

در خبرنامه رایگان Later’s ثبت نام کنید برای به روز ماندن از آخرین اخبار و نکات اینستاگرام. مستقیماً هفته ای یکبار به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا