شبکه های اجتماعی

اینستاگرام برچسب گذاری محصولات را برای همه کاربران در ایالات متحده ارائه می کند

چرا اینستاگرام برچسب گذاری محصولات را برای همه کاربران باز می کند؟

اینستاگرام فرصت های بیشتری را برای مردم ایجاد می کند تا مستقیماً از این برنامه خرید کنند و شکاف بین الهام بصری و تجارت الکترونیک را پر کند.

رئیس اینستاگرام آدام موسری، به اشتراک گذاشت که این برنامه در حال حاضر روی چهار حوزه کلیدی متمرکز شده است: سازندگان، ویدیو، خرید و پیام رسانی.

با باز کردن امکان برچسب گذاری محصولات در اینستاگرام برای همه کاربران، پتانسیل خرید در برنامه به طور تصاعدی افزایش می یابد.

قبلاً فقط سازندگان می توانستند محصولات کسب و کارها را در پست های خود برچسب گذاری کنند.

این نه تنها سفر کاربر را به طور قابل توجهی آسان‌تر می‌کند (مخصوصاً اگر به چک‌آوت اینستاگرام دسترسی داشته باشند) بلکه به برندهایی که فروشگاه اینستاگرام دارند کمک می‌کند تا فروش بیشتری از طریق انجمن خود داشته باشند.

برای اینفلوئنسرها و سازندگان، یک ابزار وابسته بومی نیز وجود دارد که با پرداخت‌های مبتنی بر کمیسیون، برچسب‌گذاری محصول را پاداش می‌دهد.

و برای خود اینستاگرام، درآمد جدی در بازی وجود دارد. هزینه فروش 5٪ برای هر محموله (یا کارمزد ثابت 0.40 دلار برای ارسال های 8.00 دلار یا کمتر) برای هر فروش انجام شده از طریق Instagram Checkout است.

این یک برد-برد-برد است.

PS اگر در ایالات متحده مستقر نیستید، محکم بنشینید. به احتمال زیاد در آینده شاهد عرضه برچسب گذاری محصول برای کاربران بیشتری خواهیم بود.

آیا از ویژگی های برچسب گذاری محصولات اینستاگرام در پست های خود استفاده خواهید کرد؟ به گفتگو در کانال اینستاگرام Later’s بپیوندید!

PSA: وقتی پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید برچسب‌های محصول (بتا) را اضافه کنید بعد! به بازاریابان +4M بپیوندید و ثبت نام برای حساب کاربری بعدی امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا