شبکه های اجتماعی

بررسی سال اینستاگرام: ترندهای برتر از سال 2016

سال 2016 دیوانه‌کننده‌ترین سال برای اینستاگرام بود، و ما بهترین لحظات، بزرگترین نقاط عطف و لیست بی‌پایان ویژگی‌های جدید اینستاگرام را در بررسی سالانه اینستاگرام خود گردآوری کرده‌ایم! ادامه مطلب را بخوانید تا به مسیر حافظه بروید و ببینید اینستاگرام در یک سال چقدر رشد کرده است.

با خبرنامه هفتگی اینستاگرام ما از روندهای سال 2017 جلوتر باشید!

مشترک شدن در خبرنامه بعدی

محبوب در اینستاگرام در سال 2016

چه کسی دنیا را اداره می کند؟ سلنا گومز، ظاهرا! سال 2016 ملکه اینستاگرام جدید شد و سلنا توانست تیلور سویفت را شکست دهد. بیشترین فالوور در اینستاگرام. اما این همه ماجرا نیست: پست حمایت شده سلنا با کوکاکولا رکورد را شکست بیشترین لایک عکس در اینستاگرام (پیروزی بزرگ برای بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام) و 9 عکس از 10 عکسی که بیشترین لایک را در اینستاگرام در سال 2016 داشتند، توسط سلنا بود! #غیرقابل لمس

سلنا گومز نه تنها بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد، بلکه اولین (و تاکنون تنها) فردی بود که بیش از 100 میلیون دنبال کننده به دست آورد! راز موفقیت او در بازاریابی اینستاگرام؟ سلنا اصرار دارد که مدیر رسانه های اجتماعی ندارد و پست های اینستاگرامش را خودش ایجاد می کند.

سلنا به هالیوود ریپورتر گفت: “من سعی می کنم تعادل خوبی پیدا کنم که 100 درصد خودم باشم و بدانم چه زمانی باید یک سلفی واقعا خوب با نورپردازی خوب پست کنم.” سلنا تقریباً نیمی از فالوورهای حماسی اینستاگرام خود را در سال 2016 به دست آورد و افزایش یافت بیش از 50 میلیون دنبال کننده در سال جاری. او در حال حاضر 104 میلیون دنبال کننده دارد که 10 میلیون فالوور بهتر از تیلور سویفت است که با 94 میلیون نفر دوم است.

[clickToTweet tweet=”Instagram Year in Review: @selenagomez wins most followed person + most liked photo for 2016!” quote=”Instagram Year in Review: @selenagomez wins most followed person + most liked photo for 2016!”]

برترین برندهای اینستاگرام در سال 2016

سه پرطرفدارترین برندها در اینستاگرام در سال 2016، مشابه سال 2015 است، نایک با 67 میلیون دنبال کننده نسبت به نشنال جئوگرافیک پیشتاز است. [clickToTweet tweet=”The most-followed brands on Instagram for 2016 are @nike, @natgeo, & @victoriassecret.” quote=”The most-followed brands on Instagram for 2016 are @nike, @natgeo, & @victoriassecret.”]

هشتگ #VSCO، از برنامه مورد علاقه همه افراد برای ویرایش عکس، هنوز هم محبوب ترین هشتگ مارک دار است و بیش از 100 میلیون بار استفاده شده است! #VSCO بیش از دو برابر #OneDirection هشتگ شده است که امسال دوباره در جایگاه دوم قرار گرفت. بیشتر بدانید: چگونه #VSCO به بزرگترین انجمن در اینستاگرام تبدیل شد

[clickToTweet tweet=”#VSCO is the top branded Instagram hashtag of 2016, beating #OneDirection” quote=”#VSCO is the top branded Instagram hashtag of 2016, beating #OneDirection”]ترند برتر اینستاگرام برای تجارت در سال 2016

تا کنون، بزرگ‌ترین روندی که در سال 2016 در اینستاگرام برای کسب‌وکارها دیدیم، برنامه‌ریزی فید اینستاگرام شما بود. همانطور که اینستاگرام تکامل می یابد، سلیقه ما نیز تغییر می کند: سال گذشته همه چیز در مورد دور شدن از فیلترهای اینستاگرام و بهبود کیفیت عکس ها با سایر برنامه های ویرایش بود، و امسال همه چیز در مورد عقب نشینی از عکس فردی و نگاه کردن به “فید” است. یک کل

کاربران اینستاگرام بیشتر و بیشتر به زیبایی فید اینستاگرام خود اهمیت می دهند، به این معنی که کسب و کارها باید به ایجاد یک فید منسجم و منسجم اینستاگرام نیز اهمیت دهند. با برنامه‌ریز اینستاگرام ویژوال جدید Later’s، می‌توانید به راحتی فید خود را پیش‌نمایش کنید و قبل از پست کردن، عکس‌ها را دوباره مرتب کنید یا عوض کنید تا تعادل کامل را برای فید اینستاگرام خود بیابید.

برنامه ریز ویژوال اینستاگرام رایگان

ترند در اینستاگرام در سال 2016: خروج از اینستاگرام

از قضا، محبوب ترین ترند اینستاگرام سال در واقع «ترک کردن» اینستاگرام بود. همه چیز از آنجا شروع شد که جاستین بیبر، که سال‌ها بیشترین فالوور را در اینستاگرام داشت، ناگهان حساب اینستاگرام خود را پس از جنگ لفظی با… حدس زدید، ملکه اینستاگرام، سلنا گومز، حذف کرد.

از زمان جدایی ناگهانی جاستین، هم افراد مشهور و هم کاربران عادی به طور یکسان راه او را دنبال کردند. کیم کارداشیان پس از دزدی در پاریس همچنان در رسانه‌های اجتماعی وقفه کامل دارد، کندال جنر حساب اینستاگرام خود را به دلیل «سم‌زدایی اینستاگرام» غیرفعال کرد و جیجی حدید نیز در اینستا بریک کرد.

قبل از اینکه نگران این باشید که مردم به صورت دسته جمعی شروع به ترک اینستاگرام کنند، مهم است که توجه داشته باشید که تا کنون، تنها کسی که واقعاً به کلمه “ترک” خود پایبند بوده است، بیبر بوده است. روند «ترک کردن» اینستاگرام بیشتر شبیه انجام «سم زدایی» است، و در سال 2017، انتظار داشته باشید که گفتگوهای بسیار بیشتری در مورد میزان زمانی که مردم در اینستاگرام می گذرانند و تأثیر آن بر سلامت روانی ما بیشتر باشد.

جدید در اینستاگرام در سال 2016

بزرگترین استوری های اینستاگرام در سال 2016 در واقع مربوط به خود اینستاگرام بود. در پایان سال 2015، اینستاگرام قلب بازاریابان را به دست آورده بود، اما همچنان مدیریت یک حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار بسیار دشوار بود زیرا این برنامه فاقد ویژگی های اصلی بود که باعث موفقیت بازاریابی فیس بوک می شد.

در سال 2016، اینستاگرام بیش از 20 ویژگی را منتشر کرد! نیمه اول سال بر روی بازی catch up متمرکز بود زیرا آنها ابزارهای اساسی را ارائه کردند که برای استفاده از اینستاگرام برای تجارت ضروری بود، در حالی که نیمه دوم سال بر نوآوری اینستاگرام و ایجاد برخی تغییرات اساسی در برنامه متمرکز بود.

اینستاگرام نه تنها در سال 2016 با افزودن ویژگی‌های تجاری و تحلیل‌های جدید «بزرگ» شد، بلکه به ریشه‌های جوانی و سرگرم‌کننده خود بازگشت تا با محبوبیت فزاینده اسنپ‌چت رقابت کند. در زیر نگاهی به تغییرات عمده ای که امسال در اینستاگرام شاهد بودیم را مشاهده می کنید.

به 600000 بازاریاب دیگر بپیوندید و به راحتی از آخرین ویژگی های اینستاگرام در سال 2017 به روز بمانید:

برای اخبار اینستاگرام مشترک شوید

مدیریت چندین حساب (فوریه 2016)

اینستاگرام سال را با انتشار یک ویژگی بسیار مورد نیاز آغاز کرد: توانایی مدیریت چندین اکانت اینستاگرام! زمان ورود و خروج دستی اکانت های اینستاگرام گذشته است و اکنون در دنیایی زندگی می کنیم که می توانید به راحتی بین 5 اکانت اینستاگرام جابجا شوید. این اولین داستان ما در سال بود و مشترکان خبرنامه Later اولین کسانی بودند که از این ویژگی مطلع شدند!

الگوریتم اینستاگرام (مارس 2016)

OMG، الگوریتم اینستاگرام! در مارس 2016، همه در مورد اینکه الگوریتم جدید اینستاگرام چه معنایی برای حساب اینستاگرام شما خواهد داشت صحبت می کردند. این الگوریتم در مقاله ای در نیویورک تایمز اعلام شد و طی چند ماه آینده به آرامی برای همه کاربران اینستاگرام منتشر شد. کاربران با این تغییر موافق نبودند و بسیاری از آنها هنوز هم نیستند، اما حداقل اکنون می دانیم که چگونه الگوریتم اینستاگرام را هک کنیم.

نمایه‌ها و تحلیل‌های تجاری اینستاگرام (مه ۲۰۱۶)

بعداً اولین کسی بود که اخبار مربوط به نمایه های تجاری جدید اینستاگرام را منتشر کرد و تجزیه و تحلیل اینستاگرام در ماه می 2016، که ممکن است هیجان انگیزترین ویژگی های اینستاگرام سال نباشد، اما قطعا کاربردی ترین هستند. و آن تجزیه و تحلیل اینستاگرام در مورد جمعیت فالوورهای شما؟ تقریباً بی قیمت

نگاهی جدید برای اینستاگرام (مه 2016)

اینستاگرام لوگوی جدید اینستاگرام و طراحی مجدد کامل اپلیکیشن را در ماه می ۲۰۱۶ با نظرات متفاوتی رونمایی کرد. برخی از مردم از لوگوی جدید متنفر بودند، برخی بیش از حد به لوگوی قدیمی چسبیده بودند، و بسیاری از ما تغییر را دوست نداریم. چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، به احتمال زیاد تا به حال آن را به طور کامل فراموش کرده اید! یکی از مطالب مورد علاقه من در اینستاگرام در سال، این قطعه ایان اسپالتر، رئیس بخش طراحی در اینستاگرام، در مورد فرآیند برندسازی مجدد خلاقانه آنها بود.

استوری اینستاگرام و ویدیوی زنده (اوت 2016)

بدون شک بزرگترین تغییر اینستاگرام در سال 2016، معرفی استوری اینستاگرام و بعداً ویدیوی لایو اینستاگرام بود. استوری‌های اینستاگرام به‌عنوان شبیه‌سازی اسنپ‌چت، در سال 2017 بزرگ‌تر و محبوب‌تر می‌شوند، زیرا شبکه‌های اجتماعی با آن مبارزه می‌کنند تا مقصد داستانی انتخابی باشد. باید بگوییم – این قطعاً یک ویژگی است که هرگز برای سال 2016 پیش‌بینی نمی‌کردیم! استوری های اینستاگرام واقعاً کل اینستاگرام را تکان داد و ما هیجان زده هستیم که ببینیم سال آینده به کجا خواهد رسید. جالب ترین ویژگی جدید برای استوری اینستاگرام؟ اینستاگرام لینک های قابل کلیک را برای کاربران تایید شده اضافه کرد، روندی که امیدواریم در سال 2017 شاهد آن باشیم.

خودشه! چه سال بزرگی برای اینستاگرام، بازاریابان و صاحبان مشاغل به طور یکسان، ما نمی‌توانیم منتظر باشیم که سال 2017 چه خواهد آورد!

دیگر هرگز ترندهای اینستاگرام را از دست ندهید. به 600000 نفر دیگر بپیوندید و برای دریافت بهترین استراتژی ها و نکات در مورد اینستاگرام در خبرنامه هفتگی ما مشترک شوید:

مشترک شدن در خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا