ارز دیجیتال

یک کارآفرین ژاپنی 29 میلیون دلار “شرط” را از دست داد

منبع: Aleksei Struiski/Adobe

یک کارآفرین صریح ژاپنی و ستاره رسانه‌های اجتماعی می‌گوید که با سرمایه‌گذاری ۲۹ میلیون دلاری در ارزهای دیجیتال متحمل ضررهای هنگفتی شده است – و به دنبال‌کنندگان توصیه کرده است که در بازارهای کریپتو محتاطانه عمل کنند تا از ضررهای مشابه جلوگیری کنند.

یوتا میساکی، بنیانگذار 31 ساله Media Hearts، در یک ویدیوی یوتیوب که در اول مارس در کانال او ارسال شد، ادعا کرد که میلیون ها دلار بیت کوین (BTC) را در بالای بازار خریداری کرده است. اما او گفت که زمانی که قیمت‌ها در بازار شروع به کاهش کرد، از جیبش خارج شد.

او سرمایه گذاری 29 میلیون دلاری را “شرط” نامید که اشتباه پیش رفته است – و در توییتر آن را «قمار قرن» نامید.

میساکی در ژاپن به “شاهزاده آبمیوه سبز” معروف است. او با بازاریابی موفق شد ثروت زیادی به دست آورد آئوجیرو آب (کلم پیچ یا علف جو) به مصرف کنندگان زن جوان. این نوشیدنی به طور سنتی توسط افراد مسن ژاپنی لذت می برد. اما میساکی موفق شد یک امپراتوری تجاری حول مفهوم فروش محصول به عنوان یک کمک رژیم غذایی برای زنان جوان ایجاد کند.

تصویری از تاجر ژاپنی یوتا میساکی.
یوتا میساکی مقیاس از دست دادن ارزهای دیجیتال خود را توضیح می دهد. (منبع: یوتیوب)

او همچنین تعداد زیادی دنبال کننده در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است – و تقریباً یک میلیون مشترک یوتیوب و 1.5 میلیون دنبال کننده توییتر دارد.

میساکی در این ویدئو که عنوان آن را «فروپاشی ذهنی» گذاشت، توضیح داد که اخیراً با خرید اولیه سکه «سود چند صد میلیون ینی» به دست آورده است. اما به نظر می رسد که او این را با تلاش گسترده تر (و بسیار کمتر موفق) برای کسب درآمد در بازار دنبال کرده است.

کارآفرین ژاپنی متحمل ضررهای بزرگی شد – اما همچنان “موقعیت های رمزنگاری” را حفظ می کند

میساکی توضیح داد که اخیراً در مجموع حدود 9.6 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. اما او گفت که ارزش سهام او اکنون به 2.2 میلیون دلار کاهش یافته است.

این کارآفرین ادعا کرد که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال او را «خسته» و «تهوع‌آور» کرده است و سرمایه‌اش را به شدت کاهش داده است.

او بیان کرد:

“من خیلی حریص بودم […] من نمی خواهم کسی از من تقلید کند.»

با این حال، او ادعا کرد که «هنوز» «موقعیت‌هایی» در حوزه کریپتو دارد و امیدوار است در صورتی که بازار به سطوح سال 2021 بازگردد، یک چرخش ایجاد کند.

میساکی Media Hearts را در سال 2007 تأسیس کرد و در اوایل دهه 2010 شروع به کسب سودهای کلان کرد. اما در سال 2019، هنگامی که مقامات مالیاتی به شرکت او به دلیل سوء ظن به فرار مالیاتی حمله کردند، ضربه غیرمنتظره ای را متحمل شد.

مشخص شد که میساکی از پرداخت 1.63 میلیون دلار مالیات فرار کرده و به همراه دو مدیر شرکت دستگیر شد.

او اخیراً کتابی پرفروش منتشر کرده است که در آن به شهرت و ثروت او می پردازد.

فالوورها با میساکی ابراز همدردی کردند. یکی در یوتیوب نوشت که آنها همچنین متحمل ضررهای “بزرگ” ارزهای دیجیتال شده اند، در حالی که دیگری ادعا کرد که وقتی شروع به سرمایه گذاری می کنند “دیوانه می شوند”.

دیگران از او برای بازگشت به دنیای تجارت حمایت کردند – و از او خواستند تا برای همیشه بازارهای کریپتو را ترک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا