بازی

وحشتناک ترین مکان ها در World Of Warcraft

علیرغم اینکه World of Warcraft یک MMORPG فانتزی است، سهم نسبتاً ترسناکی دارد. در طول سالیان متمادی که Warcraft وجود دارد، بازیکنان با انواع مکان‌ها و شخصیت‌های ترسناک روبرو شده‌اند. برخی از دیگران پنهان ترند!


مطالب مرتبط: World Of Warcraft: Dragonflight – Darkmoon Faire Complete Guide

مناطق زیادی وجود دارد که به صورت شبح وار طراحی شده اند، در حالی که سایرین جزئیات کمی را در معرض دید قرار داده اند. بسیاری از ترسناک ترین جنبه های WoW از طریق کاوش و مشاهده محیط یافت می شوند. ممکن است با دیدن آنها شوکه شوید.

13 اتاق تاج و تخت Lordaeron

این یکی از واضح ترین مکان های ترسناک است برخی از ترسناک ترین جنبه ها در ابتدا آشکار نیستند. شاید هرگز به اتاق تخت قدیمی Lordaeron نرفتید. شاید در مسیر پایین به Undercity فقط برای مدت کوتاهی از آن عبور کرده باشید.

با این حال، اگر صدای محیط خود را افزایش دادید، کمی صبر کنید و گوش دهید، شما کلمات ضعیف و شبح آلود آرتاس منتیل را خواهید شنید. نقل قول ها از Warcraft 3 است، زمانی که او پادشاهی پدرش را برای بلای فتح کرد. اگر به زمین نگاه کنید، حتی رد خونی از تاج پادشاه ترناس را می بینید که از سرش می افتد.

12 دخمه های فراموش شده کارازان

ورودی کریپت در گذرگاه Deadwind

ممکن است بسیاری از مردم با این مکان پنهان آشنا باشند. این شهر به دلیل اینکه یکی از وحشتناک ترین مکان ها در Azeroth است، به دست آورده است. در گذرگاه Deadwind می توانید برج معروف کارازان را پیدا کنید. در دوران کلاسیک، زمانی که بازی برای اولین بار راه اندازی شد، بازیکنان یک دخمه مهر و موم شده را کشف کردند که در پشت برج پنهان شده بود.

با برخی اشکالات و ترفندهای هوشمندانه، برخی از روح های شجاع توانسته اند از دروازه عبور کرده و دخمه های زیر را کشف کنند. چیزی که آنها پیدا کردند واقعاً وحشتناک بود. یک اتاق یک گودال تاریک دارد که نمی توانید پایین آن را ببینید. اگر به پایین بپرید، روی انبوهی از استخوان ها فرود خواهید آمد. شاید ترسناک ترین عنصر سرداب کارازان، گناهکاران وارونه باشد. اینها بودند اجساد انسان‌هایی که با طناب از زنجیرهای بزرگ زیر آب آویزان شده‌اند. این منطقه در ابتدا قرار بود بخشی از حمله کرازان باشد، اما هرگز تکمیل نشد زیرا دیگر نیازی به آن نبود.

11 چهره هایی که کمتر از آن انتظار دارید

یک مکان کمپ در WoW با صورت انسان دوخته شده به چرم

این یکی از آن مواردی است که چیزی شبح آور درست به صورت شما خیره شده است. کاملا به معنای واقعی کلمه. در حالی که در نگاه اول این چادر بسیار خسته کننده به نظر می رسد، اما در واقع دارای یک ویژگی وحشتناک است که با دیدن آن، هرگز نمی توانید آن را ببینید.

بسیاری از کمپینگ ها در اطراف Azeroth ویژگی دارند چادرهایی با صورت انسان که با تکه های چرم دیگر دوخته شده است. اینها به خصوص وحشتناک هستند، به خصوص وقتی که به طور غیر منتظره متوجه آنها می شوید!

10 راه شکوه

جاده ای عظیم ساخته شده از استخوان های منتهی به پورتال تاریک در WoW

Path of Glory که در سراسر شبه جزیره آتش جهنم می گذرد ممکن است در ابتدا مانند یک جاده عادی به نظر برسد. با بررسی دقیق تر، خواهید یافت تمام جاده از استخوان تشکیل شده است. به طور خاص، اینها استخوان های تمام دراینی ها و سایر قربانیان نگون بخت گروه Orcish Horde هستند.

مطالب مرتبط: World Of Warcraft: Dragonflight – راهنمای پست تجاری

بیایید ترس از گرفتار شدن توسط را فراموش نکنیم فل ریور هم. این دستگاه غول‌پیکر به نوعی موفق می‌شود زمانی که پشت خود را برگردانده‌اید مخفیانه به سمت شما نفوذ کند و خطر واقعی را به منطقه اضافه کند. صدای امضا و جلوه لرزش صفحه نمایش مظهر ترس است.

9 Worgen of Pyrewood Village

روستای پیروود از دور

در طول کلاسیک، منطقه کوچک روستای پیروود در جنگل سیلورپاین یک شهر متحد پر از مردم بود. اما وقتی خورشید غروب کرد و ماه طلوع کرد، مردم پیروود به چیز دیگری تبدیل شدند…

در طول شب، ورگن در روستای آرام پرسه می زدخصمانه با بازیکنان اتحاد و گروه ترکان.

8 دانش آموزی

قلعه شولومانس در یک جزیره

Scholomance قبلا با نگه داشتن وحشتناکی که اکنون است بسیار متفاوت بود. این سیاه چال زمانی خانه خانواده ثروتمند باروف بود. با این حال آنها می خواستند برای همیشه از ثروت خود لذت ببرند. شخصیت شناخته شده ای به نام Kel’Thuzad به سرعت متوجه این موضوع شد و به آنها جاودانگی پیشنهاد کرد. به نوبه خود، به او آزادی عمل داده شد تا اقدامات وحشتناکی در داخل قلعه انجام دهد.

فرقه لعنتی این انبار را به مدرسه ای برای نکرومانس تبدیل کرد. این منطقه نام خود را از مدرسه افسانه ای جادوی سیاه در رومانی گرفته است. این مکتب حتی در رمان برام استوکر، دراکولا، ذکر شده است.

7 آهنگ های تاناریس

رد پا و استخوان در صحرای تاناریس در WoW

منطقه کویری تاناریس اگر به محیط زیست توجه کنید داستانی تاریک دارد. می‌توانید رد پایی را در شن‌هایی که از هاب گجتزان بیرون می‌آیند پیدا کنید. اگر مسیرها را دنبال کنید، با آن روبرو خواهید شد در حین رفتن شما باقی می ماند.

یکی نشان می دهد که مسافران درگیری داشتند، و بسیاری از آنها موفق نشدند. آنهایی که زنده ماندند به سفر خود ادامه دادند، اما خیلی جلوتر نرفتند…

6 ریشه های تادیوس در Naxxramas

وای مخلوق مرده تادیوس

تادیوس یکی از رؤسای حمله Naxxramas است. این حمله به طور کلی ترسناک است و این رئیس ممکن است تفاوت چندانی با بسیاری از موجودات وصله شده در حمله نداشته باشد. با این حال، اگر به صداهای داخل بازی گوش دهید، احتمالاً این کار را خواهید کرد فریاد و زاری روح های رنج کشیده را بشنو.

مطالب مرتبط: World Of Warcraft: Dragonflight – از کجا می توان همه حیوانات خانگی جنگی جزایر اژدها را دریافت کرد

معلوم می شود که تادیوس از گوشت زنان و کودکان ساخته شده است. گفته می‌شود که روح‌های رنج‌دیده آن‌ها با هم ترکیب شده‌اند. وقتی تادیوس را می کشید، او به سادگی از شما تشکر می کند. شاید این نشانه آن باشد که آنهایی که در این زندان جسمی رنج کشیده اند اکنون آرامش یافته اند.

5 کراکن ولدون

WoW Kraken در اقیانوس

اگر تو داری ترس از آبهای عمیق و هیولاهای دریایی، این ممکن است یکی از ترسناک ترین نقاط لیست ما باشد. در اعماق امواج، در سواحل شمالی Vol’dun، می توانید انبوهی از چتر دریایی را پیدا کنید. در زیر آنها، پناهگاه کوچک تورتولان وجود دارد. اگر به سمت شمال ادامه دهید، به سرعت با این موجود عظیم الجثه روبرو خواهید شد.

شما نمی توانید با کراکن تعامل کنید، اما تعامل با شاخ تورتولان باعث می شود که به شما نزدیک تر شود.

4 نادیده ها در ریون هیل

خانه متروکه در داسک وود

در حالی که برای، بسیاری از بازیکنان دریافتند که انجام هر نوع حمله AoE در خانه متروکه در Raven Hill، Duskwood باعث مرگ آنها می شود.. معلوم نبود چه چیزی باعث آسیب و حمله به آنها شده است. با این حال، جنگجویان به زودی متوجه شدند که با کمک طلسم Detect Invisibility، در واقع ارواح وجود دارند.

اینها ارواح خنثی، معروف به نامرئی، تنها زمانی حمله می کنند که آسیب ببینند، اما به جرات می توان گفت که این که آنها در تمام مدت آنجا در کمین بودند بسیار وحشتناک است.

3 زمین های لجن

زمین های کشاورزی لجنزار در WoW

لجنزارهای کوهپایه‌های هیلزبراد یکی از وحشتناک‌ترین داستان‌ها را دارد. ویژگی های داستان یک دکتر طاعون بی رحم و بسیاری از افراد غیرنظامی و کشاورزان. این افراد در آزمایش های مختلف مورد استفاده قرار گرفتند.

یک تلاش، کار درست را انجام دهید، شما را “پس انداز” می کند انسان هایی که تا گردن دفن شده اند. غول ها با خوردن آنها به اطراف می دوند، بنابراین شما وظیفه دارید آنها را از بدبختی نجات دهید. شما می توانید این کار را به یکی از دو روش انجام دهید. یا آنها را بیرون بکشید و به راهشان بفرستید یا سرشان را با بیل بکوبید.

2 Undercity Apothecarium

افراد تست در قفس در یک سیاه چال در WoWs Undercity

در اعماق Apothecarium Undercity، می توانید پیدا کنید NPCهای Alliance در قفس. آنها در آزمایشات انجام شده توسط Apothecary Keever استفاده خواهند شد.

این دانشمند خزنده به آزمودنی با مایعات مختلف تغذیه می کند، تبدیل آنها به حیوانات مختلف در نهایت پس از تبدیل شدن به گوسفند، آزمودنی منفجر می شود!

1 اسرار بره ذبح شده

خارج از میخانه بره ذبح شده

در محله مج شهر استورم‌ویند، مسافرخانه‌ای وجود دارد که به آن معروف است بره ذبح شده. با ورود، هیچ چیز غیرعادی به نظر نمی رسد، اما شبح وار زمانی شروع می شود که از ورودی پشت میخانه عبور می کنید.

وقتی مسیر را به سمت پایین دنبال می کنید، با اتاقی از مربیان روبرو می شوید. اگر به اعماق ساختمان ادامه دهید، این کار را خواهید کرد دخمه مخفی را کشف کنید. به نظر می رسد این دخمه ها غارت شده اند و تابوت های خالی در اطراف اتاق ها پراکنده شده اند. خوشبختانه، ارواح در اینجا پرسه نمی زنند، بنابراین برای کاوش در امنیت هستید.

بعدی: World Of Warcraft: Dragonflight – چگونه و کجا اژدهای خود را سفارشی کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا