بازی

چگونه می توان به سرعت در مانند یک اژدها پول به دست آورد: ایشین

لینک های سریع

  • یک امپراتوری کشاورزی در زندگی دیگری ایجاد کنید

در مدت حضور شما مثل یک اژدها: آنها بودنددر Kyo، متوجه خواهید شد که راه های زیادی برای جمع آوری پول نقد اضافی وجود دارد. این خوب است زیرا اگر می‌خواهید مجموعه کاملی از قوی‌ترین شمشیرهای بازی را به دست آورید، باید هزینه زیادی را صرف کنید.


مطالب مرتبط: مثل اژدها: ایشین – راهنمای آشپزیاما همه سرمایه‌گذاری‌های پول‌درآمد به یک اندازه سودآور نیستند. آیا باید وقت خود را صرف ماهیگیری یا خرد کردن چوب کنید؟ آیا باید جوجه ها را مسابقه دهید یا پوکر بازی کنید؟ خوب، این راهنما تمام راه هایی را که می توانید آن کیف را بسازید، تشریح می کند. برخی از آنها از طریق گیم پلی قانونی، و برخی از آنها از طریق شکستن بازی با مقداری پنیر خوب!

برای پول خود مبارزه کنید

اگر به دنبال پول سریع هستید، چند راه قابل توجه وجود دارد که بلافاصله در دسترس شما هستند. برای شروع، شایان ذکر است که برخوردهای تصادفی انجام دادن مقدار مناسبی پول فراهم کند. Golden Sneak همیشه یک اقلام صنایع دستی کمیاب را ارائه می دهد که البته می توانید آن را بفروشید، اما دوباره، شما شاید فقط می خواهم آن اقلام را برای کاردستی نگه دارم. اگر شما واقعا می خواهم از این برخوردها مقداری ارزش کسب کنم، حتماً برگهای خش خش را یاد بگیرید توانایی شمشیرزن هر چه سریع تر

کیفیت شمشیر شما هنگام استفاده از قابلیت Rustling Leaves تفاوت زیادی ایجاد می کند. شما واقعاً می خواهید از یک شمشیر افسانه ای با آن پس زمینه طلایی برای خلع سلاح موثر دشمنان استفاده کنید.

این حملات خلع سلاح به شما این توانایی را می دهد که مخالفان خود را خلع سلاح کنید. تقریباً هر شمشیرباز دشمنی که با آن روبرو می شوید مجهز به باندل بلید است. ارزش این شمشیر فقط 250 روز است، بنابراین در حالی که باید آن شمشیرها را خلع سلاح کنید و جمع آوری کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که آنها واقعاً ارزش این را ندارند که از سر راه خود برای جمع آوری آنها صرف نظر کنید. از این حملات خلع سلاح استفاده کنید، اما برای گرفتن آخرین شمشیر وسواس نداشته باشید. این استفاده ضعیف از زمان شما است. از طرف دیگر، گلدن اسنیکس می تواند تجهیزات بسیار خوبی برای دزدی داشته باشد. خوب، آنها تمایل دارند شمشیرهای بسیار گران قیمتی را تکان دهند. فروش آن ها به یک مغازه گروفروشی می تواند به ازای هر شمشیر چند ریو به همراه داشته باشد.

قبلاً در مورد Golden Sneaks کمی به این موضوع پرداختیم، اما موارد کمیاب صنایع دستی می توانند بسیار ارزشمند باشند. در حالی که پیدا کردن آن Golden Sneaks سخت است، که آنها را به منبعی غیرقابل اعتماد برای این مواد نادر صنایع دستی تبدیل می‌کند، با این حال، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به‌طور مداوم این اقلام صنایع دستی کمیاب را جمع‌آوری کنید. اولین مورد از طریق سیاه چال های نبرد است. اینها نه تنها تعداد زیادی مواد کمیاب را در اختیار شما قرار می دهند، بلکه با تکمیل آنها نیز درآمد کسب خواهید کرد.

مسابقه مرغ

مانند اژدها ایشین، مسابقه مرغ، پایان هیجان انگیز مسابقه مرغ

در Like A Dragon: Ishin راه های زیادی برای کسب درآمد سریع وجود دارد. بدیهی است که همه بازی‌های قمار فرصت‌هایی را برای به دست آوردن پول نقد به جیب می‌دهند، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که سیستم ذخیره در ایشین چقدر ملایم است. با این حال، مینی بازی The Chicken Race باید در میان این بازی‌های قمار اصلی باشد. این به روشی محبوب برای پول در میان طرفداران ایشین تبدیل شده است و دلیل خوبی هم دارد. این یک راه عالی برای کسب درآمد فوق العاده سریع است. فقط این مراحل را دنبال کنید…

  • یک مسابقه با یک مرغ قوی پیدا کنید. ترجیحاً جوجه‌ای که برنده می‌شود، آسیب نمی‌بیند و در طول مسابقه‌ای شرکت می‌کند که در گذشته نتایج قوی داشته‌اند.
  • برو به سود سهام را فهرست کنید و حداکثر 300 توکن را روی هر پیکربندی پنجگانه که جوجه انتخابی شما برنده رتبه اول است، شرط بندی کنید.
  • پس از آن، اگر برنده شدید، پس انداز کنید. اگر شکست خوردید، ذخیره قبلی خود را بارگیری کنید.
  • بشویید و تکرار کنید.

اکنون، هنگامی که یک تن ژتون جمع کردید، به قمار (جایی که می توانید پوکر بازی کنید) بروید و تمام پول خود را در بشقاب های پلاتینی خرج کنید. آنها را به هر یک از گروفروشی ها بفروشید و سود ببرید. اگر می خواهید توضیح عمیق تری در مورد مینی بازی Chicken Race داشته باشید، می توانید راهنمای ما را در اینجا دنبال کنید.

پنیر گیون هود

مانند اژدها ایشین، یافتن یک دفترچه یادداشت قرمز روی زمین

Gion Hood یک تکه زره است که در داستان فرعی Finders Weepers به ​​دست آمده است. این هدپرس به ازای هر قدمی که برمی دارید به شما پول می دهد. خوب، اگر فکر می‌کردید که صرفه‌جویی در مسابقه مرغ‌ها بسیار ساده است، برای مقداری پنیر سطح بعدی آماده شوید. Gion Hood فقط برای پیاده روی به شما پول می دهد. فقط استفاده از این به طور معمول در واقع مقدار زیادی پول برای شما به همراه خواهد داشت. با این حال، یک راه مخفی برای استفاده از آن وجود دارد تا حتی بیشتر …

ببینید، بازی مراحل را اندازه گیری می کند، نه مسافت طی شده را. این به این معنی است که می‌توانید منطقه‌ای را پیدا کنید که دشمنان به شما حمله نکنند، کنترلر خود را زیر چیزی فرو کنید و فقط بازی را رها کنید که ریوما به گوشه‌ای راه می‌رود. این کار را یک شبه انجام دهید، و پول واقعاً ترسناکی به دست خواهید آورد. با این حال، به این معنی است که شما پول واقعی می پردازید تا کنسول خود را در حین خواب فعال نگه دارید. پس شاید آن را در نظر بگیرید.

یک امپراتوری کشاورزی در زندگی دیگری ایجاد کنید

مانند اژدها ایشین، محصولاتی که در مزرعه رشد می کنند

مسابقه مرغ بدون شک بهترین راه برای کسب درآمد سریع است. با این حال، هنگامی که مزرعه خود را راه اندازی کردید، زمین خود را گسترش دادید، و کارایی کشاورزی خود را افزایش دادید، می توانید شروع به کسب سود پوچ کنید. این را با انباشت ماهی، که می توانید با پول کلان در مزرعه خود بفروشید، و پختن غذا، که می توانید با پول کلان نیز بفروشید، جفت کنید و این درآمد را حتی بیشتر افزایش خواهید داد.. و در بالای همه آن، مزرعه تولید می کند مقدار زیادی فضیلت که می توانید از آن برای خرید بشقاب های پلاتین از فروشگاه فضیلت در معبد شینتو در روکونای استفاده کنید.

رسیدن مزرعه به نقطه ای که بتوانید با آن پول کلان به دست آورید زمان می برد، اما زمانی که این کار را انجام دادید، راهی پایدار برای به دست آوردن مقدار زیادی ریو است و نیازی به صرفه جویی ندارد. علاوه بر همه اینها، از آنجایی که آشپزی بخش بزرگی از راه اندازی و راه اندازی مزرعه شما است، به طور طبیعی به بهترین آیتم های شفابخش بازی دسترسی خواهید داشت. بنابراین، در حالی که استفاده از آن به حداکثر کار نیاز دارد، و قطعات متحرک زیادی وجود دارد، بدون شک راهی عالی برای کسب درآمد است و در عین حال تعدادی از مزایای دیگر را نیز در این فرآیند ارائه می دهد. در اینجا یک مرور کلی از نحوه کسب درآمد از مزرعه آورده شده است…

  • باغ خود را با خیار پر کنید
  • وارد خانه شوید و دو دسته کاتماشی درست کنید
  • به باغ خود برگردید و تمام خیارهای خود را برداشت کنید
  • حالا باغ خود را با دایکون پر کنید
  • وارد خانه شوید و دو دسته ترشی خانگی درست کنید
  • به باغ خود برگردید و تمام دایکون خود را برداشت کنید

این الگو را تا زمانی که فضیلت کافی برای گسترش باغ خود داشته باشید، تکرار کنید. در حین تهیه ترشی کاتماشی و خانگی به کاشت خیار و دایکون ادامه دهید. همانطور که باغ شما رشد می کند، ذخیره بزرگتر و بزرگتری از این سبزیجات به دست خواهید آورد. به راه خود ادامه دهید، مقادیر زیادی فضیلت را جمع آوری کنید، و آن فضیلت را دوباره در باغ خود سرمایه گذاری کنید، میزان کاشت را افزایش دهید، و سرعت رشد آن را افزایش دهید. با افزایش فهرست غذاهایی که می توانید بپزید، شروع به کاشت محصولات مربوطه کنید. فقط به طور متناوب بین کاشت محصولات، برداشت محصولات و تهیه وعده های غذایی ادامه دهید.

سعی کنید همیشه از هر سبزی حداقل 100 عدد داشته باشید. اگر زیر آن عدد فرو رفتید، به آن سبزی در باغ خود توجه کنید.

هنگامی که شروع به دریافت مازاد سالم کردید، می توانید شروع به فروش سبزیجات و وعده های غذایی خود کنید. به محض شروع به سبزیجات با رشد آهسته تر برای غذاهای مختلف نیاز دارید، باغ خود را با آنها پر کنید و به یک سفر ماهیگیری بروید و ماهی هایی را که برای سفارش درخواست می کنید هدف قرار دهید. هنگامی که مقدار سالمی ماهی گرفتید، به عقب برگردید، و امیدواریم آن سبزیجات کند رشد آماده برداشت شوند. شما مدت زمانی که طول می کشد تا رشد کنند در طول زمان احساس خواهید کرد. همانطور که عملیات شما رشد می کند، مقدار فضیلتی که در آن به کار می برید نیز افزایش می یابد. به این دلیل خواهید دید که می توانید همه چیز را در مزرعه خود به سرعت ارتقا دهید. برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه اداره مزرعه، راهنمای زندگی دیگری ما را در اینجا بررسی کنید.

بعدی: مانند اژدها: ایشین – راهنمای ماهیگیری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا