بازی

چگونه توکوگاوا را مانند اژدها شکست دهیم: ایشین

لینک های سریع

  • آماده شدن برای سفر
  • باس فایت: توکوگاوا یوشینوبو

همانطور که ریوما به پایان تلاش خود نزدیک می شود، اکشن وارد می شود مثل یک اژدها: آنها بودند واقعاً شروع به افزایش کرده است. اما برخلاف اکثر فصل‌های قبلی، این عمل در کیو اتفاق نخواهد افتاد. در عوض، شما مستقیماً به سمت ادو می روید.


مطالب مرتبط: مانند اژدها: ایشین – بهترین راه های کسب درآمد

وقتی ادو را زدید، دیگر زمانی برای گشت و گذار باقی نمی ماند. در عوض، زمان شما صرف مبارزه با یک ارتش کامل از نگهبانان امپراتور می شود. و نبرد اوج در واقع در برابر یک افسانه ژاپنی خواهد بود. بنابراین، خود را برای عبور از شمشیرها با حق امتیاز آماده کنید.


آماده شدن برای سفر

به محوطه شینسنگومی برگردید و دور خود را انجام دهید. این یعنی رفتن به سوله پشتی، دیدن جسد یامازاکی در حال انجام، و سپس مکالمه با تودو (در کلبه) و سپس هیجیکاتا (هنگامی که حیاط را ترک می کنید). پس از خروج از پادگان، با اوکیتا برخورد خواهید کرد. او به شما خواهد گفت که با شما به ادو می آید، و او را در Teradaya ملاقات خواهد کرد. این نشانه شما برای ذخیره اقلام شفابخش، ارتقاء شمشیر خود و به طور کلی رفع هرگونه امور باقی مانده است. هنگامی که به جلو فشار می آورید، تا فصل 12 دیگر نمی توانید مزرعه خود را دوباره ببینید.

گیمر ویدیوی روز
ریوما مانند اژدها ایشین با اوتوسه صحبت می کند

بنابراین، اگر به‌طور کامل از بهترین وعده‌های غذایی تهیه نشده‌اید، این کار را هم‌اکنون انجام دهید، زیرا قرار نیست مدت زیادی دیگر آشپزی کنید. هنگامی که به Teradaya رسیدید، یک فرصت دیگر به شما داده می شود تا از آنجا خارج شوید، اگر برای ادامه داستان آماده هستید، به اوتوز بگویید که آماده بازنشستگی به اتاق خود هستید.

حمله ادو

مانند اژدها ایشین، ریوما و اوکیتا از دروازه جلو وارد راهپیمایی می شوند

ریوما و اوکیتا اکنون سوار قایق خواهند شد. شما قرار است برای یک دسته از بخش های داستان محکم بنشینید. پس از رسیدن به قلعه خواهید رسید. پس از اینکه Okita به شما کمک کرد تا یک ورودی بزرگ داشته باشید، باید با هشت نگهبان مبارزه کنید. این افراد ترکیبی از شمشیربازان و نیزه‌زنان هستند. آنها هیچ ترفند قوی خاصی در آستین خود ندارند. بعد، از درهای غول پیکر عبور کنید.

مانند اژدها ایشین، تیراندازی به مردان مسلح در حالی که روی پل هستند

یک اسکادران کامل از افراد مسلح روی پل دوردست خواهند بود که به سمت شما تیراندازی می کنند. فقط پشت مجسمه پنهان شوید تا زمانی که آنها دوباره اسلحه های خود را پر کنند، سپس بیرون بیایید، چند تا از آنها را با اسلحه خود بردارید و سپس پشت مجسمه عقب نشینی کنید. بشویید و این کار را تکرار کنید تا زمانی که آنها را پاک کنید، سپس به سمت دیگر این پل بروید.

این غیرعاقلانه است که بدون بیرون آوردن افراد مسلح ابتدا پیش بروید، زیرا برخورد بعدی شما را بسیار دشوارتر می کند.

مانند یک اژدها ایشین، گروه سخت نگهبانان امپراتور

پنج نگهبان دیگر از درها می گذرند. اکثر این نگهبانان چیز خاصی نیستند، اما یک شمشیرزن بسیار انعطاف پذیر وجود خواهد داشت. او همان کسی است که ماسک بر سر دارد. کنار آمدن با این مرد دقیقاً سخت نیست، اما او برای کشتن ضربات زیادی را انجام می دهد، از جمله یک دسته Heat Actions. بعد از این دسته، درها را شکسته، چند محافظ سطح پایین اضافی را بیرون می آورید و سپس وارد می شوید. یکی دیگر حوزه.

مانند اژدها ایشین، تیراندازان را از داخل ساختمان باز در سمت راست شلیک می کند

منطقه بعدی شما را در مقابل دو نگهبان قرار می دهد. این نگهبانان را انبوهی از افراد مسلح نیز همراهی می کنند. طبق معمول، اجازه دهید آنها در حالی که پشت مجسمه غول پیکر پنهان شده اند تخلیه کنند و سپس اسلحه خود را روی آنها خالی کنید. با این حال، از آنجایی که کانن ها مجسمه ها را بیرون می آورند، باید کمی تحرک بیشتری داشته باشید. به سمت راست نقشه بروید و از این منطقه محصور به عنوان پوشش استفاده کنید تا بتوانید با تپانچه خود تعدادی از افراد مسلح را از بین ببرید و سپس فاصله را ببندید و با شمشیر خود نگهبانان باقی مانده را بیرون بیاورید. نزدیک شدن از این منطقه، دسترسی به نیروهایی که از توپ استفاده می کنند را آسان می کند.

ریوما مانند یک اژدها ایشین یک توپ به سمت گروه غول پیکر نگهبان شلیک می کند

در منطقه بعدی، گروه بعدی از نیروها را پاک کنید، و سپس از توپ ها برای پاک کردن محافظان مقابل استفاده کنید. گوشه پایین سمت چپ را هدف بگیرید و به نیروهای انبوهی که با عجله از پله ها بالا می روند ضربه بزنید. اگر از دست دادید، باید کانون را ترک کنید و با آنها مبارزه کنید. غول ها به اندازه ای کند هستند که باید بتوانید قبل از اینکه به شما نزدیک شوند آنها را با کانن بیرون بیاورید.

مانند اژدها ایشین، ریوما از نیزه ها دوری می کند

در محوطه بعدی وارد سالنی می شوید که با تله های نیزه ای پوشیده شده است. فقط زمان نیزه ها را ببندید و با فرو رفتن در طاقچه هایی که در کنار آنها قرار دارد از آنها دوری کنید. گزینه دیگر این است که آنها را با شمشیر خود مسدود کنید.

ریوما مانند اژدها ایشین با گروهی از نینجاها مبارزه می کند

بعد از اینکه در این راهرو کار کردید، وارد اتاقی می شوید که یک دسته نینجا دارد. بنابراین. زیاد. نینجا. آنها در درجه اول وقت خود را صرف انجام بک فلیپ می کنند، که بسیار راد است، و زمانی که حمله می کنند، آسیب زیادی وارد نمی کنند. با این حال، تعداد زیادی از آنها وجود دارد که می تواند یک خوشه واقعی باشد. در اینجا کاملاً به موضع رقصنده وحشی تغییر دهید. این زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.

مانند اژدها ایشین، ریوما تیرها را از تله مسدود می کند

هنگامی که نینجا را پاک کردید، یک دکمه غول پیکر به چشم شما خواهد آمد. آن را بزن، راهروی باز می شود. این یکی دیگر از راهروهای با خط تله خواهد بود. این زمان فلش به ترکیب اضافه خواهد شد. تله ها به طور متناوب بین تیرهایی که به سمت شما شلیک می کنند و نیزه ها را از روی زمین به سمت شما پرتاب می کنند. تیرها را در حالت شمشیرزن خود مسدود کنید و با مخفی شدن در طاقچه های کنار آنها نیزه ها را زمان بندی کنید (درست مانند راهروی پر از تله قبلی). با این حال، مجموعه دوم نیزه ها دارای نیزه هایی هستند که از طاقچه سمت چپ شلیک می کنند، بنابراین مطمئن شوید که در قسمت سمت راست بایستید. قسمت نیزه بعد از آن دارای نیزه هایی از طاقچه سمت راست است، بنابراین به قسمت سمت چپ خود بروید. پس از آخرین تله نیزه، باید یک مجموعه دیگر از تیرها را مسدود کنید و سپس آزاد خواهید شد.

ریوما مانند اژدها ایشین با سامورایی سرسخت دیگری مبارزه می کند

در اتاق بعدی، سامورایی سرسخت دیگری با نینجاهای بیشتری همراهی خواهد شد. روی سامورایی تمرکز کنید، زیرا او یک تهدید واقعی است. در روند کشتن او، اتفاقاً تعداد زیادی نینجا را بیرون خواهید آورد. این سامورایی به اندازه سامورایی روی پل مقاوم است.

مانند اژدها ایشین، ضربه زدن به سوئیچ برای جلوگیری از له شدن سقف شما

پس از این نبرد، سقف سعی می کند شما را خرد کند، فقط تمام دکمه های اتاق را بزنید و خوب خواهید شد. هنگامی که به منطقه بعدی رسیدید، Okita پشت سر خواهد ماند. اکنون سوار آسانسور خواهید شد.

ریوما مانند اژدها ایشین در آسانسور با نینجا می جنگد

همانطور که به سمت بالا حرکت می کنید، با نینجاهای بیشتری مبارزه خواهید کرد، بنابراین به سبک Wild Dancer برگردید. وارد اتاق بعدی شوید و بالاخره می توانید شوگان را ببینید. اما، از آنجایی که این یک بازی Yakuza است، بنابراین او می خواهد با شما مبارزه کند. به طور طبیعی.

باس فایت: توکوگاوا یوشینوبو

شوگون توکوگاوا، مانند اژدها ایشین، بر تخت پادشاهی خود نشسته است

توکوگاوا دو شکل دارد. اولین شکل یک شمشیرزن کاملاً مستقیم است. در اینجا او ضربه محکمی می زند و با چندین حمله خود گارد شما را خواهد شکست. با این حال، هیچ چیز در اینجا وجود ندارد که به ویژه قوی باشد. شما در واقع می توانید به موضع جنگجوی خود تغییر دهید و در تمام طول روز با او مخالفت کنید. با این حال، هنگامی که او به فرم دوم خود می رود، بسیار خطرناک می شود.

برخلاف اکثر باس‌های بازی، توکوگاوا خیلی زود به فرم دوم خود در مبارزه تبدیل می‌شود. هنگامی که او حدود بیست درصد از سلامت خود را از دست بدهد، تغییر خواهد کرد.

مانند اژدها ایشین، توکوگاوا در حالت پرتاب چاقو-1

در این شکل، او اکنون یک پرتابه به سمت شما پرتاب خواهد کرد، این پرتابه فوق العاده سریع است و اگر مورد اصابت قرار بگیرید، مات و مبهوت خواهید شد. خوشبختانه، این حمله پرتابه‌ای دارای ویژگی قابل توجهی است. او هر زمان که می خواهد این پرتابه ها را به سمت شما پرتاب کند، موضع خود را تغییر می دهد. اگر دیدید که او شمشیر خود را به سمت شما نشانه می رود و دست چپش را بالا می گیرد، می دانید که او قصد دارد به سمت شما چرند بزند. شما باید سلاحی داشته باشید که بتوانید با آن محافظت کنید، وگرنه تکه تکه خواهید شد. بنابراین، مطمئن شوید که در موضع شمشیرزن خود هستید.

اگر Iron Gauntlets دارید، می توانید پرتابه او را در حالت Brawler خود نیز مسدود کنید.

ریوما مانند اژدها ایشین مانع پرتاب چاقوی توکوگاوا می شود

توکوگاوا سه پرتابه را در یک زمان پرتاب خواهد کرد. بعد از اینکه هر یک از این پرتابه‌ها را مسدود کردید، می‌توانید حملات خود را فشار دهید. بنابراین، الگوی بلوک، اسلش، بلوک، اسلش، بلوک، اسلش خواهد بود.

مانند اژدها ایشین، ریوما در حال حمله به پشت خنجر خود است

کار دیگری که او دوست دارد انجام دهد شلیک پرتابه ای است که خط آتش را از طریق هوا پرتاب می کند. اگر به شما ضربه بزند آسیب بزرگی است، پس وقتی دیدی که داره میاد از کنارش فرار کن شما نمی توانید در حالی که او در حال شلیک این حمله است به او ضربه بزنید، اما می توانید یک حمله را انجام دهید و اجازه دهید زمانی که او دوباره آسیب پذیر شد، حمله کند. این کار را انجام دهید.

ریوما مانند اژدهای ایشین، توکوگاوا را از پشت می زند

فراتر از مقابله با حملات پرتابه خود، توکوگاوا با استفاده از شمشیر خود فشار را حفظ خواهد کرد. گاهی اوقات او با یک زانو در حال پرواز نزدیک می شود، گاهی اوقات این یک ضربه بالای سر است. در هر صورت دور او حلقه بزنید و به پشتش حمله کنید. این روش اصلی شما برای آسیب رساندن به شوگان خواهد بود. او را نگه دارید، کمرش را بریده، پرتابه هایش را مسدود کنید و از حمله آتش غول پیکر او اجتناب کنید، و در نهایت او را ضعیف خواهید کرد. هنگامی که توکوگاوا را شکست دادید، بنشینید، استراحت کنید و صحنه های برش را تماشا کنید.

بعدی: Like A Dragon: Ishin – Minigame Guide

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا