بازی

هر آمار در Mario Kart 8، رتبه بندی شده بر اساس اهمیت

در حوزه بازی های مسابقه ای، ماریو کارت یک هرج و مرج کامل است. بیایید صادق باشیم، لازم نیست در مسابقات اتومبیلرانی بسیار هماهنگ یا ماهر باشید تا در هر عنوان Mario Kart برنده شوید، چه رسد به Mario Kart 8. فقط باید خوش شانس باشید. آیتم‌های خوبی را که حریفانتان را تحت فشار قرار می‌دهند و شما را به مقام اول می‌رسانند، گیر بیاورید. اسم بازی همینه


مطالب مرتبط: بهترین اتومبیل های Mario Kart 8، رتبه بندی شده

اما، اگر می خواهید زندگی خود را با وسیله نقلیه محکمی که به خوبی کار می کند آسان تر کنید، ممکن است آمار به داده های مهمی تبدیل شود که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. همه آمارها نیز برابر نیستند. برخی به سادگی موثرتر از دیگران هستند.

6 وزن – وسایل نقلیه

مطمئناً، وزن می تواند تفاوت بین راه رفتن در خط پایان در وهله اول یا برخورد غیررسمی از مسیر در حوضچه ای از گدازه باشد. سپس این سؤال پیش می‌آید که وزن واقعاً چقدر مؤثر است؟ هر چه آمار وزن شما سنگین‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید بازیکن کوچک‌تری را از سر راه خود دور کنید یا به خطر احتمالی برسانید. با این حال، پیامد وزن این است که اگر شما رانش کنید، وسایل نقلیه سنگین‌تر راحت‌تر از مسیر خارج می‌شوند.

با این حال، اغلب اوقات، برخورد با وسایل نقلیه دیگر برای تثبیت صرفاً پیشی گرفتن از حریفان از طریق افزایش سرعت و استفاده از آیتم‌ها برای کاهش سرعت آنها، جنبه سومی پیدا می‌کند. وزن نیز معمولاً به قیمت شتاب است، آمار بسیار ارزشمندتری که به زودی به آن خواهیم رسید.

5 وزن – شخصیت ها

Bowser در صفحه انتخاب شخصیت در Mario Kart 8

درست است. تعدادی آمار غیرقابل مشاهده در Mario Kart 8 وجود دارد. اما این یکی از مواردی است که می توانید کنترل کنید. انتخاب شخصیت شما لزوماً نباید فقط به انتخاب شهروند پادشاهی قارچ مورد علاقه شما باشد، حداقل اگر واقعاً به اصلاح آمار مسابقه خود اهمیت می دهید. جفت کردن شخصیت ها با کارت مناسب می تواند یک استراتژی مفید باشد.

مطالب مرتبط: Mario Kart 8 Deluxe: شخصیت هایی که باید در DLC برگردند

وزن شخصیت در آمار وزن کلی نقش دارد. ببخشید بوسر و حتی اگر خر کنگ ممکن است شبیه یک خرس عروسکی مبهم بزرگ به نظر برسد، در پشت آن خز یک دسته ماهیچه وجود دارد که به طور بالقوه می تواند به برخورد با دیگر مسابقه دهندگان در مسیر کمک کند. این بازی دارای شخصیت‌هایی است که به دسته‌های وزنی تقسیم می‌شوند، اما تشخیص جایگاه شخصیت‌ها از روی یک تحلیل بصری اولیه بسیار آسان است. بچه هلو قرار است مانند یک پر سبک شود.

4 سرعت

Yoshi Racing Toad در Mario Kart 8

احتمالاً در حال حاضر شگفت زده شده اید، زیرا می بینید که سرعت از نظر اهمیت آماری در یک بازی مسابقه ای تقریباً آخرین رتبه است. اما همانطور که احتمالاً قبلاً می دانید، ماریو کارت کمتر به توانایی شما در حفظ سرعت بالا می پردازد و بیشتر به توانایی شما در جلوگیری از بلا و انتقال آن به دیگران است.

سرعت می تواند برای مسیرهای مسابقه ای با پیچ و خم های کمتر و خطوط مستقیم بزرگتر بسیار مهم باشد. اما طبق سنت، ماریو کارت اغلب در مورد هر دوره کمی وحشیانه است. به این ترتیب، سرعت باید در بیشتر مواقع قربانی هندلینگ شود. ناگفته نماند که می توانید با جمع آوری سکه سرعت خود را در طول مسابقه افزایش دهید.

3 کشش

مسابقه Birdo در صحرا در Mario Kart 8

شما باید در عرصه ماریو کارت خیلی نگران باشید. شما 11 حریف دیگر دارید که برای رسیدن به نقطه اول تیراندازی می‌کنند و آماده هستند تا پوسته‌های قرمز جستجوگر گرما را در جهت شما شلیک کنند. اما بدترین آن همیشه از دیگر بازیکنان نیست. مسیرها اغلب مملو از خطرات خاص خود هستند که باید برای اجتناب از آنها آماده باشید.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های مسابقه ای برای کودکان

چرخش تند یا دویدن روی یخ یا لجن می‌تواند منجر به فاجعه‌ای لغزنده شود که شما را از مسیر ناهموار خارج کند. گاهی اوقات، شما باید از سر راه یک گیاه پیرانا دندان تیز منحرف شوید. کشش به شما کمک می کند تا در جای خود بمانید. تسلیم نشدن به تنبیه های دوره به مراتب بهتر از تمرکز صرف بر روی سرعت است. علاوه بر این، آمار کشش بهتر، رانندگی کردن از مسیر را بدون متحمل شدن ضربه شدید به سرعت برای قفل کردن برخی از میانبرهایی که بازی در آن قرار می دهد، آسان تر می کند.

2 رسیدگی

مسابقه ماریو و لوئیجی در Mario Kart 8 Cropped

این آمار خاص به خوبی کشش را تکمیل می کند. وقتی صحبت از سختی های یک مسیر پر پیچ و خم می شود، هندلینگ برای پاسخگویی کارت شما کلیدی است. همچنین به تعیین عرض دورهای شما کمک می کند. کسانی که آمار هندلینگ بهتری دارند، می‌توانند در سرعت‌های بالاتر پیچ‌های تندتری انجام دهند.

به طور سنتی، دوچرخه ها بسیار بهتر از بقیه گزینه های موجود کار می کنند. اگر چیزی می‌خواهید که بتواند در داخل و خارج از ترافیک ببافد و بپیچد، به سراغ موتور سیکلت بروید.

1 شتاب

مسابقه ماریو، یوشی و هلو در کورس Waluigi در Mario Kart 8

این یک آمار است که واقعاً می تواند به شما کمک کند تا از یک گیر خارج شوید. و در طول مدت زمانی که با Mario Kart 8 گذرانده‌اید، خود را در بسیاری از موارد خواهید یافت. شتاب تنها مهم‌ترین آمار است، زیرا سرعت بهبودی شما را از پوسته لاک پشت سرگردان یا پوست موز نامناسب تعیین می‌کند.

شتاب مدت زمانی است که طول می کشد تا شما به حداکثر سرعت خود برسید. هرچه آمار شتاب شما بیشتر باشد، پس از ریزش فاجعه بار در مسیر مسابقه، سریعتر می توانید به شیار خود بازگردید. ماریو کارت همیشه به جای مسابقه دادن منصفانه و میدانی در مورد خرابکاری حریفان بوده است. بنابراین در این دستکش خطرناک به خودتان مزیت بدهید.

بعدی: بهترین بازی های مسابقه ای برای کودکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا