بازی

بهترین کارت ها برای عقب نشینی حریف در مارول اسنپ

Rate this post

عقب نشینی در مارول اسنپ می تواند شما را از از دست دادن مکعب ها و کاهش رتبه نجات دهد. از طرف دیگر، می تواند به شما یک برد آسان بدهد و به شما کمک کند از نردبان بالا بروید. در بهترین سناریو، می توانید حریف خود را وادار به عقب نشینی کنید و حداقل دو تا چهار مکعب به دست آورید تا روند خود را سرعت بخشید. به احتمال زیاد زودتر می ایستند و یکی دوتا به شما می دهند که آرام آرام صعود کنید.


مطالب مرتبط: مارول اسنپ: بهترین کارت‌ها برای عرشه مرد عنکبوتی

وقتی مردم بخواهند فرار کنند، هیچ علمی برای آن وجود ندارد. با این حال، برخی از کارت ها به شما فرصت خوبی برای حریف شما می دهد تا فرار کند تا خود را از از دست دادن رتبه نجات دهد. مهم نیست از کارت هایی که استفاده می کنید، اگر بتوانید به آن عقب نشینی های مداوم دست یابید، آنگاه از القای ترس به دشمنان خود و صعود به رتبه ها رضایت خواهید داشت.

گیمر ویدیوی روز

10 دراکولا

ترس می تواند باعث شود که کسی آن را ریسک نکند تا ببیند آیا می تواند بر مانعی غلبه کند و عقب نشینی کند. دراکولا یکی از ترسناک‌ترین کارت‌هایی است که می‌توانید بازی کنید، زیرا در سر بازیکن دیگر قرار می‌گیرد، زیرا آنها به چیزی که او ممکن است دور بزند و از آن قدرت بگیرد، فکر می‌کند.

کمی شانس در دسترس است زیرا دراکولا می تواند موربیوس را کنار بگذارد و قدرتی به دست نیاورد. در موارد دیگر، او می توانست The Infinaut را فدای قدرت 20 کند. برای بهترین استفاده از کارت اگر حریف شما فرار نمی کند، می توانید از MODOK برای انفجار Apocalypse استفاده کنید تا به قدرت 12 افزایش دهید، زمانی که دراکولا او را به خاطر قدرتش کنار بگذارد به 16 می رسد.

9 شانگ چی

Marvel Snap Retreat Shang-Chi

مارول اسنپ کارت های بسیار زیادی مانند The Infinaut، Hulk و Thanos ارائه می دهد که قدرت زیادی دارند. استفاده از آنها به خوبی می تواند بر یک مکان تسلط داشته باشد و به شما یک برد آسان بدهد. اما بازی با آن ورق‌ها باعث می‌شود انگشتانتان را روی هم بگذارند که هیچ‌کس شانگ چی بازی نمی‌کند.

در حالی که شانگ چی قدرت 9 یا بالاتر را از بین می برد، اشکالاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در حالی که می‌توان با Armor، Cosmo یا Professor X با او مقابله کرد، اگر ستاره‌ها در یک راستا قرار گیرند، می‌توانید پیروزی را تضمین کنید. اگر به اندازه کافی زود بازی شود، افراد ممکن است کنار بکشند، زیرا ممکن است بدون برنامه B برای پیروزی خود به آن کارت قدرتمند قدرتمند متمایل شده باشند.

8 Cosmo

Marvel Snap Retreat Cosmo

هر عرشه به طور متفاوتی ساخته شده است، بنابراین چیزی که به آن تکیه می کنید می تواند نقطه قوت و ضعف شما باشد. کارت‌های On Reveal دارای توانایی‌های قدرتمند زیادی هستند که به شما دست بالا را می‌دهند. ساده ترین شمارنده Cosmo است.

مطالب مرتبط: مارول اسنپ: بهترین کارت‌ها برای عرشه ارواح

اگر زیاد به این نوع کارت‌ها تکیه نمی‌کنید، Cosmo می‌تواند بهترین راه برای مبارزه با یک اثر مخرب On Reveal باشد، مانند Doctor Doom که روبات‌هایش را می‌فرستد یا قدرت‌های مختلف Infinity Stones که بازی را تغییر می‌دهند. اگر خودتان دارید، فقط باید استراتژیک‌تر باشید تا از خراب کردن خود جلوگیری کنید. اگر درست بازی کنید، می‌توانید حریف خود را در موقعیتی قرار دهید که به فکر تغییر استراتژی یا فراخوانی آن باشد.

7 افسونگر

جادوگر مارول اسنپ عقب نشینی

در حالی که Cosmo برای ترساندن کارت های On Reveal وجود دارد، Enchantress برای بازی در حال انجام است. مارول آبی می تواند متحدانش را تقویت کند، دایناسور شیطان می تواند با قدرت خود یک مکان را بجوید، و مرد آهنی می تواند قدرت کلی مکان را افزایش دهد. با Enchantress، می توانید فوراً به آن پایان دهید.

افسونگر می تواند با عقب نشینی شما را به پیروزی برساند، اما او شمارنده هایی دارد که باید در نظر بگیرید. Cosmo یکی از بزرگ‌ترین کارت‌ها است، زیرا او یک کارت در حال انجام است، که باعث می‌شود توانایی او برای متوقف کردن اثرات On Reveal در طول مسابقه ثابت بماند. او نمی تواند از افکت خود به دلیل اینکه On Reveal است استفاده کند. با این حال، زمانی که کار کرد، کارت‌های حریف شما از قوی‌ترین کارت‌های بازی به بی‌معنی تبدیل می‌شوند.

6 پروفسور X

Marvel Snap Retreat Professor X

قفل کردن یک مکان با پروفسور X دارای مزایا و معایب خود است. می‌توانید از کارت‌های خود محافظت کنید، مانند استفاده از Destroyer، و همه چیز را در کنار پروفسور X نکشید. او همچنین می‌تواند مطمئن شود که اگر همه چیز به نفع شما پیش رفت، برنده مکان شوید.

وقتی حریف شما پروفسور X را می بیند، احتمال عقب نشینی آنها بالا می رود. بسته به تسلط شما بر مکان های دیگر یا ظاهر طرف مقابل، ممکن است تصمیم بگیرند که تسلیم شوند. بزرگترین قمار، کارت سنگینی است که دشمن شما در همان مکان پروفسور X بازی می کند. اگر آنها راهی برای غلبه بر موقعیت مکانی پیدا نکردند، اگر دشمن باقی بماند، فقط باید برای یک مکان برای پیروزی بجنگید.

5 گالاکتوس

Marvel Snap Retreat Galactus

Galactus می تواند یک حرکت خطرناک باشد، زیرا برنده شدن در یک مکان منجر به پیروزی می شود. اگر مکانی را خالی بگذارید و با او بازی کنید، می‌توانید کارت‌های ارزشمند دشمن را از بین ببرید و آنها را وادار به عقب‌نشینی کنید، البته تا زمانی که بهترین کارت‌های آن‌ها قبلا بازی شده باشد.

مطالب مرتبط: مارول اسنپ: بهترین کارت ها برای عرشه مرد مورچه ای

Galactus می تواند به خوبی با کارت های مختلف جفت شود. می‌توانید کارت‌های خود را نابود کنید تا یک Knull تقویت‌شده بسازید یا ولورین را پرتاب کنید تا قدرت او را تقویت کنید. کارت سناریوهای مختلفی را باز می کند که در آنها می توانید برنده شوید، خواه با عقب نشینی شخص دیگر به پایان برسد یا شما بر مکان تسلط داشته باشید.

4 حزمت

Marvel Snap Retreat Hazmat

Hazmat می تواند با مکیدن قدرت کارت های دیگر به شما دست برتر را بدهد. او را با وانگ و لوک کیج ترکیب کنید. می توانید از خود محافظت کنید و آسیب بیشتری به طرف مقابل وارد کنید. این یک روش متفاوت برای بازی ایجاد می کند، زیرا معمولاً سعی می کنید بر یک مکان غلبه کنید، اما در این مورد، آنچه را که دشمن بازی کرده است پایین می آورید تا اعداد بالاتری به شما بدهد.

با پایین آوردن قدرت دشمن یا قرار دادن آن در نگاتیو بر اساس موقعیت مکانی و جفت کارت، یک عقب نشینی انتخاب خوبی برای طرف مقابل است و به شما برنده می شود. برای متوقف کردن قابلیت On Reveal Hazmat باید از شمارنده‌هایی مانند Cosmo آگاه باشید، اما مانند هر چیزی در مارول اسنپ، هر مسابقه آنطور که می‌خواهید تنظیم نمی‌شود.

3 گوبلین

Marvel Snap Retreat Hobgoblin

داشتن چهار کارت در هر مکان، هر ربع را مهم می کند. بنابراین، کارت‌هایی که چیزی ناخواسته را نشان می‌دهند، می‌توانند برنامه‌های تسلط بر آن مکان را به پایین بکشند. Hobgoblin یکی از بهترین کارت های اولیه برای باز کردن است که با قدرت هشت منفی خود برای تازه واردان و کهنه کارها دردسر ایجاد می کند.

در حالی که شمارنده‌ها شامل Cosmo و Odin می‌شوند، حذف هشت برق ممکن است کسی را تشویق به عقب‌نشینی کند. اودین می‌تواند آخرین تلاشی باشد تا او را علیه شما برگرداند، اما با پرکننده‌هایی مانند Brood و Ultron، شما راه‌هایی برای پر کردن فضا دارید تا از بازگشت هابگوبلین به سمت شما جلوگیری کنید.

2 سرکش

Marvel Snap Retreat Rogue

از میان بسیاری از تغییرات عرشه ای که می توانید بسازید، کارت های در حال انجام می توانند بخش مهمی از بسیاری از ساخت های عرشه باشند. Morbius برای عرشه‌های دور انداختن حیاتی است، Ant-Man وقتی مکانی را پر می‌کنید شما را تقویت می‌کند، و Wong می‌تواند با انواع جفت‌های On Reveal جهنم را آزاد کند. Rogue این قدرت را از بین می برد و آن نقشه های مزاحم را از حریف بی فایده می کند.

Rogue با به دست آوردن یک قدرت مداوم از کارت دشمن می تواند جزر و مد را تغییر دهد اگر چیزی باشد که می توانید از آن استفاده کنید. او می تواند با از بین بردن توانایی های Blue Marvel یا Captain America قدرت همه را افزایش دهد. راه دیگر استفاده نکردن از آن قدرت هاست. برای مثال، اگر چیزی ندارید که دست شما را دور بیندازد، همچنان می‌توانید از توانایی موربیوس برای جلوگیری از استفاده بازیکن دیگر استفاده کنید.

1 زالو

Marvel Snap Retreat Leech

کارت های با قدرت بالا مفید هستند، اما اگر توانایی پاک شود بسیاری از آنها بی فایده می شوند. این همان چیزی است که زالو را ویرانگر می کند وقتی او را بازی می کنید و کاری که دست دشمن می تواند انجام دهد را حذف می کنید. کارت‌های بدون قدرت بدون توانایی، مانند Mystique و Morbius، تبدیل به اتلاف فضا می‌شوند.

زالو نیاز به برنامه ای برای تضمین برد دارد اگر حریف شما تسلیم نشود. اکنون می توان Infinaut را بازی کرد، حتی اگر آنها در نوبت قبلی یک کارت بازی کرده باشند، بنابراین ممکن است چند کارت قوی برای استفاده از برنامه خود داشته باشید. داشتن شانگ چی در دست یا چیزی قدرتمند برای رقیب کارت هایی با قدرت بیش از ده می تواند تضمین کند که شما با عقب نشینی دشمن برنده شوید.

بعدی: مارول اسنپ: بهترین کارت‌ها برای عرشه MODOK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا