بازی

بهترین بازیکن چپ در MLB The Show 24

نکات برجسته

  • زمین چپ ممکن است موقعیتی پر ستاره نباشد، اما بازیکنانی مانند یان هاپ ارزش پنهانی را با نظم و انضباط بالا به ارمغان می آورند.

  • مارسل اوزونا به دلیل توانایی خود در زدن دوهای خانگی متمایز است و علیرغم سایر آمارهای متوسط، او را به یک تهدید قدرتمند قدرت تبدیل می کند.

  • حتی با اندکی افت در عملکرد، کریستین یلیچ یک گزینه کامل با مهارت های ضربه زدن قوی در MLB The Show 24 باقی می ماند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

از بین سه موقعیت بیرون زمین، میدان سمت چپ به طور کلی کم اهمیت ترین است. نه تنها دارای کمترین ارزش دفاعی در بین هر موقعیتی در بیسبال خارج از بازیکن تعیین شده است، بلکه اغلب توسط بدترین بازیکن یک تیم اشغال می شود، زیرا احتمالاً نقطه ای است که به ندرت خطر را نشان می دهد.

مربوط

MLB The Show 24: بهترین بازیکنان در مجموع، رتبه بندی شده

بازیکنان رقیب خانگی، بازیکنان با امتیاز بالا، MLB The Show 24 همه چیز را دارد، اما کدام بازیکن برتر است؟

از سوی دیگر، زمین چپ نیز محل پرسه زدن بسیاری از توپ بازان استرلینگ بوده است. حتی اگر در زمین واقعی و در MLB The Show 24 به اندازه میدان راست یا وسط ستاره نباشد، میدان سمت چپ خانه انبوهی از ستاره های برجسته بیسبال است که بسیاری از آنها در MLB The Show شما مناسب هستند. تیم

10 ایان هاپ

به طور کلی: 79

صفحه رتبه بندی بازیکنان یان هاپ

داشتن یک هفتاد بازیکن در بین ده بازیکن برتر با سایر موقعیت‌ها در MLB The Show فاصله زیادی دارد، و با این حال، اتفاقاً در زمین چپ نیز چنین است. در حالی که 79 یان هاپ به طور کلی ممکن است نسبتاً مزخرف به نظر برسد، این ردپایی است که ارزش واقعی او را فریب می دهد.

بازیکن بیرون زمین شیکاگو کابز با 99 نفر در رشته بشقاب بازی می کند. نه تنها به ندرت اتفاق می افتد که هر بازیکن توپ هفتاد امتیازی 99 داشته باشد، بلکه داشتن یک توپ در یک آمار به اندازه نظم و انضباط بشقاب مهمتر از آن قابل توجه است. هاپ با چشم تیزبین خود برای تشخیص توپ ها و ضربات، می تواند به عنوان یک بازیکن اسب تیره در MLB The Show شناخته شود.

9 مارسل اوزونا

به طور کلی: 80

صفحه رتبه بندی بازیکنان مارسل اوزونا

گاهی اوقات تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که به دویدن های خانگی بپردازید، و به همان اندازه که تاب نخوردن روی توپ و پیاده روی ارزشمند است، چیزهای کمی در بیسبال وجود دارد که رضایت بخش تر از پرتاب توپ در محوطه توپ باشد. بازیکن چپ آتلانتا بریوز در این کار کاملاً ماهر است.

با وجود چندین مشکل خارج از زمین، مارسل اوزونا یکی از پرکارترین بازیکنان خانگی در لیگ ملی است. علیرغم بقیه آمارهای او، اگر به دنبال بازیکنی هستید که هر بار که به سمت صفحه می رود، یک تهدید قدرت مشروع باشد، 80 اوزونا به طور کلی با این شرایط مطابقت دارد.

8 کریستین یلیچ

به طور کلی: 80

صفحه رتبه بندی بازیکنان کریستین یلیچ

در یک مقطع زمانی، کریستین یلیچ، بازیکن چپ میلواکی برورز، یکی از بهترین بازیکنان تمام بیسبال بود. در حالی که اکنون مشخص است که اعداد کالیبر ییلیچ MVP احتمالاً نتیجه بازی بیسبال آبدار در اواخر دهه 2010 بوده است، یلیچ هنوز مستعد انحرافات گسترده است.

مربوط

MLB The Show 24: بهترین شکارچیان، رتبه بندی شده

این گیره‌ها بهترین‌های MLB The Show 24 هستند.

80 کلی او میکروسکوپی است به جایی که چند سال پیش بود، اما Yelich هنوز هم در اکثر دسته ها آمار کاملاً کاملی دارد. اگرچه Yelich در مقابل چپ‌گراها قوی‌ترین نیست و نامزدهای کاملاً بهتری در زمینه چپ وجود دارد، او گزینه مناسبی در MLB The Show 24 است.

7 براندون نیمو

به طور کلی: 82

صفحه رتبه بندی بازیکن Brandon Nimmo

آه، نیویورک متس، یکی از بدبخت ترین تیم های بیسبال. علیرغم خرج کردن مقدار زیادی پول در سال 2023، متس زمان زیادی را شکست داد و مجبور شد بسیاری از بازیکنان را مبادله کند، و حتی با همه اینها، آنها هنوز هم خفاش های ارزشمندی را حمل می کنند.

براندون نیمو ممکن است یکی از بازیکنان خیمه شب بازی متس نباشد، اما مطمئناً دست و دلباز نیست. در مجموع 82، Nimmo رتبه‌بندی ضربه محکمی دارد، و او را به یک کاندیدای قوی برای رهبری یک ترکیب تبدیل می‌کند، و در MLB The Show 24، Nimmo می‌تواند به استحکام میدان با عمق بیشتر کمک کند.

6 لوردس گوریل جونیور

به طور کلی: 82

صفحه رتبه بندی بازیکنان Lourdes Gurriel Jr

برای دفتر جلویی آریزونا دایموندبکز سخت است که بفهمد تیم در سال 2024 به چه چیزی نیاز دارد. حضور آنها در سری جهانی شگفت‌انگیز بود، اما اعداد مورد انتظار تیم نشان داد که آنها در نهایت عملکرد بهتری از انتظارات داشتند.

یکی از بازیکنانی که باید در آریزونا باقی بماند، لوردس گوریل جونیور است. در حالی که بازیکن چپ پیاده روی زیادی انجام نمی دهد، او یک خفاش تماسی فوق العاده است. وقتی به ظرفیت او برای بازی در چندین موقعیت اضافه کنید و امتیازات دفاعی او بهتر از اکثر بازیکنان چپ باشد، در مجموع 82 کاملاً مناسب به نظر می رسد.

5 ایوان کارتر

به طور کلی: 82

صفحه رتبه بندی بازیکن ایوان کارتر

با وجود صرف یک فنجان قهوه با رنجرز در سال 2023، ایوان کارتر ثابت کرد که تبلیغات پیرامون او غیرقابل انکار است. او یک قطعه ابزاری در قهرمانی مسابقات جهانی رنجرز بود و اعداد دیوانه‌وار پس از فصل را برای یک تازه‌کار 21 ساله به نمایش گذاشت.

مربوط

MLB The Show 24: بهترین فیلم کوتاه، رتبه بندی شده

یکی از مهم ترین موقعیت ها در الماس بیس بال، ما برخی از بهترین ها را در MLB The Show 24 رتبه بندی می کنیم.

شکی نیست که امتیاز کلی کارتر 82 در MLB The Show 24 تنها در بازی های بعدی افزایش می یابد. ضربات او هنوز در حال توسعه است، در حالی که دفاع و سرعت او در حال حاضر در سطوح نخبه هستند. تا زمانی که کارتر به اصلاح بازی خود ادامه دهد، او برای سال‌های آینده به یکی از اعضای ثابت MLB The Show تبدیل خواهد شد.

4 رندی آروزارنا

به طور کلی: 85

صفحه رتبه بندی بازیکنان رندی آروزارنا

جهانی بیسبال کلاسیک به دلایل زیادی عالی است، و یکی از آنها این است که چگونه می تواند بازیکنان را به سطح فوق العاده ای از فوق ستاره ارتقا دهد. شاید صد در صد دقیق نباشد که بگوییم WBC باعث شناخته شدن رندی آروزارنا بازیکن بیرونی ری شد، اما بازی پویا و استعداد او را به نمایش گذاشت.

بازیکن چپ تامپا بی ریس ممکن است قبلاً یک MVP ALCS، تازه کار سال و ستاره اول را به رزومه خود داشته باشد، اما دوران بازی رندی آروزارنا برای تیم مکزیک او را به یک حس بیسبال تبدیل کرد. آمار مثال زدنی او مطمئناً به همان اندازه که او در MLB The Show 24 امتیاز 85 را به دست آورد، صدمه نمی بیند.

3 نولان جونز

به طور کلی: 88

صفحه رتبه بندی بازیکنان نولان جونز

آیا کلرادو راکی ​​بدترین فرنچایز در بیسبال است؟ که می توان استدلال کرد. راکی‌ها بین خرید بازیکن آزاد و غافل از آنچه این تیم برای برد نیاز دارد، هواداران پرشور خود را خسته کرده‌اند، و با این حال، به قول معروف، «حتی یک سنجاب کور هم هر از گاهی یک مهره پیدا می‌کند».

این مورد برای نولان جونز، بازیکن چپ، که امتیاز کلی 88 را در MLB The Show 24 به ارمغان می آورد، صدق می کند. و یک بازوی بیرونی قدرتمند، به او ارزش زیادی بدهید.

2 خوان سوتو

به طور کلی: 91

صفحه رتبه بندی بازیکن خوان سوتو

خوان سوتو تنها با بیست و پنج سال سن، در حال حاضر به سرعت در حال انجام یکی از بهترین حرفه های MLB در تمام دوران است. با توجه به اینکه او قرار است در پایان فصل 24 بازیکن آزاد شود، سوتو قرار است از هر کسی که در نهایت قراردادش را امضا کند، درآمد هنگفتی به دست آورد.

مربوط

MLB The Show 24: بهترین پرتاب کننده ها، رتبه بندی شده

آن نقطه مهم را با لیست ردیف ما از بهترین های موجود در MLB The Show 24 پر کنید.

خفاش سوتو او را به یک ستاره پرینه تبدیل می کند، و حتی زمانی که او ضربه نمی زند، دید و نظم او به این معناست که او پیاده روی زیادی خواهد کرد. در مجموع 91 او در MLB The Show 24 می توان استدلال کرد که برای استعداد او خیلی دیر شده است، اما مطمئن باشید، اگر سوتو را در تیم خود داشته باشید، سایر بازیکنان متوجه خواهند شد.

1 یوردان آلوارز

به طور کلی: 96

صفحه رتبه بندی بازیکنان یوردان آلوارز

به بیان ساده، یوردان آلوارز، بازیکن چپ هیوستون آستروس، یکی از قوی‌ترین ضربه‌زنان بیسبال است. فرقی نمی‌کند در چه موقعیتی با او بازی کنید، مهارت او با خفاش تقریباً به طور قطع قدرت دفاعی و مهارت‌های بیس‌رانینگ کمتر از ستاره‌ای او را جبران می‌کند.

مجموع 96 آلوارز در MLB The Show 24 با آمار ضربه های برتر او، و امتیازات او در تماس، قدرت، نظم و بینش، همه بالاتر از 90 است. به طور خلاصه، اگر می خواهید بهترین ضربه زن های ممکن را در MLB خود به نمایش بگذارید. نمایش ترکیب، یوردان آلوارز ضروری است.

بعد

MLB The Show 24: 10 بهترین تیم، رتبه بندی شده

از Orioles گرفته تا Dodgers، ما بهترین تیم‌هایی را که می‌توانید در MLB The Show 24 پیدا کنید، رتبه‌بندی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا