ارز دیجیتال

بایگانی جدید نشان می دهد که اعتبار دهندگان FTX شامل نتفلیکس، اپل، بایننس و کوین بیس هستند.

منبع: یوتیوب | ABC News

این لیست طلبکاران FTX سندی است که گستره دسترسی شرکت ارز دیجیتال و تأثیر ورشکستگی آن را نشان می دهد. این لیست 116 صفحه است و شامل شرکت های مطرحی مانند نتفلیکس و اپل می شود. با این حال، لازم به ذکر است که 9.7 میلیون نام مشتری از سند حذف شده است.

طبق یک پرونده قضایی از چهارشنبه، FTX دارای تعهدات بدهی به موسسات مختلفی از جمله شرکت های رسانه ای، دانشگاه ها، خطوط هوایی و خیریه است.

برخی از نمونه های قابل توجه عبارتند از انتشاراتی مانند وال استریت ژورنال، فورچون، فاکس برادکستینگ و کوین دسک، شرکت های رمزنگاری مانند کوین بیس و بایننس، و خطوط هوایی American، Spirit و Southwest.

این سند همچنین شامل اهدای خیریه Gisele Bundchen به عنوان طلبکار است. سوپرمدل برزیلی و شریک سابقش، تام بردی، به سرمایه گذاری در این شرکت معروف بودند و حتی در یکی از تبلیغات آن در یک رویداد بزرگ فوتبال آمریکایی حضور داشتند.

قاضی ناظر بر این پرونده، جان دورسی، به مدت سه ماه روی اسامی تک تک بستانکاران مهر موقت اعطا کرده است، اما درخواست کرده است که فهرستی از سرمایه گذاران نهادی توسط نمایندگان قانونی شرکت در دسترس قرار گیرد.

قابل ذکر است، این سند شامل مبالغ بدهی هر یک از طرفین نمی شود پرونده های قبلی نشان داد که FTX حدود 3.1 میلیارد دلار به 50 طلبکار اصلی خود بدهکار است. از یک میلیون طلبکار تخمین زده شده، دو بزرگ ترین مطالبات هر کدام بیش از 200 میلیون دلار بودند.

سام بنکمن-فرید در پاسخ به اتهامات تقلبی که توسط مقامات نظارتی ایالات متحده در نیویورک مطرح شد، اعتراف به بی گناهی کرده است. سقوط صرافی کریپتو FTX تأثیر منفی بر بازارهای کریپتو و درک کلی صنعت داشته است. در یک مقطع زمانی، FTX دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات روزانه بود و درست بعد از بایننس رتبه بندی می کرد.

نهادهای نظارتی برای محافظت در برابر آسیب‌های احتمالی برای سرمایه‌گذاران و اثرات منفی بالقوه بر بازار کلی، اقدامات قوی‌تری را تحت فشار قرار داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا