بازی

پیش نمایش میراث Lakeburg – City Builder Meets Dating Sim

مدتی است که به میراث لیکبورگ چشم دوخته‌ام – وعده سیم‌کارت دوستیابی سازنده شهر به‌طور باورنکردنی جذاب است، شایان‌ستیز به نظر می‌رسد، و بازی‌های Ishtar قبلاً من را با The Last Spell تحت تأثیر قرار داده است. پس از اجرای اخیر یک دمو که شامل حدود یک ساعت گیم پلی است، همچنان امیدوارکننده به نظر می رسد.


اولین چیزی که در مورد بازی متوجه خواهید شد سبک هنری آن است. Lakeburg Legacies مملو از پاستل های خاموش و خطوط نرم است. این یک زیبایی شناسی دوست داشتنی است و کاملاً حال و هوای مورد نظر را به تصویر می کشد – آرام بخش، آرام، و زیبا. هر شخصیت و صحنه می‌توانست مستقیماً از یک کتاب داستان خارج شود، همه آنها به زیبایی تصویر شده‌اند.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: Inkbound Preview: Monster Train Meets Midnight Suns

گیم پلی در بیشتر موارد بسیار ابتدایی است. شما روستاییان را وادار می‌کنید که در لیکبورگ زندگی کنند، به آن‌ها شغل اختصاص دهند و از منابعی که جمع‌آوری می‌کنند برای ایجاد کسب‌وکارهای جدید و حفظ نیازهای خود استفاده کنند، که با گذشت زمان بیشتر می‌شوند. پیچ و تاب از سیستم دوستیابی ناشی می شود که به موجب آن می توانید برای روستاییان خود شریکی پیدا کنید و قبل از ازدواج در یک قرار کوتاه بازی کنید. در انتخاب یک شریک خوب راهبردی وجود دارد، زیرا شما به کسی نیاز دارید که برای ساکنین شما مناسب باشد. و کسی که بتواند نیازهای دهکده را برآورده کند، اما بازی آنقدر پیچیده نیست که فکر کردن در مورد چنین چیزی در حال حاضر ارزشش را داشته باشد. قرارها سکانس های بسیار زیبایی هستند که در آن شما تصمیم می گیرید که این زوج چه کنند، به این امید که از علایق مشترک آنها برای ایجاد جرقه ای از جذابیت بهره برداری کنید، اگرچه من هرگز چشمانم را به محض اینکه بخواهم مرغ عشق های احتمالی “Ddddd-Duel” را داشته باشم، نمی چرخانم.

هنگامی که چند زوج در شهر شما زندگی می کنند، آنها شروع به توسعه روابط با دیگر مردم شهر می کنند، دوست و دشمن پیدا می کنند و حتی بچه دار می شوند. حتی زوج های همجنس هم می توانند با هم بچه دار شوند که این جزئیات خوبی است. با این حال، همه اینها در پس‌زمینه اتفاق می‌افتد، و شما باید به گزارش رویداد در پایین سمت راست توجه کنید تا همه اتفاقات را ببینید. وقتی شهر بزرگتر می شود، تلاش برای پیگیری همه چیز تلاشی بیهوده است، که مایه شرمساری است. تنها زمانی که از حضور یک مادر و فرزند بی خانمان مطلع شدم، متوجه شدم که یکی از اولین زوج هایی که با آنها خواستگاری بازی کردم، طلاق گرفته اند – که شوک بسیار بزرگی بود. خوشحال می‌شوم اگر اعلان‌های واضح‌تری برای پیشرفت‌های بزرگ‌تر رابطه وجود داشته باشد – یک پنجره بازشوی مفید برای تولدهای جدید دریافت می‌کنید، اما تغییرات پیشگامانه‌ای در رابطه یا زمانی که کودک به سنی می‌رسد که می‌تواند کارآموزی کند، زیاد نیست. حتی گزینه‌ای برای اصلاح این شکاف‌ها بین ساکنان شما نیز مورد استقبال قرار می‌گرفت، و مطمئناً من را از لحاظ عاطفی بیشتر به هر یک از آنها وابسته می‌کند. وقتی دور از چشم اتفاق می افتد، از ذهن خارج می شود.

مدیریت منابع، حداقل در اوایل، به راحتی قابل دستیابی است. روستاییان شما مهارت های مختلفی دارند، بنابراین تخصیص آنها به مشاغلی که در آنها مهارت دارند مهم است. ساختمان‌ها را نیز می‌توان ارتقا داد، اگرچه کاربردی‌ترین ارتقاءها به طلا نیاز دارند، که شما واقعاً آن را از یک تاجر که به‌طور تصادفی ظاهر می‌شود برای بخش اول بازی دریافت می‌کنید – اگر به طور تصادفی تمام پول خود را خرج کنید، این امر منجر به انتظار زیادی می‌شود. ارتقاء اشتباه در مکان اشتباه یکی از ساختمان‌های اولیه برای ساخت نیاز به گندم دارد، اما مزرعه شما فقط در صورتی این محصول را تولید می‌کند که ارتقاء خاصی را خریداری کنید – حدس بزنید من برای چه چیزی پول کافی نداشتم؟ ستایش دکمه های افزایش سرعت.

میراث لیکبورگ - صفحه نمایش شهر

من در مدت کوتاهی که با Lakeburg Legacies داشتم فقط با چند اشکال کوچک مواجه شدم. قابل توجه ترین مورد زمانی بود که زمان به طور کامل متوقف می شد و من مجبور شدم با دکمه های مکث و پخش بازی کنم تا دوباره شروع شود، اما در کل، بازی بسیار خوب اجرا می شود. نسخه ی نمایشی چیزهای زیادی را متوجه شما می کند، اما هیچ راهی واقعی برای شکست در چند سال اول با یادگیری سیستم های مختلف وجود ندارد. روستاییان فقیر من سال اول زندگی خود را در لیکبورگ بی خانمان گذراندند، زیرا به سادگی نتوانستم دکمه ای را پیدا کنم که به من اجازه می دهد خانه بسازم، و آنها خوب شدند. خوب، جدا از کسی که در نهایت به یک مادر بی خانمان و مجرد تبدیل شد.

نسخه ی نمایشی درست زمانی به پایان رسید که مکانیک های بسیار جالبی را به سمت شما پرتاب کرد. هنگامی که شهر خود را به اندازه کافی ساخته اید، می توانید یک قلعه بسازید و پادشاه خود را انتخاب کنید. به نظر می‌رسد مدیریت خزانه، مالیات و ارث بخش‌های کاملاً پیچیده‌ای از بازی کامل خواهد بود، و نسخه ی نمایشی مملو از علائم «WIP» است که ویژگی‌های جدید بیشتری را نوید می‌دهند. این نسخه ی نمایشی مزه خوبی از آنچه Lakeburg Legacies ارائه می دهد بود، و من مشتاق هستم که به غذای اصلی برسم.

بعدی: بازبینی پنج ستاره: فاینال فانتزی 2 – ضربه زدن به خود را متوقف کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا