چه طور

برنامه چرخش تصادفی Picker در مقابل POWR

یک برنامه چرخشی تصادفی انتخاب کننده به هر صاحب فروشگاه تجارت الکترونیکی این امکان را می دهد که بازی های سفارشی از نوع چرخ های ثروت را برای افزایش فروش ایجاد کند. کاربران می‌توانند برچسب‌های سفارشی‌شده اضافه کنند و وب‌سایت‌ها را قادر به سفارشی‌سازی بیشتر در تصادفی‌سازی خود کنند.

وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی می‌توانند از قدرت یک برنامه چرخش به روش‌های متعددی استفاده کنند – اما همه روش‌های ایجاد چرخ چرخش برابر نیستند. امروز انتخاب کننده تصادفی را بررسی می کنیم برنامه برای چرخ چرخان و آن را با قابلیت POWR مقایسه کنید.

اهمیت برنامه چرخ چرخان

کسب‌وکارها و مدل‌های کسب‌وکار متعددی می‌توانند از قدرت یک برنامه چرخش استفاده کنند. برای کسانی که دارای پلت فرم تجارت الکترونیکی هستند، یک چرخ چرخش می تواند یک پنجره بازشو مربوط به تخفیف را معرفی کند، جایی که هر کاربر می تواند چرخش چرخ برای دریافت تخفیف یا مشوق دیگر. چرخ‌های چرخشی پنجره‌های گیمیفیکیشن را معرفی می‌کنند و تعامل آن‌ها می‌تواند به افزایش حفظ مشتری و تجربه کاربری بهتر کمک کند.

وقتی صحبت از ایجاد تلاش‌های تعامل با مشتری می‌شود، در هنگام استفاده از یک برنامه چرخ‌دنده، امکانات بی‌پایان است – به همین دلیل، محبوبیت آن‌ها افزایش یافته است.

مزایای POWR نسبت به برنامه Random Picker Spin Wheel

POWR دارای یک برنامه سفارشی Spin to Win است که هدف آن جلب کردن بازدیدکنندگان وب سایت با فرصت برنده شدن از تخفیف است، و چندین روش وجود دارد که از طریق آن نسبت به برنامه چرخش چرخ برتری دارد.

1. پیاده سازی ساده POWR

POWR دارای یک پلاگین Spin Wheel است که پیاده سازی آن ساده است. برای شروع، تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که یک پلاگین جدید POWR Spin to Win ایجاد کنند، متن دکمه را تغییر داده یا حذف کنند، و هر ورودی برچسب Win یا Loss Label را وارد کنند که مستقیماً روی چرخ نمایش داده می شود.

روش اصلی که راه حل POWR در مقایسه با سایر برنامه های چرخ چرخشی متمایز است، استفاده از Win Label، Coupon Code، Loss Label و Gravity است.

جاذبه اشاره ای به احتمال فرود یک چرخ در یک نقطه خاص است. ورودی جاذبه بر احتمال فرود چرخ بر روی یک گزینه خاص برنده یا بازنده، که با درصد مشخص شده است، تأثیر می گذارد.

تنظیمات طراحی متعددی را می توان تغییر داد، مانند فونت دکمه، رنگ پس زمینه، رنگ فلپر و رنگ چرخ.

2. حفظ مشتری از طریق سفارشی سازی پیشرفته

افزونه‌های گیمیفیکیشن مانند Spin to Win می‌توانند فروش بیشتری را به همراه داشته باشند، زیرا می‌توانند به حفظ توجه مشتری کمک کنند.

بهترین افزونه‌های موجود معمولاً تبلیغات تعاملی را ارائه می‌کنند و از نیازهای مشتریان بهره می‌برند. این امر می تواند منجر به افزایش تعامل و وفاداری مخاطبان شود. POWR دارای موقعیت یابی انعطاف پذیر و توانایی جمع آوری آدرس های ایمیل است. می تواند به کاربران کمک کند تا از طریق این عناصر کلیک های بیشتری ایجاد کنند.

3. فروش رانندگی

در طول تلاش های بازاریابی، معرفی تعامل گیمیفیکیشن نقش بزرگی در تعامل هر مشتری با وب سایت های تجارت الکترونیک ایفا می کند.

هنگامی که یک خرید خاص انگیزه ای مانند جوایز اجتماعی، کوپن ها یا کوپن ها را ارائه می دهد، این بازی های کوچک خریداران را تشویق می کنند تا خرید خود را تکمیل کنند و به دنبال محصولات دیگری باشند که در وب سایت ارائه شده است تا از تخفیف یا کوپن نهایت استفاده را ببرند. هدف اصلی از این کار افزایش فروش و افزایش درآمد فروشگاه است.

4. احساسات مثبت

مشتریان احتمالاً پاسخ مثبت خواهند داد و با تجربه چرخاندن چرخ، ارتباط عاطفی ایجاد خواهند کرد. این می تواند به یک رابطه قوی تر با برند و وفاداری منجر شود.

هر چند وقت یکبار مشتریان با چرخ چرخشی در یک وب سایت تعامل می کنند؟ به احتمال زیاد این اتفاق برای همه خریداران عادی نیست و چیزی است که آنها به خاطر خواهند آورد و با تجربه خود در پلتفرم مرتبط می شوند. و چه کسی در مورد شانس برنده شدن یک کد تخفیف، پیشنهاد خرید-یک-دریافت-یک یا سایر مشوق ها برای بهبود تجربه خرید خود هیجان زده نمی شود؟

حرکت رو به جلو با POWR

POWR یک برنامه چرخ چرخش رایگان و ساده را ارائه می دهد که می تواند در هر وب سایت تجارت الکترونیکی یکپارچه شود. این انتخاب برتر برای فروشندگانی است که به دنبال افزایش فروش، بازیابی درصد بالاتری از چرخ دستی‌های رها شده و دریافت تبدیل‌های بسیار بیشتر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا