شبکه های اجتماعی

Redmi 11A گواهینامه BIS را دریافت می کند و ممکن است به زودی در هند عرضه شود

برند فرعی شیائومی Redmi ممکن است در حال برنامه ریزی برای گسترش سبد گوشی های هوشمند اقتصادی خود در کشور باشد. در اوایل این ماه، سازنده تلفن دستگاهی با شماره مدل 22120RN86C از TENAA، یک نهاد نظارتی چینی (که توسط GizmoChina شناسایی شده است) را تأیید کرد. این شرکت اکنون تأییدیه ای را برای همان گوشی از سوی شرکت دریافت کرده است اداره استانداردهای هند وب سایت با شماره مدل متفاوت (22120RN86I).

انتظار می رود دستگاه جدید این باشد Redmi 11A گوشی هوشمند و “I” در انتهای شماره مدل مخفف نوع هندی است. لیست BIS اشاره می کند که Redmi 11A ممکن است به زودی در کشور راه اندازی شود و وب سایت TENAA نیز برخی از مشخصات کلیدی گوشی آینده را فاش کرده است.

همچنین بخوانید

Redmi Note 11 SE به زودی در هند عرضه خواهد شد
Redmi Note 12 Pro ممکن است با نام Xiaomi 12i HyperCharge وارد هند شود.

این گوشی قرار است در سال 2023 عرضه شود و جانشین Redmi 10A امسال شود. شیائومی هیچ جزئیات رسمی در مورد گوشی هوشمند Redmi 11A به اشتراک گذاشته است. با این حال، گواهینامه های اخیر نشان می دهد که این گوشی ممکن است به ترتیب در چین و هند عرضه شود.

Redmi 11A: مشخصات مورد انتظار
بر اساس لیست TENAA، گوشی هوشمند Redmi 11A انتظار می‌رود از یک پنل 6.7 اینچی IPS LCD برخوردار باشد که دارای بریدگی قطره‌ای است و از وضوح صفحه نمایش HD+ پشتیبانی می‌کند. دستگاه همچنین ممکن است دارای یک خاکستری تیره پنل پشتی رنگی که دارای نوارهای مورب است.

دستگاه آینده احتمالاً از یک پردازنده 2.0 گیگاهرتزی با پشتیبانی تا 8 گیگابایت پشتیبانی می کند. رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی Redmi 11A همچنین در گزینه‌های رم و کمبود چندگانه عرضه خواهد شد.

طبق شایعات، پنل پشتی Redmi 11A دارای یک ماژول دوربین مربعی در پشت است که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک واحد ثانویه و یک فلاش LED است. برای سلفی و تماس های ویدیویی، این گوشی دارای دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیز خواهد بود.

به غیر از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، گوشی آینده دارای IR Blaster و اسکنر اثر انگشت نیز خواهد بود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا