بازی

نحوه عبور از اسکار آبیسال در بازگشت

پس از نبرد وحشیانه در پنج بیوم اول از برگشتی، می توانید بر روی بیوم نهایی به نام اسکار آبیسال فرود بیایید. از آنجایی که این مرحله نهایی در داستان اصلی است، شکست دادن آن سخت ترین زیست بوم خواهد بود. همچنین دارای دسته ای از دشمنان منحصر به فرد است که منحصر به این منطقه هستند.


مرتبط: بازگشت: گذرگاه زباله شکسته

با شکست دادن این بیوم به تمام سوالات شما پاسخ داده می شود و ماهیت Roguelike بازی باقی می ماند که به شما اجازه می دهد دوباره تمام بیوم ها را مرور کنید. شما همچنین می توانید با یک مکانیسم خاص پس از شکست داستان به سه منطقه اول بازگردید.


نحوه رسیدن به اسکار آبیسال

وقتی برای اولین بار بازی Returnal را شروع می کنید، شما در بیوم Overgrown Ruins تخم ریزی خواهید کرد و مکانیک های اولیه بازی را یاد خواهید گرفت. این شما را در سفری قرار می دهد تا دشمنان منحصر به فرد را در چند بیوم بعدی پیدا کنید و آنها را شکست دهید تا زمانی که به Fractured Wastes برسید، که منطقه یخی در بازی است.

این تنها زیستی است که رئیس نهایی ندارد، اما برای باز کردن طاق اصلی با یک در قرمز باید سه کلید هادال تهیه کنید. فرآیند به دست آوردن این کلیدها بسیار دشوار خواهد بود زیرا شما با مینی باس های خاصی مبارزه خواهید کرد که ممکن است وحشیانه ترین اوباش باشند که با آنها روبرو شده اید.

وقتی وارد طاق قرمز می شوید، ارتقای دائمی که در بالا نشان داده شده است را پیدا خواهید کرد و به شما اجازه می دهد تا زیر آب بروید. همچنین می‌توانید ارتقای دائمی را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد از آسیب آب سمی قرمز در این بیوم جلوگیری کنید. پس از باز کردن قفل این ارتقاها، می توانید به استخر غول پیکر بپرید تا به Abyssal Scar برسید.

بخش جالب در مورد این منطقه است که شما می توانید از هر دوی Echoing Ruins و Fractured Wastes biome به آن برسید. در اینجا مکان استخر است که شما را به بیوم در هر دو منطقه هدایت می کند:

  • Fractured Wastes دارای یک اتاق غول پیکر است که دارای سه مسیر است که در آن کلید هادال، در اصلی طاق و یک استخر غول پیکر در وسط آن قرار دارد.
  • در مورد ویرانه های پژواک، برای پیدا کردن دو مسیر در اتاق رئیس باید از دو در قرمز عبور کنید. یکی از این مسیرها شما را به زباله های شکسته و دیگری به اسکار آبیسال منتهی می شود.

چگونه در اسکار آبیسال شروع کنیم

گوی های آبی بازگشتی که در مسیر می افتند

منطقه Abyssal Scar دارای مکانیک های زیادی است که قبلاً هرگز ندیده اید. مثلا، به محض اینکه در منطقه فرود آمدید متوجه خواهید شد که می توانید بلندتر و طولانی تر بپرید. این به این دلیل است که شما زیر آب هستید و تجهیزات شما به شما اجازه می دهد تا بالاتر بپرید و به این سرعت به زمین برنگردید.

پس از ادعای مواد مصرفی شفابخش و آیتم مهارت سلاح در شروع، می توانید وارد بیوم اصلی شوید. همانطور که در بالا نشان داده شده، منطقه شروع پر خواهد شد با مسیرهای کوچک و تعدادی تله که گوی های قرمز ثابت را روی زمین می ریزند. به غیر از آن، شما با دشمنان زیادی به نام Anomos نیز مواجه خواهید شد.

اینها دشمنان فداکاری هستند که با یک شلیک از هر سلاحی می توان آنها را شکست داد. علاوه بر این، ممکن است کمی طول بکشد تا به پلتفرم های این حوزه عادت کنید از آنجایی که فاصله بین آنها بیشتر از سایر بیوم ها است. هنوز هم می توانید این مسافت را با یک پرش بلند طی کنید و به راحتی با حرکات دویدن فاصله بگیرید.

این منطقه همچنین دارای مسیرهای مخفی است و شما باید به دنبال آنها باشید. مسیر تنها زمانی آشکار می شود که به یک منطقه خاص برسید. وقتی جستجوی شما به سادگی می گوید “در اعماق فرو برید” از اتاق های زیادی عبور خواهید کرد، بنابراین زیاد نگران این موضوع نباشید. در نهایت به منطقه ای خواهید رسید که سکوی بعدی دورتر خواهد بود.

به محض اینکه به اینجا رسیدید، تلاش شما به روز می شود و باید به اطراف نگاه کنید تا راهی برای عبور از شکاف پیدا کنید.

چگونه از شکاف عبور کنیم

شکاف بزرگ بازگشتی در اسکار ابیسال

جدا از شکاف اصلی که باید از آن عبور کنید، همچنین شکاف دیگری را خواهید دید که شما را به یک اتاق غول پیکر در زیر می برد. برای به دست آوردن آیتم مورد نیاز، باید از این شکاف عبور کنید. در اتاق زیر، یک سلاح جدید به همراه یک دشمن غول پیکر را خواهید دید که راه شما را مسدود کرده است. این خصمانه تایفونپس بد شکل نامیده می شود.

تایفون های نادرست بازگشتی که مسیر را مسدود می کنند

مسیری در پشت دشمن وجود خواهد داشت که دری آن را مسدود می کند. برای باز کردن در باید دشمن بد شکل را شکست دهید و این یکی از سخت ترین نبردهای بازی خواهد بود.. از مسیر عبور کنید و آخرین ارتقای دائمی بازی را بر روی بدن Severed خواهید دید. این به شما این امکان را می دهد که کره های سفید خاصی را ببینید.

شما می توانید یک بار با اسلحه خود به این کره ها ضربه بزنید تا سکوهای مخفی در منطقه را آشکار کنید. و این به شما کمک می کند از شکاف اولیه ای که تلاش را آغاز کرده است عبور کنید.

اتاق بازگشتی برای غرق شدن در اعماق

پس از عبور از شکاف، با اتاقی که در بالا نشان داده شده است روبرو می شوید و یک دسته Fabricator در جلوی آن قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که پس از پریدن به آن منطقه، نمی توانید قبل از این به هیچ اتاقی برگردید. هنگامی که تمام مراحل ساخت را انجام دادید، از سوراخ بزرگ وسط پایین پرش کنید تا به قسمت بعدی برسید.

پس از سقوط برای چند ثانیه، به اتاقی خواهید رسید که به احتمال زیاد دارای برجی است که دشمنان اطراف را شفا می دهد. علاوه بر این، شما در اینجا همزمان با Abyssal Archonact و Typhonops روبرو خواهید بود.. اگر توانستید بدون از دست دادن تمام سلامتی خود از این اتاق بگذرید، می توانید از چند اتاق دیگر عبور کنید تا Abyssal Vault را پیدا کنید.

نحوه باز کردن طاق Abyssal

مسیر بازگشت به کلید Abyssal

هنگامی که تلاش برای باز کردن Abyssal Vault را دریافت می کنید، نشانگری را می بینید که شما را در منطقه بعدی هدایت می کند. در نهایت، شما ساختاری از پلتفرم های مخفی را که به روشی که در بالا نشان داده شده است به هم متصل خواهید کرد. وقتی روی این سکوها قدم می گذارید، یک دسته Anomos و یک Abyssal Archonact تخم ریزی می کنند.

همه دشمنان را شکست دهید و به رفتن ادامه دهید تا کلید Abyssal را در اتاق بعدی پیدا کنید. کره دیگری وجود خواهد داشت که مسیری را به قسمت بالای منطقه ایجاد می کند. اگر می‌خواهید موارد بالا را ادعا کنید، باید تایفونوپ دیگری را شکست دهید. کلید را به طاق برگردانید و آن را باز کنید تا به باس فایت نهایی برسید.

Ophion را شکست داده و وارد سوراخ ایجاد شده توسط آن شوید. مسیر را ادامه دهید تا موجودی غول پیکر را پیدا کنید که کل داستان نحوه رسیدن شما به آتروپوس را فاش می کند. پس از این صحنه غول پیکر، می توانید از دستگاه موجود در کشتی خود برای جابجایی بین سه بیوم اول و سه بیوم آخر استفاده کنید.

نکاتی برای زنده ماندن در اسکار آبیسال

سلن بازگشتی به ارتقای دائمی نهایی می‌رود

با تمام مکانیک ها و دشمنان جدید، حتی قبل از اینکه بتوانید به باس نهایی در Abyssal Scar برسید، تلاش های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. با وجود چند نکته که می تواند کار شما را بسیار آسان کند:

  • داشتن هدفون در این بایوم بسیار مهم است زیرا بیشتر توسط Anomos احاطه خواهید شد. و قبل از اینکه به سمت شما هجوم بیاورند صدای جیغ ایجاد می کنند. مهم است که این نشانه صوتی را بشناسید و برای فرار از ضربه فوراً یک خط تیر اجرا کنید.
  • دشمنان Typhonops و Abyssal Archonact حملات خاصی دارند که می تواند باعث ایجاد یک نقص شود. به همین دلیل، مهم است که در حین اجرا هیچ گونه نقصی در آیتم ها نداشته باشید. برخی از مواد مصرفی نیز می توانند فوراً تمام نقص های شما را برطرف کنند.
  • برخی از سلاح ها مانند Spitmaw Blaster و Pyroshell Caster می توانند در این بیوم کاملا بی فایده باشند از آنجایی که اولی نبرد از فاصله نزدیک را تشویق می کند و دومی اثر ضربه تاخیری دارد. استفاده از سلاح های دوربرد با یک دسته گلوله برای همه دشمنان اینجا توصیه می شود.
  • سعی نکنید در یک نبرد خاص عجله کنید. اگر در حال مبارزه با دشمنان زیادی هستید، توصیه می شود به اطراف منطقه بروید و از اتاق های قبلی استفاده کنید تا آنها را یکی یکی طعمه بزنید. اگر در اینجا بخواهید به زور وحشیانه نبرد را انجام دهید، به طور فعال علیه شما کار خواهد کرد.

بعدی: بازگشت: نحوه ورود به داخل خانه و آنچه در داخل آن خواهید یافت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا