ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت Dogecoin به‌عنوان DOGE به یک صرافی جدید کریپتو اضافه می‌شود – پذیرش در حال افزایش؟

منبع: TradingView

قیمت Dogecoin در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافته است و توکن meme به 0.080528 دلار در میان افت مشابه برای بازار گسترده تر کاهش یافته است. قیمت فعلی آن به این معنی است که در یک هفته 5.5 درصد و در 30 روز گذشته 8.5 درصد کاهش یافته است، در زمانی که بسیاری از توکن های اصلی دیگر از سود بهره مند شده اند.

با این حال، افت DOGE امروز در پی اخباری است که می گوید صرافی مستقر در فیلیپین Coins.ph جدیدترین پلتفرمی است که این توکن را فهرست کرده است. همراه با این انتظار که توییتر در نهایت پرداخت های مبتنی بر DOGE را ادغام کند، این خبر این احتمال را برجسته می کند که این ارز دیجیتال دیر یا زود از افزایش های بزرگی در سال جاری برخوردار شود.

پیش‌بینی قیمت Dogecoin به‌عنوان DOGE به یک صرافی جدید کریپتو اضافه می‌شود – پذیرش در حال افزایش؟

به نظر می‌رسد که شاخص‌های DOGE نشان می‌دهد که سکه باید کمی بیشتر از قبل سقوط کند. به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) تقریباً به 40 کاهش یافته است، به این معنی که هنوز مقداری باقی مانده تا قبل از فروش بیش از حد کاهش یابد.

1677781042 918 پیش‌بینی قیمت Dogecoin به‌عنوان DOGE به یک صرافی جدید کریپتو
منبع: TradingView

در همان زمان، میانگین متحرک 30 روزه سکه (قرمز) به سمت میانگین 200 روزه (آبی) خود شروع کرده است، اگرچه زمان بیشتری طول می کشد تا به زیر شاخص بلندمدت برسد.

از نظر سطح پشتیبانی، افت به زیر 0.08 دلار می تواند نشان دهنده ضرر بیشتر باشد، اگرچه DOGE از ابتدای سال واقعاً زیر این قیمت نبوده است.

به عبارت دیگر، DOGE ممکن است قبل از شروع دوباره بالا آمدن خیلی زیاد سقوط نکند. و اینطور نیست که این سکه کاملاً فاقد خبرهای خوب باشد، با Coins.ph که دیروز تنها آخرین صرافی بود که توکن میم محبوب را فهرست کرد.

در حالی که چنین فهرستی به خودی خود خبر مهمی نیست، با این وجود تأیید می کند که صنعت و بازیگران آن انتظار دارند DOGE امسال عملکرد خوبی داشته باشد. Coins.ph می‌خواهد به صفوف صرافی‌هایی که توکن را فهرست می‌کنند بپیوندد، زیرا انتظار دارد تقاضا برای توکن بالا بماند و به افزایش خود ادامه دهد.

با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که سرمایه گذاران بزرگتر به دنبال فروش سکه، با گزارش های متعددی از جابجایی نهنگ ها DOGE به مبادلات. به عنوان مثال، دیروز شاهد انتقال یک نهنگ چیزی بیش از 12 میلیون دلار در DOGE به بایننس بودیم، به احتمال زیاد به منظور فروش آن.

با وجود وضعیت فعلی بازار DOGE، آینده هنوز برای توکن میم خوب به نظر می رسد. این تا حد زیادی به این دلیل است که انتظار می رود دیر یا زود، توییتر پرداخت های رمزنگاری شده، از جمله پرداخت ها در DOGE را معرفی کند.

این فرض وزن قابل توجهی در پایان ژانویه توسط a فایننشال تایمز مقاله ای که نشان می دهد توییتر در حال پیشبرد برنامه های پرداخت دیجیتال خود است و این شرکت رسانه های اجتماعی حتی برای مجوز در ایالت های مختلف ایالات متحده درخواست داده است.

اخیراً، ماسک همچنان بر عشق خود به DOGE تاکید کرده است و ماه گذشته شاهد آن بود یک توییت ویروسی سگ شیبا اینو، فلوکی. همچنین شاهد حضور او در Super Bowl LVII در حالی بود که تی شرت Dogecoin به تن داشت، که ممکن است توسط میلیون ها بیننده در سراسر جهان دیده شده باشد یا نباشد.

با توجه به تشویق مداوم ماسک برای DOGE، جامعه Dogecoin به این باور رسیده است که نکاتی در مورد معرفی پرداخت‌های DOGE در پشت آن وجود دارد. اگر چنین است، پس شکی وجود ندارد که توکن میم به شدت افزایش می‌یابد، حتی به طور بالقوه به بالاترین قیمت خود یعنی 0.731578 دلار که در می 2021 تنظیم شده است، باز خواهد گشت.

بدون اخبار بزرگ مرتبط با توییتر، بسیاری از کارشناسان هدف پایان سال را برای DOGE 0.13 دلار پیش بینی می کنند، همانطور که در گزارش اخیر صرافی Changelly پیشنهاد شده است. این ممکن است تا حدودی غیر جاه طلبانه به نظر برسد، اما اگر معامله گران اکنون آلتکوین را خریداری کنند، همچنان 49 درصد سود خواهد داشت.

اکنون Dogecoin را بخرید

آیا اکنون زمان خرید دوج کوین است؟

شاخص ها و اطلاعات مربوط به نهنگ ها نشان می دهد که DOGE ممکن است به دلیل سقوط در کوتاه مدت باشد. به این ترتیب، سرمایه‌گذاران ممکن است ترجیح دهند در حال حاضر به سایر پروژه‌های ارزهای دیجیتال امیدوارکننده نگاه کنند. برای این منظور، فهرستی از 15 ارز دیجیتال برتر برای سال 2023 را که توسط CryptoNews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا